emuel

władimiriec t25

Polecane posty

Karol12    0

oto mi chodzi jak zaczepiacie wałek WOM od prasy do władka...


U-R-S-U-S ------> moc i potęga :)

ZAPRASZAM NA MOJE FORUM!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1

to zależy jaki jest wałek ten z normalna blokada to chyba jak przy każdym traktorze,a jak jest ten starszy model to przykręcam taka osłonkę na 4 śruby i do tego wałek zabezpieczyć zawleczka i jazda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2
ale w t25 lepiej jest widać wszystko bo wysoko sie siedzi nawet maszynę z która sie jedzie w mf ( np 225)na pewno tak nie jest bo strasznie nisko sie siedzi

Może masz zepsute sprężyny przy siedzeniu i masz tak nisko bo w moim U3512 są nowe sprężyn w siedzenie jest dosyć wysoko i jest dobra widoczność sprzętu :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1

nie mam ursusa tylko jechałem w paru i strasznie nisko sie siedzi, a jak ma sie dobre sprężyny to sie nogami o kierownice zawadza bynajmniej przy moim wzroście, w t25 nie położysz sobie reki na błotniku a w ursusie 3512 tak wiec ten błotnik nawet zmniejsza widoczność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2
nie mam ursusa tylko jechałem w paru i strasznie nisko sie siedzi, a jak ma sie dobre sprężyny to sie nogami o kierownice zawadza bynajmniej przy moim wzroście, w t25 nie położysz sobie reki na błotniku a w ursusie 3512 tak wiec ten błotnik nawet zmniejsza widoczność

Ile masz wzrostu??? Bo ja mam 180cm to i z nowymi sprężynami mi nic nie przeszkadza ja mam 3512 od 10lat i mi wcale błotniki nie przeszkadzają może nie jesteś nauczony(przyzwyczajony)jeździć w tym ciągniku i tak ci się tylko zdaje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1

195cm, może masz racje z tym przyzwyczajeniem,ursusem 3512 dużo jeżdziłem z kosiarką a kosiarkę sie rozkłada na bok i może dlatego odnoszę takie wrażenie że źle widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Jak ja jestem o 10cm niższy od ciebie i wszystko bardzo dobrze widzę to musi ci się wydaje ja w swoim ostatnio wymieniałem sprężyny wytrzymują około czterech lat przy stałym użytkowaniu :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2
a co wam sie jeszcze podoba w t25, a co wam sie nie podoba

Może napisze co mi się nie podoba bo w moim T25 nie ma co się podobać:

-mało miejsca w kabinie,-wolny podnośnik.-trudne odpowietrzanie(mojego),-dźwignia od podnośnika i od wałka WOM.-schody,-brak wejścia pod hydraulikę,-brak górnego zaczepu i niewygodny dolny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2
,-brak wejścia pod hydraulikę,-

O jakie wejście ci chodzi ???

 

a podnośnik akurat działa bardzo dobrze, może położenie dźwigni jest niezbyt wygodne ale wystarczy założyć na dźwignię dużą kulkę ( jak do biegów przy samochodzie ) i już jest lepiej. usytuowanie dźwigni WOM jest bardzo dobre.

 

Najpoważniejsza wada to jednostopniowe sprzęgło, trochę przeszkadza mały zbiornik oleju hydraulicznego ( tylko 7 litrów, a moja wywrotka bierze 12 litrów ) i ugwazdolone zaczepy z tyłu. No i trudno go odpowietrzyć w razie czego.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

O jakie wejście ci chodzi ???

Chodzi o wejście pod hydraulikę do przyczepy wywrotki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1
Może napisze co mi się nie podoba bo w moim T25 nie ma co się podobać:

-mało miejsca w kabinie,-wolny podnośnik.-trudne odpowietrzanie(mojego),-dźwignia od podnośnika i od wałka WOM.-schody,-brak wejścia pod hydraulikę,-brak górnego zaczepu i niewygodny dolny

a co u ciebie jest takiego ciężkiego w tym odpowietrzeniu??????

A który rok masz tego władka, bo mój to 89r,ale chyba najciężej jest sie dostać od skzyni biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

mi najbardziej podoba się we władku to że go mam :rolleyes:

poza kilkoma wadami jak jednostopniowe sprzęgło czy to że przy jakiejś naprawie trzeba pół traktora rozebrać to i tak nie zamienił bym go na c-330. jeździłem ursusami dość często i to nie jest to.

za duży plus uważam chłodzenie powietrzem, jest bardzo wydajne i mniej problemowe niż chłodzenie cieczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2
a co u ciebie jest takiego ciężkiego w tym odpowietrzeniu??????

A który rok masz tego władka, bo mój to 89r,ale chyba najciężej jest sie dostać od skzyni biegów

A jaką masz skrzynie w swoim T25?

Mój jest z 85 lub 86roku dokładnie nie pamiętam z odpowietrzeniem jest problem pompka słabo daje choć była wymieniana ze trzy razy odstojnik też z nie chce palić i wogule mam teraz kłopoty z silnikiem ale niedługo będzie remont

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1
A jaką masz skrzynie w swoim T25?

Mój jest z 85 lub 86roku dokładnie nie pamiętam z odpowietrzeniem jest problem pompka słabo daje choć była wymieniana ze trzy razy odstojnik też z nie chce palić i wogule mam teraz kłopoty z silnikiem ale niedługo będzie remont

skrzynie mam tą z dwoma wajchami ta skrzynia jest dobra do orki bo tyko przerzuca sie jedna wajchę

a jeśli chodzi o odpowietrzanie na filtrach to nie ma nic proscieszego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2
Chodzi o wejście pod hydraulikę do przyczepy wywrotki
Jeszcze nie spotkałem T-25 który by tego nie miał, jeśli masz po prawej stronie taką dźwignię jak od podnośnika to musi być.

Tylko że wyjścia były przeważnie zaślepione i nie było szybkozłączy, są one pod ramionami podnośnika. Musisz dokupić tylko szybkozłącza z gwintem fi20 ( takie jak do MTZ ).

 

Ja swoim kiedyś pracowałem nawet z dużym rozsiewaczem hydraulicznym. Do Bolka oleju wystarcza na styk.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1

wyjścia hydrauliczne w t25 są nawet 2, bynajmniej u mnie ale tez żeby działały trzeba założyć gniazda na końcówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1
Hamulce kiepskie :rolleyes:

zależy u kogo bo u mnie działają znakomicie z rok temu wymieniłem jeden bęben

A przy władku podoba mi sie jeszcze rozdzielacz dwustronnego działania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

U mnie też hamulce dobre już 16 lat, tylko na początku je wyregulowałem.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2
skrzynie mam tą z dwoma wajchami ta skrzynia jest dobra do orki bo tyko przerzuca sie jedna wajchę

a jeśli chodzi o odpowietrzanie na filtrach to nie ma nic proscieszego

A ja mam jeszcze z jedna wajchą przełączanie biegów jest bardzo czasochłonne

 

U mnie tez hamulce są bardzo dobre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1
U mnie też hamulce dobre już 16 lat, tylko na początku je wyregulowałem.

a strasznie słaby dostęp jest do podciągania,ja raz u siebie za mocno wyregórowałem to przy cofaniu do tyłu blokowało mi koła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

zgadzam się dobry patent że podnośnik działa w 2 strony. kiedyś złapałem kapcia w tylnym kole to tylko podłożyłem kołka pod podnośnik i już koło zdejmowałem. i bardzo wygodna płaska podłoga tylko niesteyty nie przy rozbieraniu skrzyni biegów. :rolleyes:

a hamulce moim zdaniem są dobre. koła stają w miejscu przy dużym ciężarze. tylko u mnie po wymianie okładzin na nowe 2 razy w sezonie muszę je podciągać, jakieś kiepskiej jakości. stare były od nowości z 25 lat.

słyszałem żę we władkach z lat 90 zastosowano inne hamulce na niekorzyść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1
zgadzam się dobry patent że podnośnik działa w 2 strony. kiedyś złapałem kapcia w tylnym kole to tylko podłożyłem kołka pod podnośnik i już koło zdejmowałem. i bardzo wygodna płaska podłoga tylko niesteyty nie przy rozbieraniu skrzyni biegów. :rolleyes:

a hamulce moim zdaniem są dobre. koła stają w miejscu przy dużym ciężarze. tylko u mnie po wymianie okładzin na nowe 2 razy w sezonie muszę je podciągać, jakieś kiepskiej jakości. stare były od nowości z 25 lat.

słyszałem żę we władkach z lat 90 zastosowano inne hamulce na niekorzyść.

starego typu nigdy nie robiłem to nie wiem,u mnie jakoś nie ma takich problemów raz na rok może sie podciągnie i starczy.

A co u was sie w ostatnim czasie popsuło w t25 ?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj