emuel

władimiriec t25

Polecane posty

mtracz    76

Jak najbardziej mógł ale dopóki stan oleju nie będzie właściwy szkoda gdybać.

Bo tak samo pompa mogła się skończyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Jak puści uszczelnienie na pompie to olej tłoczy do przekładni napędu pompy,tam wywala uszczelniacz i idzie na sprzędło łubkowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A jak wywali uszczelnienie na pompie miedzy wałkami takie uszczelki gumowe w kształcie cyfry 3 to też będzie mieszać olej a nie podniesie nic ciężkiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam, jak ta część właśnie ulegnie uszkodzeniu o czym pisze kolega balcerek1, wówczas następuje tgz.mielenie, i nie tłoczy oleju jak trzeba i nie działa podnośnik jak powinien, a jeśli nawet działa to bardzo słabo :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

witam panowie mam proglem ruski nie chce odpalic rozrusznik jest w dobym stanie po remoncie wyczyscilem klemy i wlacznik masy i dalej nie chce odpalic niby dobrze kreci ale jak probowalem palic na ostro to tez nie odpala jak puszczam odpreznik to sie odzywa i gasnie prose o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wewer    0

Sprawdz odstojnik, filtry paliwa, przejżyj cały układ paliwowy. Raczej z opisanych objawów gdzieś nie dostaje takiego cisnienia paliwa jak powinien. Jak to nie pomoże, to może pompa paliwowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pegaz1987    0

spróbuj w czasie odpalania prysnac plaka albo samostart w filtr powietrza albo bezpośrednio w kolektor. powinien zapalic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wewer    0

Jak będzie miec zamulone filtry, albo wode w odstojniku to mu żadne wspomagacze nie pomogą, może i zagada ale go zadusi. A no i jak juz tam bedziesz grzebać to kup sobie najlepiej wcześniej nowe uszczelki, majątku to nie kosztuje. Niektórzy zakładaja stare ale często łapią powietrze i zapowietrzaja nam układ paliwowy. A i sprawdz stan paliwa bo byłem kiedyś u takiego dziadka, bo mu nie chciał iwanek odpalic. Pierwsze co sprawdziłem jak pompuje reczna pompka paliwa, bo rozrusznik kręcił jak głupi. A tu przelewu nie słychac stukam w zbiornik a tu susza. Dziadek trzymał Iwanka pod szopka, na jesień zatankował pod korek, a do wiosny mu wyparowało jakimś dziwnym sposobem :D hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

W ilu tematach będziemy dyskutować o tym samym problemie?

Może być uszkodzona pompa wtryskowa, a dokładnie regulator obrotów się uszkodził- zaciął.

Jak często wymieniasz w pompie olej?

Możesz odkręcić dekielek na boku pompy, 4 śrubki na płaski śrubokręt. I ruszyć go.

Może pojawić ci się ropa przy odkręcaniu dekielka, ale i tak nie powinno jej tam być. Możesz najpierw spuścić to co w niej jest korkiem spustowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

olej w pompie wyminialem w sierpniu jutro rano wymienie filtry i wyczyszcze odstojnik i wymienie olej w pompie dla swietego spokoju i zobacze co bedzie dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Olej w pompie wymienia się max co 30 motogodzin.Takie jest moje zdanie a nie instrukcji.Od setki oleju nikt nie zubożeje a pompa będzie zawsze w dobrej kondycji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Przejezdziłem na silniku 9000 mth

 

silnik 200mth pompa 100 miała do koca oryginalne plomby (dalej chodził ale sprzedałem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

panowie wymienilem filtry dalem nowe uszczelki wyczuscilem odstojnik dolalem paliwa wymienilem olej w pompie i sa dalej te same objawy odzywa sie i gasnie dawalem mu paliwo z butelki przed pompa ale slabo ciagnal z butelki paliwo jak pompowalem pomka i jak krecilem rozrusznikiem i nie chce dalej palic robil tak samo nie jest zapowietrzony bo daje dym komina juz nie wiem co moze byc za przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ja bym sprawdzil cisnienie sprezania i cisnienie wtrysku paliwa. moze pompke zasilajaca trzeba wymienic, albo podmienic pompe od innego traktora tak na probe czy zapali.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

panowie zrobilem ruskiego juz normalnie pali przyczyna byla prosta on byl normalnie zalany ja go palilem to slabo kreci akumulatory a jak zawsze odpalam wladka o zawsze daje gaz do przodu.dziekuje za porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Zalany to był kolega jak mu wkładek nie palił po prostu był mróz a jemu słabo kręcił przez słaby aku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

W życiu nie widziałem ani nie słyszałem o zalanym ropniaku. :blink: Jak kolega GoRAL1 napisał zalany to był a może brak kolega a nie słynny t 25. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

panowie wyskoczyla mi nowa usterka nie chce palic na stacyjke tylko na ostro ale grzeje normalnie swiece ale jak chce odpalic to sie stacyjka nie odzywa czy jest to mozliwe ze sie popuscil kabel przy stacyjke bo wczoraj probowalem na stacyjke i go troche wymenczylem i moze moglo cos przepalic troszke kabel co o tym myslicie?czy sie srubka popuscila od stacyjki i nie ma styku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Sprawdź najlepiej kontrolką na stacyjce czy prąd przepuszcza.Może się stacyjka przegrzała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie zrobilem ruskiego juz normalnie pali przyczyna byla prosta on byl normalnie zalany

 

Rozumiem, że wyczyściłeś świece ? ;)


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj