emuel

władimiriec t25

Polecane posty

volvo    47

Kolego Piotruniu25 do t25 są 3 rodzaje pomp NSZ 10,14 i 16.Ja mam tą największą ,NSZ16 do tura idealna,podnosi jak zwariowany.

Natomiast czy 4 czy 6 zębów to zależy od rocznika ciągnika.Mój jest 1988 i ma 6 zębów.Te starsze władki mają 4 zęby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boro    0

Witam.Panowie potrzebuje porady jaki kupić rozrusznik do t-25 ten duży czarny czy ten rozrusznik z przekładnią planetarną???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Co do pomp na 4 i 6 frezów, to te sprzegiełko można wymienić kosztuje grosze.

 

Co do rozrusznika to cena powinna mówić za siebie. Rozrusznik oryginał kosztuje jakieś 700zł a z przekładnią od 250 do 500 zł.

 

Oczywiście nie wspominając o innych zaletach tego z przekładnią.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Rozrusznik z przekładnią-polecam jubane lub magnetona.Zależnie od tego ile chcesz wydać kasy.

No wiesz coś za coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boro    0

Dzięki za poradę już się zdecydowałem i kupuje z przekładnią planetarna.Pozdrowienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MFJD    2

Planuje wymienić taśmy hamulcowe czy w związku z tym muszę podnosić kabinę aby sciągnąć pochwy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolT25    41

No kolego milanreal1 jak ty masz kucyka i ciągasz nim brony srednie no to nie dziwne.Ja z pracy mojego ciągniak z tym agregatem jestem zadowolony i i kultywator puszczam gleboko ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

No kolego milanreal1 jak ty masz kucyka i ciągasz nim brony srednie no to nie dziwne.Ja z pracy mojego ciągniak z tym agregatem jestem zadowolony i i kultywator puszczam gleboko ;)

 

Kolego brony ciężkie to C-360 ma problem. A brony ciężkie do kultywatora nie potrzebne bo brony ciężkie i tak dość głęboko spulchniają glebę. A kultywatora głęboko nie zapuścisz, przyjedź do mnie a po oranym na 10cm z wałkiem metra nie przejedziesz.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

przed siew max 6 cm bo głębiejto zaraz i ziarno głębiej jest umieszcozne i wschody lipne


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Przed siewem nalepiuej płytko agregatować. Sam się przekonałem. jechałem 6-7 cm teraz a rok temu ponad 10 i o wiele ładniejsze zboże mam w tym roku. Jak bym miał wał to moge głębiej bo wał by zagęścił ziemie a ja tylko bronki ciagne


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Tzn powiem tak, po orce zimowej lepsze efekty daje ciut głębiej, a po orce siewnej głębokość mniejsza niż 10cm jest ok. Mam pojedynczy wałek strunowy dlatego do dobrego wyrównania i spulchnienia trzeba dobrze ustawić cały zestaw. Dobra ale koniec tego OT.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3156

Żeby wyjąć kolumnie kierowniczą to muszę z przodu podnośnic kabinę z błotnikami czy nie muszę bo muszę rozebrać a nie wiem za co się zabrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3156

Ślimak masz duże luzy i regulacja już nie pomaga,ciężko jest go utrzymać na równej drodze jak się jedzie 6 i 2300 obr/min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Mój ma 32 lata też mi latał jak oszalały regulacja nakrętką nic nie dała ,godzina kolumnę powinieneś spokojnie mieć na zewnątrz rozebrałem łożysko zsuneło się jakoś z tej oski regulacyjnej widocznie za mocno śrubę regulacyjną pokręciłem dla pewności zapunktowałem łożysko spawarką aby się nie zsunęło i ustawiłem najciaśniej z najmniejszym luzem układ kierowniczy i zamontowałem w ciągniku i jazda jak nowym ,raczej nic nie było wyrobione w przekładni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3156

Dzięki teraz będę wiedział na co zwracać uwagę przy naprawie.@marian 2011 muszę podnosić przód błotników czy wyjdzie tak bez większego rozbierania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasiek66    0

Panowie podajcie więcej informacji jak to zrobić, w firmie mamy taki jeden kosmolot i kierownica lata jak żyd po pustym sklepie. Nasi mechanicy sie w ogóle nie chca do niego zabierać. Byłoby dobrze jak bym im strzelił gdzie i jak maja zajrzeć, bo w Ruskim czelendżerze w ogóle orientacji nie mam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj