emuel

władimiriec t25

Polecane posty

volvo    47

Jak masz duzo kasy to tak,jak nie to szybko wymień uszczelniacz i olej w zwolnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Od jakiegoś czasu mam problem z grzejącym się oleju w układzie hydraulicznym,po 1,5godz pracy podnośnika bardzo powoli podnosi maszyny może ktoś wie jaki to może być przyczyna? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

No to pogratulować,nie wie jaki olej.Powinien być silnikowy,ja mam milvus,filtr wyciągnij i porządnie wymyj.

Miłej pracy życze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

wyciągnę jak będę miał czas teraz na jesieni jest chłodniej to nie powinien się grzać.

 

A ten filtr można wymienić jeśli tak to prosił bym link do jakiegoś sklepu z tym filtrem. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peter83    0

Mam małe pytanko w związku z regulacją sprzęgła.Otóż między łapkami a łożyskiem jest luz około 1 mm a śrubki całe wkręcone i nadal biegi strasznie zgrzytają.Dodam że sprzęgło jest nowe.Proszę o pomoc bo mnie szlak zaraz trafi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Pewnie cos źle złożone te sprzęgło, może tarcza odwrotnie założona albo "łapki" są już zużyte jak nie były zmieniane na nowe. A luz ma wynosić 2-3 mm.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ilza    0

Jak masz duzo kasy to tak,jak nie to szybko wymień uszczelniacz i olej w zwolnicy

 

 

a co mozę się stać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Kolego ilza jazda bez oleju to rozwalenie zwolnicy,olej na oponie może ją uszkodzić.

Piotruniu25 filtr od hydrauliki można wymienić,można go też wymyć,samemu nie łaska poszukać?

 

A teraz pytanie z innej beczki-znajomy mechanik mówił mi ze do władka można założyć końcówki

wtryskiwaczy od stara.Co o tym sadzicie?

Edytowano przez volvo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Podpinam się do pytanie kolegi @volvo

 

Może ktoś mi powiedzieć czy pasują normalnie ? Czy trzeba coś przerabiać ? Będzie miał inna siłę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Mam jeszcze inne pytanie-http://rolniczeczesci.bazarek.pl/opis/1624938/wklad-filtra-oleju-t-25.html

To jest filtr oleju do nowego typu władka?A jak wygląda jego obudowa,pasuje zamiast bąka?

Gdzie można kupić takie cudo?

Tuning na maxa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ilza    0

Kolego ilza jazda bez oleju to rozwalenie zwolnicy,olej na oponie może ją uszkodzić.

Piotruniu25 filtr od hydrauliki można wymienić,można go też wymyć,samemu nie łaska poszukać?

 

A teraz pytanie z innej beczki-znajomy mechanik mówił mi ze do władka można założyć końcówki

wtryskiwaczy od stara.Co o tym sadzicie?

 

a ile się mieści oleju w zwolnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Nalej aż będzie kapać z kontrolki,najpierw ją wykręć

Chyba 1.5 litra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek11    0

Mam problem ze złożeniem sprzęgła, mianowicie chodzi o to że wszystko ładnie jest poskładane tylko gdy zaczynam dokręcać korpus to tarcza nabiera oporów, nawet rozrusznik ma ciężko kręcić. Gdybym do końca po dokręcał śrubki to by nawet rozrusznik nie dał rady jej przekręcić. I tu pytanie dla was czego moze byc to przyczyna, dodam jeszcze ze mam wladka z 78r.

 

Trochę inaczej zadam pytanie, co i jak po kolei robić aby bezproblemowo złożyć sprzęgło. Tarcze przykręcić przed społowieniem czy najpierw społowić a później przez okienko przykrecac tarcze??

Edytowano przez Witek11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Tarczę przykręcaj do koła zamachowego przez to okienko czyli najpierw społowij traktor a potem skręcaj tarczę. Łapki pewnie Ci blokują one muszą wejść w rówki do koła zamachowego.

 

Ale jeśli wszystko masz ustawione a dalej Ci nie wchodzi to pewnie ten wałek co na niego zakłada się tarcze ma luz i opad (jest pochylony do ziemi) i ciężko jest nim trafić w silnik :/ Ja kiedyś tak miałem też nie wiedziałem co się dzieje pomogło wtedy ustaienie tyłu na lewarku i przodu na lewarku na wózku i próbowanie wszystkich możliwości ale jakoś wlazło. Powodzenia :)


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek11    0

1. Żeby rozkręcić ten wałek należy odkręcić cały układ od pompy hydraulicznej z prawej strony??

2. Opory tarczy pojawiaja sie dlatego ze walek nie trafia w otwor silnika??

3. Jeżeli rozkręce wałek to od strony pompy będzie niem się dało regulować w pewien sposób??

 

Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj