emuel

władimiriec t25

Polecane posty

marian2011    113

Propozycja ciekawa jak ktoś mieszka koło ośrodka wczasowego jazioro lasy wozić turystów lepszy biznes jak ryć w polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Z tym kiedy byłbym ostrożny. Patrząc co ruscy tam robią to możliwe że już jest tylko do sieci jeszcze nikt tego nie wrzucił :D


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shiller    2

Witam.Mam problem wykręcają się szpilki na zwolnicy lewej strony WŁADKA T-25 zaczęło się po wymianie hamulców jesienią rozebrałem rozwierciłem zerwane gwinty na 14 poszedł w orkę szpilki można było ręką wykręcić po********************ło gwinty proszę o radę gwintować lub tulejować gwinty czy wymienić obudowę zwolnicy ile powinno być kołków na jednej stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Kołków na jednej zwolnicy jest 2 sztuki.

Sprawdź stan kołków i otworów w pochwie i zwolnicy.

Jeśli otwory są wybite rozwiercić i dorobić nowe kołki pod wymiar.

Daj sobie spokój ze szpilkami kup śruby 8.8 albo 10.9. tylko takie które maja za łebkiem 1cm łysinki, a nie gwint, dzięki temu śruba w kołnierzu pochwy będzie działać jak kołek centrujący.

Jeśli jest jeszcze wystarczająco materiału to rób na M16.

Jeśli jest mało miejsca na łeb śruby i klucz to zastosuj śruby na klucz imbusowy.

Dobre podkładki sprężynujące szerokie. Dla pewności klej do gwintów.

 

Podstawa to dobrze obsadzone kołki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Święte słowa, ja dorobiłem kołki z jakichś twardych śrub, nabiłem ostro, że się znitowały, na śruby dałem zwykły Poxipol, tylko wypaliłem olej ze śrub i otworów


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Kolego nie pisz tak bo ktoś sie zasugeruje twoim postem i sobie rozwali pochwę PRÓBUJĄC ZANITOWAĆ TWARDEGO KOŁKA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Kołka nie rozklepiesz, prędzej obudowa skrzyni puści i pochwa.

Ja włożyłem śrubę w jeden z otworów, bo nie miałem kołka, zgubił się podczas katowania po polu za dzieciaka :D śruba nie jest aż taka twarda, więc się rozklepała i wprasowała, że nie wyleci.

Nie polecam nawalania w kołki, bo się luzują przez to

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

W poprzednim władku miałem problem z odkręcającą się pochwą. Pourywało szpilki więc zamiast szpilek wkręcone były śruby z na tyle długim gwintem aby zmieściła się jeszcze nakrętka. Oczywiście w miejscach gdzie to jest możliwe czyli jest dojście. Co to daje. Podczas dokręcania nakrętek możesz drugim kluczem przytrzymać łeb śruby. Dzięki temu śruba nie obraca się w gwintowanym otworze korpusu skrzyni biegów podczas dociągania nakrętką i trudniej jest uszkodzić gwint. Zwłaszcza jeśli gwint jest już luźniejszy, albo nowo wykonany. A podstawa to dobrze dopasowane kołki ustalające.

Można wykonać nowy większy gwint, albo poszukać zestawów naprawczych do gwintów - takie specjalne sprężynki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shiller    2

przypuszczam że brakuje jednego kołka nie zwróciłem uwagi przy składaniu rozkręcają się trzy szpilki w tylnej części,szpilki wklejałem na klej mimo to rozkręciło się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zwolnica ma 4 otwory na kołki bo na niej zmienia się wysokość ciągnika. a używa się tylko 2 odpowiednio ustawiając zwolnice względem pochwy.

W pochwie od strony zwolnicy są tylko 2 otwory przez które wkłada się kołki i to są właśnie te miejsca one są w poziomie i te miejsca są pogrubione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Mój władek jest opuszczony i ma po 4 kołki na jedną zwolnicę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Dorób sobie blaszkę przykręcaną pod jedna szpilką która zakryje otwór kołka i zapobiegnie przed wypadnięciem.

Możesz także użyć farby i włożyć pomalowanego kołka do otworu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Blaszkę założę i powinno być ok.Próbowałem go przykleić ale po jakimś czasie powinno wyszedł na nowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

No to co? W instrukcji każdego władka jest napisane, że moc maksymalna to 31 KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Widzę to się staje zaraźliwe buszowanie po rosyjskich stronach :D


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj