Skocz do zawartości

Zdjęcie

władimiriec t25


2628 odpowiedzi na ten temat

#2201 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 marzec 2014 - 18:58

władimiriec t25 I karmić go syfem wiem jak to jest w c 360

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
władimiriec t25 Dzisiaj, 20:58
  •  

#2202 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 19 marzec 2014 - 19:00

władimiriec t25 Udało się :) . Znalazłem chwilę czasu i zrobiłem wycieczkę po sklepach, w jednym udało mi się kupić nową rurkę wraz z korkiem. Po wymianie po prostu bajka. Po odpaleniu nie ciągnie nawet bąbelka powietrza. A co do zasilania od dołu, myślałem nad tym, ale jednak wolę fabryczne rozwiązanie ,przynajmniej zbiornik działa jako dodatkowy odstojnik, a skoro przez ponad 30 lat się to sprawdzało, to niech tak będzie dalej. ;)

#2203 Share mani51

mani51

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:TJE
  • Zainteresowania:motocykle, alkohole domowe :) majsterkowanie, muzyka, film

Napisany 19 marzec 2014 - 20:36

władimiriec t25

I karmić go syfem wiem jak to jest w c 360

Ja zawsze paliwo leję przez sitko więc nie ma skąd brać się syf. Ostatnio jak ciągnik malowałem to wyjmowałem zbiornik bo musiałem go pospawać i jak zajrzałem do środka to nie było żadnego brudu, aż się zdziwiłem.
Za to przy MTZ musiałem czyścić kranik lewego zbiornika bo był kompletnie zaklejony. To jest zbiornik z wlewem niestety nie było w nim sitka i nie zawsze lałem przez lejek z sitkiem. Teraz kupiłem to oryginalne sitko do wlewu więc też myślę że już problemu nie powinno być. Kranik przy prawym zbiorniku czyściutki.

#2204 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 marzec 2014 - 20:42

władimiriec t25 http://spec.pl/motor...liwie-jest-woda

#2205 Share zbyszekbrzuze

zbyszekbrzuze

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1369 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzuze/Rypin
  • Zainteresowania:radzieckie ciągniki, mechanika, elektryka

Napisany 20 marzec 2014 - 08:14

władimiriec t25 Ja tam nie mam zastrzeżeń co do górnego zasilania, syfy opadają w rurce, zanim dojdą do odstojnika, tylko podstawa szczelny i sprawny układ. Ale jakość współczesnych części, to porażka, np ostatnio wymieniałem rurkę poboru paliwa (nie u siebie). Była krótsza od oryginału o jakieś 1,5 - 2 litry na miarce, grubsza (raczej na korzyść), no i miała za długi króciec, musiałem dać 4 podkładki, żeby skręcić przewód.

KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311


#2206 Share zibi16245

zibi16245

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 marzec 2014 - 20:31

władimiriec t25 Witam panowie moj ruski raz pali a raz nie sprawa wyglada tak raz odpala normalnie a ktorys raz z koleji nie odpala wyglada to tak probuje go odpalic i wcale nie obraca silnikiem tylko slychac jak trzeszczy tak jak by nie trafil zab na zab to ja wtedy schodze i pociagam paskiem czyli rusze troszke silikiem reką i wtedy normalnie odpala co to moze byc za przyczyna?

akumulatory i wszystkie przewody sa dobre wyczyscilem wszystko i wszystko jest ok tylko robi bez zmian

#2207 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2014 - 11:46

władimiriec t25 Zespół sprzegajcy do wymiany w rozruszniku. Po wyjęciu rozrusznika obejżeć zęby wieńca czy nie są za bardzo obite.

#2208 Share plapla123

plapla123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 495 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2014 - 13:20

władimiriec t25 Panowie mam takie pytanie odnośnie układu kierowniczego T-25 a dokładnie T-25 LEDA jak przednie koło wpadnie w jakąś nie równość to oba koła zaczynają tak wariować to znaczy trzęsie nimi i całym ciągnikiem ze kierownicy trudno utrzymać i wtedy trzeba zwolnić albo prawie się za trzymaćby to uspokoić

#2209 Share mani51

mani51

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:TJE
  • Zainteresowania:motocykle, alkohole domowe :) majsterkowanie, muzyka, film

Napisany 23 marzec 2014 - 14:36

władimiriec t25 Luzy luzami, dobrze by było je usunąć jeśli są, szczególnie na drążku poprzecznym, ale obstawiam że masz koła za bardzo zbieżnie ustawione. U mnie zbieżność przestawiała się na tej pionowej osi zwrotnicy, u góry tam gdzie nachodzą dźwignie do których przykręca się drążki. Wystarczyło dociągnąć śruby przy dźwigniach i ustawić zbieżność bo tak to jak piszesz, nieraz koła jak dostały szału to trzeba było się prawie zatrzymać :)

#2210 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2014 - 14:59

władimiriec t25 Kolego napisz jasniej bo nie rozumie twojego wyjasnienia

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
władimiriec t25 Dzisiaj, 20:58
  •  

#2211 Share mani51

mani51

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:TJE
  • Zainteresowania:motocykle, alkohole domowe :) majsterkowanie, muzyka, film

Napisany 23 marzec 2014 - 15:17

władimiriec t25 Po pierwsze sprawdź zbieżność.
Jeśli jest zła to musisz stwierdzić dlaczego.
U mnie przestawiało się na zwrotnicy u góry. Te ramiona do których przykręcone są końcówki drążków są osadzone na pionowej osi zwrotnicy. Jest tam wpust (klin) i do tego skręca się to śrubą. Jak śruba popuści to czasem oś zwrotnicy przekręci się w tym ramieniu i zbieżność się przestawia.
Ramię 10 i 11 i śruba 51. Wydaje mi się że śruba jest po obu stronach choć na rysunku narysowali tylko po prawej stronie.

Załączone miniaturki

  • g1632.jpg

Edytowany przez mani51, 23 marzec 2014 - 15:18.


#2212 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2014 - 15:26

władimiriec t25 Zbieżność ustawia się na drążku poprzecznym tak dla pewnosci

#2213 Share plapla123

plapla123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 495 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2014 - 16:00

władimiriec t25 To wariowanie przednich kół jest w nim chyba od początku jak go kupiłem a mam go od nowosci to jest 15 lat próbowałem dokręcać śrubę na kolumnie kierowniczej i przesmarowałem końcówki drążków a i opon też bardzo nie scina to zbieżność chyba jest OK

#2214 Share plapla123

plapla123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 495 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2014 - 18:02

władimiriec t25 A jak ustawić zbieżność w domowym sposobem może jakieś wskazówki .

#2215 Share Piotruniu25

Piotruniu25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2176 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team.

Napisany 23 marzec 2014 - 18:09

władimiriec t25 To nie jest wina zbieżności,to samo miałem w swoim T25 z 85r. Jeśli kolumna jest taka sam do pod kołem kierownicy jest duża nakrętka,a pod nakrętką łożysko.Prawdopodobnie zsunęło się na dół albo się rozsypało przez to koła wariują

#2216 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2014 - 18:22

władimiriec t25

A jak ustawić zbieżność w domowym sposobem może jakieś wskazówki .

Ustawiasz cięgnik na równym płaskim podłożu bieżesz dwie listewki długosci takiej aby po złożeniu razem miwscuły sie miedzy kołami i jedna zachodziła na druga

wkładamy z przodu na wysokości środka piast listewki miedzy ranty felg i zarysowujemy ich łączną długość , zaznaczamy te miejsca na feldze i przetaczamy ciągnik tyle aby znaki na felgach znajdowały sie od strony silnika na wysokości środka piast wkładamy tam listewki jak poprzednio z przodu i ponownie zarysowujemy ich długość
Różnica jaka nam wyjdzie to zbieżność (pod warunkiem że z przodu będzie mniej )

#2217 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2014 - 20:02

władimiriec t25 To nie wina zbieżności ani kolumny tylko luz na końcówkach drążków albo na zwrotnicach.Przerabiałem to już nie przy jednym Władku.

#2218 Share wieslaw16

wieslaw16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1012 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2014 - 21:00

władimiriec t25 Witam,to telepanie kół to przyczyna wyrobionych tulei zwrotnic ,oraz jak podaje kolega wyżej, luz na drążkach ,też tak miałem to samym ciągnikiem jeszcze powoli szło jechanie ale z maszyną na podnośniku to nie szło opanować traktora, i tylko patrzyłem które koło wcześniej odleci lewe czy prawe :D Pozdrawiam.

#2219 Share Piotruniu25

Piotruniu25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2176 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team.

Napisany 24 marzec 2014 - 08:53

władimiriec t25 Ile osób tyle rad i powodów. :lol:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
władimiriec t25 Dzisiaj, 20:58
  •  

#2220 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1471 postów

Napisany 24 marzec 2014 - 17:51

władimiriec t25 Popieram Piotrunia25 napisał co i jak mnie też zaczął latać swe lata już ma wiadomo luzy jakieś na zwrotnicy drązkach są ale wina była w kolumnie robiłem to juz kilka lat temu i zapomniałem co i jak dokładnie ale nic nie potrzebowałem dokupić łożyska były dobre tylko się zsuneło i dla pewności zabezpieczyłem je spawarką delikatnie i ok 5 lat mam spokój

Podobne tematy