emuel

władimiriec t25

Polecane posty

dzigit    1

U mnie kiedy kolumna nabrała luzów, mechanik zamontował nam (oczywiście na nasze polecenie) kolumnę od 360 i obniżył trochę kierownicę. O ile mi wiadomo to był też zmieniony drążek od 360 chyba tylko skrócony. szczegółów nie znam bo byłem wtedy mały :P . Ale z mojego doświadczenia (bo jeździłem też takim na oryginalnej kolumnie) widzę że prowadzi się lepiej i przyjemniej a co najważniejsze WYGODNIEJ po takiej przeróbce, także polecam :)


POWER IS BACK
POWER IS MTZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Przekładnia kierownicza od C 360 jest idealna do władka.znajomy ma.nie potrzeba wspomagania.

A tak swoją drogą ciekawi mnie ile T25 śmiga w Polsce?To niezły rynek potencjalnych kupców części.

Władek oryginalnie jest trochę gołym ciągnikiem.Zaczepy można kupić,rozruszniki też.Brakuje mocowania

uciągów z tyłu traktora.Są co prawda uchwyty przykręcane do zwolnic ale nie pasują do opuszczonego

T25.Ja mam belkę z przyspawanymi uchwytami przykręconą z tyłu dolnego zaczepu.Rozwiązanie idealne,

nie obrywa zwolnic a nawet jak sie urwie to nie uszkadza nic w ciągniku.Druga sprawa to brak

obciążników na tył.Od dłuższego czasu próbuje kupić od C 330 stary typ,szukam ale najbliżej co znalazłem

to 300 km.Odlewnie produkują różne typy obciążników,mogłyby robić pasujące do władka.Te od czterdziestki

są paskudne,psują wygląd pięknego T25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3161
Zaczepy można kupić,rozruszniki też

 

Rozrusznik to masz w standardzie i zaczep też jest,przynajmniej u mnie było. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    517

jak by kogoś interesowało to mam na zbyciu kolumnę kierowniczą do władka po kapitalnym remnocie gwarantuję zero luzu, remont kosztował mnie około 150 zł ,za 250 sprzedam 695212785tel


Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Kolego brony ciężkie to C-360 ma problem.

Ja tam sie nie czaje i brony ciężkie 5-cio polowe i na 4 szosowej jadę i tylko trochę pokopci przy starcie a później leci na połowie gazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Chyba mówisz o bronach średnich. Wuj w zeszłym roku kupił brony ciężkie 3-polowe hydraulicznie składane to C-360 potrafi zabujać a na świeżo oranym polu na 3 biegu to tylko dym. Tyle że jedno pole brony ma szerokość praktycznie taka jak ciągnik. A na bronach średnich to 4 bieg nie ma problemu.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Mówie o ciężkich bronach :D Mam jeszcze lekkie i średnie ale leżą w pokrzywach bo robi się dużymi ciągnikami. Zwykle chodziła w piątkach ciężkich c-385 lecz c-360 musiała ją zastąpić i szło nad podziw sprawnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Kolego Piotruniu 25 chodzi mi o rozwiazanie największych niedoróbek we władku.

Zarówno rozrusznik z przekładnią jak i zaczepy dostępne w sklepie są o niebo lepsze od oryginalnego wyposażenia.

Forum służy do wymiany poglądów.Wg mnie hak jak i oryginalny rozrusznik są do d..y

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3161

Dlaczego sądzisz że rozrusznik CT-222 jest do d**py ja ten rozrusznik miał grubo ponad 20 lat i wszystko było ok,a zaczepy każdy przerabia jak mu pasuje.

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Ale jaka jest szerokość tej brony?

nie mniej jak 6m napewno a dokładnie Ci nie powiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Kolego Piotruniu 25 raz jeszcze-na tym cudzie radzieckiej techniki CT-222 mój T25 nie palił.Byłem z nim

wielokrotnie u elektromechaników.Wystarczyło minus 5 i nie było szans by odpalił.Zamieniłem go wiele lat temu na rozrusznik

od C360 i jak ręką odjął.Teraz jest magneton,poezja.A hak?Nieporozumienie.Za krótki,zdarzyło mi sie że sama maszyna sie wypięła.

Górnego wcale nie ma w ogyginale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3161

U mnie w rozruszniku strasznie szczotki szybko się zużywały trzeba było 2 razy w sezonie wymieniać ale u mnie przy -10 jeszcze średnio odpalał jeszcze zależy w jakim stanie były akumulatory.A co to zaczepów to mam tak i nie narzekam.

Móje zaczepy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

A w moim tulejki.Nowe aku a ja bym szybciej kręcił korbą silnik niż on.

I dlatego uważam że CT-222 jest do d..y

Mój dostaje popalić i taki górny zaczep dawno bym wyrwać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3161

Też teraz mam rozrusznik od 360 i powiem że przy -18 odpalił bez problem ale trochę pokręcił bo nie był odpalany przez 2 tyg i się nie dziwie że kręcił.

Bez obaw górnego zaczepu byś nie wyrwał na tym zaczepie było dużo ciągnięte np: dwie przyczepy D47 załadowane wysłodkami z buraków i wytrzymał.Mój T25 też dostaje ostro po garach w sezonie letnim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

rozrusznik fakt lipa hak dobry zwłasza jak wieszaki zaczpisz i masz coś ala MTZ nie ma prawa się wypiąć jest zapadka która zablokuje


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Kolego UrsusCzesio proponuje zapiąć przegrabiarke siódemke i jechać z górki.Przynajmniej u mnie sie wypinała.

Hak był dobry,sprężyna też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3161

Żeby zapiąć coś na haka to trza było pierw np:rozrzutki podnieść i założyć na haka w zwykłym zaczepie nie ma tego problemu.Rozrusznik nie jest zły ale mógł by być lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Koledzy mam pytanie-chciałem dociążyć władka z tyłu-ile można maksymalnie kg obciążników w koła przykręcić

tak aby nic sie później szybko nie zepsuło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3161

Załóż po dwa obciążniki do 4011 na koło i to mu wystarczy.

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Od 4011 są paskudne,chciałem od c 328,po 3 pierścienie na koło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Kolego UrsusCzesio proponuje zapiąć przegrabiarke siódemke i jechać z górki.Przynajmniej u mnie sie wypinała.

Hak był dobry,sprężyna też

 

A no ja taki8ej mechanizacji to nie mam :D

 

Piotruniu. jak pracujesz z hakiem to robisz taka sztuczke. Takie krótkie płaskowni odkręcasz które trzymaja całą rame u góry i tam zpainasz wieszaki i masz juz a'la Hitch. Podjeżdżasz, podnosisz hak i zaczepiony i stopki nie trzeba podnosić :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Mój władzio jest opuszczony,z kabiną,turem,od miesiąca ma na tyle nowe oponki radialne 12,4 kormoran eko-pro.

Po prostu śliczny a te obciązniki od 4011 są wstrętne,zepsuły by jego urok.Chciałem zwiększyć jego siłę uciągu

maksymalnie dlatego pytam czy 200 kg obciążników w tylnych kołach to nie za dużo?czy jeszcze dołożyć 40 kg?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3161

Ja nie był przerobiony zaczep w T25 to by było ok bo wtedy przekładało się wieszaki do zaczepu i zaczep można było ustawić w każdej pozycji.Teraz mam zaczep przykręcony jak bym chciał zaczepić teraz rozrzutnik tak jak ty piszesz to by mnie krew zalała i musiał by się dużo ukręcić.

 

@volvo a przeciwwagę to tura masz?

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj