emuel

władimiriec t25

Polecane posty

mf255    0

o co ci chdzi z tym sprzegłem mimo wszystko jest bardzo dobry


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Ten temat już jest. Ja też mam T25 z 79r. i zawsze się zastanawiałem do czego jest taki 10centymetrowy wałek z prawej strony skrzyni a teraz już chyba wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zagi    0

duża zaleta to chłodzenie powietrzem i rewers


 

Sikajac z wiatrem idziesz na łatwizne!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sztafek#8482;    248

tak faktycznie to jest na koło pasowe.Do + można zaliczyć spalanie, rewers i nieskomplikowaną budowe...u mnie jakiś czas temu był to główny ciągnik w gospodarstwie więc troszke sie nim najeździłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

dawno temu on mogło służyć do napędzania młocarni


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

obecnie go do niczego nie podłącze bo ma wtryski do wymiany, a dokładniej o co ci chodzi z tym sprzęgłem mnie to nie przeszkadza :wacko:


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

ja tam jestem użytkownikiem tego ciągnika od przeszło 24 lat ma 7h pola i nie potrzeba mi nic więcej wszystko nim zrobie to co potrzebuje na te 7h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1

u mnie "rusek" pracuje z opryskiwaczem ,rozsiewaczem nawozów,zgrabiarką karuzelową ,z lekką przyczepką i z kombajnem do ziemniaków. jest z 1990 roku i jestem zadowolowy robiona miał tylko pompe wtryskową a tok to chodzi jak marzenie;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

u mnie też chodzi jak złoto ale niestety miał więcej remontów ponieważ wykonuje wszystkie prace polowe jak to jedyny ciągnik w gospodarstwie wiec czasami musi coś potargać ponad swoje siły...!

 

u mnie w dolnośląskim też nie ma żadnego problemu ze zdobyciem części do władka gdzie się nie obejże tam kupuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Macie jakiś pomysł co do wstawienia szerszego ogumienia do władka?, pracuje nim trochę na podmokłych łąkach i czasami są problemy przy standardowym ogumieniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2
Macie jakiś pomysł co do wstawienia szerszego ogumienia do władka?, pracuje nim trochę na podmokłych łąkach i czasami są problemy przy standardowym ogumieniu.
Standardowe to znaczy jakie, bo zakładali różne eusa_think.gif

<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

eusa_think.gif to załóż 12,4x28 z dobrym protektorem i już będzie lepiej, jak się uprzeż to i 14,9 wejdzie - ale to już przesada. Ja mam fabryczne 9,5x32.

 

Przy C-330 mam kormorany i są to naprawdę dobre opony, tylko teraz są chyba dość drogie. 4_2_200v.gif


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

12,4 - 28 było by już dobrą sprawą. Myślę ze dużo też dokłada szerokość przednich opon. 6.00 moim zdaniem przygotowują koleinę pod tylne. Nawet ze zdjętymi obciążnikami da się zauważyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

ja w tej chwili mam 11,2 -28 czy coś podobnego ale jak będę zmieniał w najbliższym czasie to też zakładam 12.4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2
12,4 - 28 było by już dobrą sprawą. Myślę ze dużo też dokłada szerokość przednich opon. 6.00 moim zdaniem przygotowują koleinę pod tylne. Nawet ze zdjętymi obciążnikami da się zauważyć.

możesz założyć na przód 750x16, tylko pamiętaj że kierowanie będzie trudniejsze i układ kierowniczy będzie bardziej obciążony co może wpłynąć na awaryjność. moze znajdziesz coś pododnego używanego od samochodów dostawczych.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sztafek#8482;    248

nooo a kierowanie we władku nie jest sprawą łatwą przynajmniej u mnie. w 360 kierownica chodzi dużo lżej...Nie wiem czy jest to wina konstrukcji czy poprostu ja mam taki model.Jak to wygląda u was? czy może macie jakies domowe patenty żeby po 10 godzinnym rajdzie nie wyglądać jak pudzian?? :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Jam mam w kierownicy 90 stopni luzu i musze to naprawić bo chce na przegląd jechać. Niewiem czy wymienić ślimaki czy całą kolumnę. Kiedyś na allegro widziałem T25 z kolumną od 360 może to ktoś widział i czy skręt będzie pasował?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Nie wiem, ale u mnie nie ma z tym problemów, mam załozoną gałkę i to do wewnątrz, kieruję jedną ręką za tą gałkę, układ kierowniczy nie ma żadnych luzów. Traktor z 1992 roku, przebieg około 2500 mth. Miałem z nim rózne przejścia, ale nie z układem kierowniczym, a rozstaw 130cm, wysokość - położenie średnie.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mozna założyć bez żadnych problemów układ kierowniczy z 360 widziałem na własne oczy u nas na wsi jeżdzi pare takich władków a swoją droga wiecie że władek to jest odgapiony od jakiegoś francuskiego traktorka


\

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj