emuel

władimiriec t25

Polecane posty

mtracz    76

Mogę Ci dać adres sklepu :D .

A tak poważnie, to obecnie nie ma mnie w domu bo jestem w pracy na wyjeździe. Więc jeśli uda mi się zrobić zdjęcia to podeślę, jesli samo zdjęcie wystarczy dla oceny.

A potem podzielimy królestwo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Panowie prosze o pomoc przed wczoraj oralem ruskim i cos to slabo szlo,cos jest slaby ale nie wiem czemu,a dzisiaj pojechalem to brunowac i jest slaby ale nie wiem czemu,pompa wtryskowa byla robiona dwa lata temu i wtryski tez,do tej pory chodzil dobrze prosze o pomoc,czy jest to mozliwe ze cos jest zabite ten baczek moze byc brudny i niedostaje tyle paliwa i jest slaby??silnik nie bierze oleju nic,a czy jest to mozliwe ze wtryski moga lac?ale odpala normalnie tak jak zawsze bez zmian.

 

dodam jeszczeze wymienilem pomke paliwowa tom z tym tlokiem gdzies w marcu tego roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Bączek to jest odśrodkowy filtr oleju.

Wtryski mogą być winne zawsze.

Ale najpierw zacznij od układu paliwa i filtra powietrza.

Skoro nie wiesz w jakim stanie są filtry to na pewno trzeba do nich zajrzeć i od razu wymienić.

Odstojnik jak i obie szklanki filtrów dokładnego.

 

Chałupniczy sposób sprawdzania wtrysków: Zaciągnąć ręczny, skrzynię ustawić na luz, podnieść zawory, ustawić troszkę gazu.

Ciągniemy za pasek alternatora od dołu do siebie. Kręcimy kilka obrotów dla pewności i nasłuch*jemy, Powinno być słychać charakterystyczny chrapliwy dźwięk wtrysków.

Jeśli go nie słyszymy to wtryski na pewno leja jak z konewki. Jeśli słychać to wtryski na pewno nie są najgorsze, ale tylko sprawdzenie na przyrządzie da 100% pewności.

A drugi to przy zapalanym silniku trzymamy ręką przewody wysokiego ciśnienia do wtrysków i czujemy pulsacje spowodowane wzrostem ciśnienia w układzie. Jeśli wtryski leja nie powstaje wysokie ciśnienie i pulsacji nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

 

 

dodam jeszczeze wymienilem pomke paliwowa tom z tym tlokiem gdzies w marcu tego roku

sprawdz czy na tyk tłoku nie pękła spreżyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

panowie pragne dodac ze filtry wymienialem na wiosne i odstojnik tez czyscilem wtedy czy jest to mozliwe zeby juz bylo wszystko brudne??w tak krotkim czasie,ale jutro rano zmnienie filtry i wyczyszcze odstojnik i wyciagne rurke z baku bo tez moze byc brudna i nie daje tyle paliwa co ma dawac.

 

filter powietrza czyscilem w lipcu jak wymienialem olej.

 

ale jak podniose zawory i bede pompowal reczna pomka to powino byc slychac dzwiek jak wtryski daja paliwo a jak nie bedzie slychac to znaczy ze wtryski leje tak? czy dobrze mysle??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

czyli jak nie bedzie chrapliweego dzwieku to znaczy ze wtryski leja

 

a jak bede laly wtryski to wystarczy ustawic wtryski i bedzie wszytko dobrze tak??

 

pozniej pojde sprawdze i napisze co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

panowie a to musi byc caly czas ten chrapliwy dzwiek czy tylko chwile??jutro musze wyczyscic i zmnienic filtry i te pier**ly i zobacze czy cos pomoglo czy jest bez zmian

 

sprawdzilem i na moje oko nie leja ale jeszcze jutro sprawdze jak bedzie chodzil wladek ale sprawdzlem tak na sucho to cos tam chrapie to pozostaje kwestia paliwa ze cos jest nie dak cos jest brudne.

 

filter powietrza czyscilem i wymienilem ta kasete i olej a moze te dwie gapki cos kszania ale nie na tych gapkach chodzi dlugi czas i dobrze chodzil pozostaje uklad paliwowy

 

filter powietrza czyscilem i wymienilem ta kasete i olej a moze te dwie gapki cos kszania ale nie na tych gapkach chodzi dlugi czas i dobrze chodzil pozostaje uklad paliwowy

Edytowano przez zibi16245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Wtrysk paliwa trwa krótko wiec chrapliwy dźwięk też. Jak wtryski leja można ustawić, ale to rozwiązanie na krótką metę. Najlepiej wymienić na nowe.

Gąbki się wymienia albo można uprać, to w końcu gąbka.

 

A w odstojniku oprócz wylania wody i syfu zaglądałeś do sitka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

zawory byly ustawiane jakis miesiac temu,jutro rano pozmieniam filtry i wyczyszcze rurke z baku i ten ustojnik i bede wiedzial co jest grane i przy okazji musze zmienic olej w pompie wtryskowej moze to tez byc przyczyna,ale jakos tak dziwnie chodzi tak jak by dostawal powietrze pomiedzy filtrem powietrza a kolektorem sacym,jutro to pozmieniam i bede wiedzial co i jak,a jak dalej bedzie tak chodzil i bedzie oznaczalo ze to jest wina wtryskow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

A po co Ci aż taką pompę?


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam panowie zrobilem ruskiego przyczyna byla prosta bylyt popuszczone szpilki w gluwicy i te srubyco trzymaj zawory tez byly luzne i wszystko jasne a wczoraj oralem idzie jak szalony dziekuje za porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ford7710    0

Witam. Mam problem ze swoim władymircem. Wymieniałem nie dawno pompę wtryskową znaczy po regeneracji teraz jest. Od 3 dni gdy palę zimny ciągnik lub jak postoi tak z 30 minut gdy zapalam to jak zapali słychać taki dziwny dzwięk jakby stukało coś tak, taki ostry dzwięk ale on trwa tylko ułamek sekundy i tylko jak ciągnik jest trochę zimny. Jak się jeździ zgasi i pali to wszystko dobrze jest. Na starej pompie nic takiego się nie działo. Stawiać na pompę? Jest coś takiego możliwe że pompa może to powodować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam-jeśli dobrze zrozumiałem, to taki metaliczny dżwięk po odpaleniu i gdy raptownie dodasz gazu też powinno ten dżwięk być słychać,jeśli tak to wygląda na to że jest lekko wczesny kąt wyprzedzenia wtrysku, jeżeli na poprzedniej pompie tego nie było :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Po założeniu pompy powinno się sprawdzić początek kata tłoczenia.

Jeśli po sprawdzeniu i ewentualnym wyregulowaniu nic się nie zmieni zgłoś się do pompiarza.

Wtryski także robiłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ford7710    0

Witam-jeśli dobrze zrozumiałem, to taki metaliczny dżwięk po odpaleniu i gdy raptownie dodasz gazu też powinno ten dżwięk być słychać,jeśli tak to wygląda na to że jest lekko wczesny kąt wyprzedzenia wtrysku, jeżeli na poprzedniej pompie tego nie było :rolleyes: Pozdrawiam.

 

Dokładnie jest tak jak piszesz ale czego na zimnym silniku tylko tak jest a nie tłucze non stop? Wtryski też były robione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam -dlatego na zimnym silniku bardziej ten dżwięk słychać gdyż to typowe przy zbyt w czesnym koncie wtprzedzenia wtrysku paliwa oraz inna ,niższa jest temperatura spalania i inna jest tgz.detonacja.Uważam że powinieneś ustawić kont wyprzedzenia wtrysku paliwa ,bo możesz przegrzewać silnik, jak też skracasz jego żywotność a nawet może pęknąć wał, lub urwać korbowód w najgorszym przypadku, jeszcze jedno czy ustawiałeś ciśnienie wtrysków, bo przy zbyt wysokim (za wysokim) ciśnieniu wtrysków też jest słyszalny metaliczny dżwięk, szczególnie na zimnym silniku ;) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj