emuel

władimiriec t25

Polecane posty

bartus16    10

to

 

 

 

 

odp na 1 : wladka sie odpala tak czyli wlcza sie prad taki pokretlem lub takim guzikiem po lewj stronie na samym brzegu deski rozdzielczej dodaje sie troche gazu i przekreca kluczyk a jali wladek ciezko pali wycia sie jeszcze odpreznik i w momecie przekrecania kluczyka wciska sie go spowrotem

 

odp na 2 : tuz obsluguje sie tak dluga wajcha kolo kierownicy lezy ona po prawej stronie kierownicy jak sie weznie do gory unosi sie jak do dolu opuszcza a jak sie go wdusi do samego konica jest to pozycja plywajaca

 

odp na 3:dzwignia nie powina byc szytwno ale tez calkiem luzno tez nie

 

 

odp na 4:biegi sie przelacza wajcha od biegów w lewo to biegi szosowe czyli 2,4,6 i w prawo polowe 1,3,5

 

Odp na 5 i do zamka przynajmniej u mnie nie trzeba zdzierac tapicerki s


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    50
Witam, przyłączam się do tematu. Jesli chodzi o ogrzewanie to orginalnej kabinie jest na rozgrzany olej z podnośnika. wiem gdyż posiadam takową. Aha co się tyczy jazdy bez akumulatorów to nie radzę gdyż można spalic diodę w alternatorze, dlatego powinien byc chociaż stary akumulator.

 

 

Pozdrawiam

 

Wystarczy miec działające choć jedno światło


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smolar    0

Ja już przez pół miesiąca robiłem na włodku bez akumulatorów i było wszystko w porządku po za tym ze nie można było władka zgasić


Władek rządzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Macie koledzy racje żeby nie spalic diody w alternatorze to należy miec chociaz jakiś stary akumulator albo włączony jakis odbiornik prądu. Ale to dotyczy mometu gdy alternator jest wzbudzony, czyli odpalony normalnie rozrusznikiem i w tedy akumulator jest zabrany. A gdy zapalany jest na zaciąg bez akumulatora to nie ma co wzbudzic alternatora wiec on nie wytwarza wogule prądu. Alternator jest prądnica obcowzbudną a wiec aby zaczął wytwarzac prąd trzeba go na poczatku zasilić. A taka sytuacja nie ma miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29
Jędziłeś już tym T25.Jak bedzie u ciebie ten T25 to zrób zdjęcia.

Byłem ogładałem może bedzie u mnie jutro lub we wtorek na razie do pazdziernika a potem nie wiadomo zdjecia bedą oczywiscie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310
Nie wiem ale kolega który kupił kiedyś T25A miał ogrzewanie na olej, ale nie wiedział czy oryginalnie zy sam ktoś założył, UrsusCzesio powie najlepiej bo on ma takiego.

Więc tak, jeśli jest kabina oryginalna to na 100% w każdym jest ogrzewanie olejowe, to w każdym w niektorych jescze jest ogrzewanie od cylindrow. ja mam tylko olejowe, sąsiad ma to i to, jeśli właczysz oby dwa ogrzewnia i masz wszystkie uszczelki i szyby to mozesz być pewien, że będzie cieplutko, a tapicerki się nie zdziera bo do zamka jest specjalnie zrobione że masz tylko dekielek a wkoło jest tapicerka, więc na zamku tapicerki nie ma bać sie nie musisz że poniszczysz :lol:


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Zalęzy co ci sei stało umnie jak kiedyś robiłem na wiosne w polu to na mokrych telenach zakręłcałem z blokado i wtedy to mi sie tryb porwął i został tylko 1 ząb i musiałem zdjąć podłoge i zdjąć zwojnice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smolar    0

Właczam blokade i nie ma efektu takiego, że koła ciągną równo czyli tak jak by nie działała


Władek rządzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ale podczas wciskania blokady czujesz jakby sie zęby zazębialy czy lekko wchodzi bez oporu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

To pawdopodobie brak zębów na kole.

Czyli wczesniej inaczej załaczała się ta blokada właśnie z takim zazębianiem sie kół??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

No tak zima najlepsza a pracy duzo,

Do zdjecia: podłoga, hydraulika, pokrywa skrzyni, obie zwolnice z pochwami i do wyjecia mechanizm różnicowy :lol: :):)

Ale tak czytak najlepiej najpierw zajrzec do skrzyni bo mozna sie dobrze przyjżeć, bo może być że wodzik nie popycha tulejki.

A pedał od blokady wchodzi do końća w podłogę?? Bo może nazbierało sie brudu miedzy nim a pokrywa skrzyni i skok może być za mały aby zazebic blokadę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Powiedzcie mi jak najszybciej jak się podlącza akumulatory we Władku bo wyjołem i nie wiem jak załozc gdzie plusy a gdzie minusy.

 

Władek jest u mnie od wczoraj a foty niedługo beda narazie na kapciu stoi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

@smolar bierz węża i lej wode pod podłoge żeby wyplukac brud a uwierz mi tam tego może sie nazbierać, nie mówie że napewno to to ale warto zacząć od najprostrzego.

 

@pablo21

jak siedzisz za kierownicą to po lewej tam gdzie jest włacznik do masy do niego ma byc minus.

A po prawej tam gdzie rozrusznik do włacznika elektromagnetycznego na rozruszniku +. Do jednej śrubki powienienes podłaczyć przewód + od akumulatora jak cienki przewód który tam powinien być od ładownia.

A aku miedzy soba to + do -

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Dzieki za szybka odpowiedz.

 

Jeszcze kilka pytań:

Jak zrobic zeby ogrzewanie działało?

Co sie robi tymi przełącznikami pod dachem w oryginalnej kabinie jednym włącza lampke w kabinie a w drugą strone co i do czego jest ten przycisk biały obok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smolar    0

Dzięki za dobre rady. Za włodka zabieram sie w listopadzie bo narazie nie ma czasu :lol:


Władek rządzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zen88    0

w drugą stronę włącza się dmuchawę, a ten biały guzik to jest bezpiecznik termobimetalowy wyrzuca go jak dmuchawa jest przeciązona. Potem wystarczy go wcisnąc i dmuchawa dalej działa. A możesz sprecyzowac co z tym ogrzewaniem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

A u mnie chyba nie działa ten bezpicznik i dmuchawa nie chodzi.

 

Jak zrobić zeby to ogrzewanie i dmuchwa/wiatrak w ogrzewaniu działała czy tam jest taki przełącznik z prawej strony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zen88    0

tak , jest a jak nie a to powinny byc dwa kabelki pod tą obudową wystarczy je połączyc i już . :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

To w ogrzewaniu nawiew już mi działa ale jak włączyć żeby ciepły olej leciał do tej nagrzewnicy w kabinie.

I jak włączyć któtkie swiatła jeśli jest tylko przełacznik od pozycji i długich no i jak tylne halogeny robocze włączyc.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Olej przez nagrzewnice powinien płynąć cały czas tylko taką dzwigienka sterujesz przepływ. Czyli zmniejszasz srednice jaka płynie olej, powstały opór powoduje grzanie sie oleju. Olej nagrzewa sie równiez od pracy podnośnikiem.

Może masz inaczej ale gdy właczysz światła to później na kolumnie kierownicy przełączasz krótkie długie. Jak nie działa to sprawdz żarówki i połaczenie pod maską. Otwórz maske i od wewnwtrznej strony grila jest mała kostka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj