emuel

władimiriec t25

Polecane posty

zbyszekbrzuze    297

To może być objaw kończącego się zaworka pod cienkim przewodem z tyłu pompy. (w katalogu: Tłumik)

(Wiem, wszdzie o tym piszę) W sumie nie jest drogi, warto wymienić. A co ja się kiedyś z tym namęczyłem, aż doszedłem do tego...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Mam założony taki zaworek i działa rewelacyjnie. Wpiąłem go między odstojnik a pompę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koza1022    0

czesc mam takie pytanie mam wladka z roku 1984 i ma swiece w kolektorze sacym . i bede remontowal silnik i chce wstawic glowice z swiecami . czy to tak sie da zrobic ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jeśli założysz kompletne zastawy naprawcze i głowice nowego typu to nie ma problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koza1022    0

tak chce tak zrobic bo mam w kolektorze gdzie jest swieca zaslepione i bym chcial zalozyc glowice te nowego typu. bo w zime mam ciezko go odpalic ciekawie czy po moze mi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Władka w zimę najlepiej podgrzać palnikiem. Grzejesz kolektor ssący tak żebyś ręką nie koniecznie mógł dotknąć i po sprawie.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zamiast oryginalnej założyć świece płomieniową. Ogromna wydajność przy małym poborze prądu.

Według mnie lepsza nawet od świec żarowych w głowicy.

Czasem przysparzają problemów przy wymianie gdy zostają w głowicy, albo inne cyrki robią. Przy montażu nowych trzeba zachować odpowiedni moment dokręcania by ich nie zniszczyć i ułatwić przyszły demontaż. Tak więc są dość delikatne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

tak chce tak zrobic bo mam w kolektorze gdzie jest swieca zaslepione i bym chcial zalozyc glowice te nowego typu. bo w zime mam ciezko go odpalic ciekawie czy po moze mi.

Powiem tak że też mam świecę w kolektorze i od kiedy zamontowałem rozrusznik od c 360 R11 to świecę używam jak jest - 15 na dworze ale podłączam też prostownik na 15 minut bo baterie będą miały już 8 rok 30 sekund grzania świecą i strzał pali beż odprężnika a przy oryginalnym ruskim rozruszniku poniżej - 15 to 2 minuty świeca ale wcześniej z 30 minut wcześniej grzejnik pod miskę olejową bo bez tego mogłem zapomnieć o zapaleniu.Z resztą było koło 0 stopni to bez odprężnika jąkał się a rozrusznik rozbierałem przed zimą i czyściłem i nowe aku nie pomagały.Za duży stopień sprężania a za słaby rozrusznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Racja za słaby rozrusznik przy tej średnicy tłoka i kolejności zzpłolnu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    3

Zamiast oryginalnej założyć świece płomieniową. Ogromna wydajność przy małym poborze prądu.

Według mnie lepsza nawet od świec żarowych w głowicy.

Czasem przysparzają problemów przy wymianie gdy zostają w głowicy, albo inne cyrki robią. Przy montażu nowych trzeba zachować odpowiedni moment dokręcania by ich nie zniszczyć i ułatwić przyszły demontaż. Tak więc są dość delikatne.

 

Napisz coś więcej na temat tej świecy płomieniowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Proponuje świecę płomieniową od MF255 bądź Ford Transit 12V, różnica tylko w gwintach montażowych.

Do pracy takiej świecy potrzeba prądu i paliwa (ON bądź nafty). Najłatwiej zamontować zbiorniczek powyżej świecy i grawitacja zrobi swoje.

Podczas grzania świecy po około 10sekundach spirala nagrzewa zaworek termobimetalowy, a on puszcza paliwo na spirale i mamy płomień. Po 15 sekundach można śmiało zapalać ciągnik. Podczas rozruchu silnik wciąga nagrzane powietrze z kolektora oraz jest ono stale grzane bo płomień trwa tak długo jak kluczyk jest w pozycji grzania-rozruchu. Wydajność cieplna przewyższająca świecę żarową, w krótkim czasie i z małym poborem prądu.

Koszt nieduży. Świeca 35zł, zbiorniczek płynu hamulcowego od c-360(okrągły bądź kwadratowy, w zależności od miejsca zamontowania) 6zł, dwa zaciski na przewód no i przewód do paliwa. No jeszcze szeroka wsuwka żeńska na przewód do świecy.

W instalacji elektrycznej oprócz wsuwki nic nie zmieniamy bo przystosowana do pracy ze świecą.

Dzięki niej można odpalić zimą ciągnik nawet z nie najlepsza kondycją.

 

Mam nadzieje, że cokolwiek rozjaśniłem.

Pozdrawiam mtracz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proponuje świecę płomieniową od MF255 bądź Ford Transit 12V, różnica tylko w gwintach montażowych.

 

Trzeba przerabiać gwint w kolektorze czy pasują?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Swieca za 35zł? chyba z przesyłką :blink: Od MF 255 u nas w składnicy kosztuje 15 zł.

Gwint jest minimalnie inny, tylko trzeba rozwiercić w kolektorze to ,jakby to nazwać, zwężenie na końcu otworu. A do modyfikacji gwintu proponuję użyć starej świecy i porobić na niej nacięcia jak na gwintowniku. W aluminium pójdzie.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Dobra świeca nie kosztuje 15zł. Za te cenę to ruletka czy będzie działać, a tym bardziej długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W związku z tym że robi się już dość zimno muszę sobie zrobić dławicę na wentylator.

Czy mógłby mi ktoś kto posiada oryginał podać wymiary owej dławicy( śr wew , grubość)

Z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MafiaSD    0

Nie wiem gdzie, więc zapytam tutaj. Otóż dzisiaj chcąc odpalić Władka, zobaczyłem że odkręcona jest klapka od pompy paliwa (nie wiem jak to fachowo się nazywa), ponieważ jakiś czas temu wujek coś przy nim robił. Nie wiedząc o tym, po prostu dokręciłem tą klapkę i biorę się za odpalanie. Rozrusznik dość długo kręcił aż w końcu odpaliłem Władzia, tylko że słabo wchodził na obroty. Pare razy przejechałem się do przodu i do tyłu, dodając gazu coś w nim tak dziwnie stukało. Stojąc dodałem bardziej gazu, i w tym momencie coś huknęło. Wystraszony zgasiłem ciągnik. Chcąc zobaczyć czy odpali, zacząłem kręcić rozrusznikiem, ale przy każdym obrocie jest jakiś stukot. Boję się że coś uszkodziłem. Co to może być? Coś tylko w pompie czy bardziej w silniku? Proszę o porady.

 

Nie wiem gdzie, więc zapytam tutaj. Otóż dzisiaj chcąc odpalić Władka, zobaczyłem że odkręcona jest klapka od pompy paliwa (nie wiem jak to fachowo się nazywa), ponieważ jakiś czas temu wujek coś przy nim robił. Nie wiedząc o tym, po prostu dokręciłem tą klapkę i biorę się za odpalanie. Rozrusznik dość długo kręcił aż w końcu odpaliłem Władzia, tylko że słabo wchodził na obroty. Pare razy przejechałem się do przodu i do tyłu, dodając gazu coś w nim tak dziwnie stukało. Stojąc dodałem bardziej gazu, i w tym momencie coś huknęło. Wystraszony zgasiłem ciągnik. Chcąc zobaczyć czy odpali, zacząłem kręcić rozrusznikiem, ale przy każdym obrocie jest jakiś stukot. Boję się że coś uszkodziłem. Co to może być? Coś tylko w pompie czy bardziej w silniku? Proszę o porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Ciężko powiedzieć bo nie stoimy koło tego ciągnika i nie słyszymy skąd wydobywa się stukot, sam musisz zlokalizować miejsce "stukotu" i napisać tutaj, na pewno będzie łatwiej zdiagnozować awarię, bo tak to takie wróżenie :)


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MafiaSD    0

Trudno mi powiedzieć i wytłumaczyć, ale tak jakby w tym miejscu gdzie się rozpoławia, znaczy na środku ciągnika. Zresztą jak siedzę w kabinie to drga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Rozkręć za pompą hydrauliki dekielek na 4 śruby. To jest z prawej strony ciągnika, pompa zasłania po części ten dekiel, ale da się go wyjąć. Tam jest sprzęgło łupkowe które łączy wałek. Upewnij się, że tam wszystko skręcone.

Z wciśniętym sprzęgłem także stuka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
faja15    0

Prawdo podobnie poluzowała się przeciwaga na wale korbowym. Spuść olej odkreć miskę i sprawdz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz82r96    4

Jaka może być przyczyna włączania się sygnału dźwiękowego po naciśnięciu na hamulec nożny. Cała instalacja została już sprawdzona, ale nic nie znaleziono. Został wymieniony alternator, ponieważ uległ spaleniu, a sygnał nadal się włącza. Macie jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

W t 25 przechodzi kabel od sygnału do tylnego gniazda.Musi być zwarcie na kablach do gniazda lub w gnieździe.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Dziwna sprawa bo sygnał dźwiękowy sterowany jest masą, a światła stop plusem. Więc jak uruchomienie włącznika stopu czyli podanie do obwodu plusa powoduje pojawienie się minusa na przewodzie sterowniczym klaksonu. Gdyby te przewody były by zwarte klakson działał by cały czas a milkł po naciśnięciu hamulca.

W instalacji coś jest nie tak, w sensie oprócz tej anomalii coś jest przerobione albo uszkodzone.

Obwód sygnału został "udoskonalony" i obecnie sterowany plusem, w tedy diagnoza @balcerk1 ma sens.

Albo pora już spać bo nie kojarzę.

Sygnał-klakson jest oryginalny? Działa po naciśnięciu przycisku? Dokonano w jego obrębie przeróbek?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz82r96    4

Klakson jest oryginalny, nie działa po naciśnięciu przycisku. Ile kabli powinno być podłączonych do klaksonu? Możecie w skrócie napisać skąd powinny one biec?

Prosiłbym również o schemat podłączenia przewodów w gnieździe do przyczepy.

Edytowano przez mtz82r96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj