Gość

Pneumatyczne sprzęgło WOM

Polecane posty

Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

Witam, ma ktoś schemat jak to ma być podłączone ? Gdy wciskam sprzegło maks zapala sie lampka i słychać że elektro pneumatyczny zawór się otwiera, ale nic sie nie dzieje. Są tam dwa te zawory ? jeden mam z lewej tak jakby a drugi nad butlą tak jakby i do tego drugiego idą dwa kable tylko że nie ma w nich prądu. Wygląda to mniej więcej tak http://abload.de/image.php?img=nowyobrazmapybitowejmzlow.png Ten po prawej to zaraz za butlą jest i przez niego idzie powietrze do tego po lewej. Ten z lewej sie otwiera bo czuć ale nie ma powietrza

Dwa kable są do jednego pinu podłaczone i w nich jest prąd, następnie przechodzą do tego drugiego zaworu przez kabine 30 cm dosłownie ale prąd sie gubi i w dodatku kabel rozdziela sie na dwa piny. Ma ktoś z was to ?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Weź to Sam przeczytaj i powiedz co z tego zrozumiałeś . :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Masz takie coś w zetorze ? jak zerkniesz pod niego to bd wiedział o co chodzi. http://instrukcja.pl/storage/photos/7/large_37058436.jpg Tu jest jeden elektomagnes ja mam dwa w jednym jest prąd w drugim nie i on nie otwiera. Szukam kogoś z dwoma zaworami żeby mi powiedział jak on to ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70
Napisano (edytowany)

kolego ,z tego co się orientuję to standardowo do pneumatycznego WOM  montowano jeden elektrozawór ,tak jak masz w instrukcji.  Jesteś pewien,że  ten drugi powiązany jest z wom-em ? Hamulce masz 1-dno czy 2-u obwodowe ?

Jeśli chodzi o moment zadziałania sterowania Wom-em to musi być odpowiednie  ciśnienie  w butli i za to odpowiada mechaniczny zawór  CIŚNIENIA MINIMALNEGO (w pobliżu butli).Być może  w twojej wersji( choć bardzo wątpię ) dano drugi elektrozawór (zamiast mechanicznego ) otwierający dopływ tego powietrza ? Zdjęcia Jesteś w stanie wstawić ?

 

 
 
 
 
 
 
Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

Masz racje wczoraj to rozebrałem i to jest zawór ciśnienia minimalnego. Zmyliły mnie te kable tam podpięte ale już wiem że to czujnik ciśnienia. Ten zawór ciśnienia minimalnego mi sie zapiekł ale rozebrałem go i działa. Teraz mam kolejny problem ten siłowniczek sie wysuwa ale nie rozłączy mi WOM dopiero jak pociągne wajchą to ten siłownik wysunie się jeszcze 1 cm i wtedy rozłączy. Jakie powinno być ciśnienie ? Wcześniej miałem 6 atm a teraz jak otworzyłem całkowicie ten zawór ciśnienia minimalnego to nabija mi tylko do 5, Może to być spowodowane tym że brakuje tej jednej atm ?

 

Edit: Po regulacjach tym cięgłem pomiędzy dźwignią siłownika a dźwignią sprzęgła zaczeło mi rozłącząć z guzika. Tylko obawiam sie że luz może nie być odpowiedni teraz ? Do ustawienia luzu wom musze odkręcić skrzynkę akumulatora ? W instrukcji wyczytałem że luz ma wynosić 4 mm tylko między czym te 4 mm ?

Edytowano przez MarcinNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70
Napisano (edytowany)

zrób taki luz żeby w stanie rozłączenia łożysko wyciskowe WOM-u nie dotykało łapek sprzęgła ( sprawdzisz przez otwór kontrolny ) (  zdejmiesz skrzynkę to będziesz miał wszystko pod ręką. Dokładnie to ma być  3mm między łożyskiem a łapkami i 4,5 mm w osi otworu widełek cięgna połączonego z dźwignią wchodzącą do skrzyni i sterującą łożyskiem wyciskowym ale po WCZEŚNIEJSZYM odłączeniu dźwigni numer 6

Jeśli chodzi o ciśnienienie to lampka  powinna się zapalić przy spadku poniżej 380kPa ( około 3,8atm ) ,od ilu zawór puszcza to nie wiem . Prawidłowe ciśnienie w butli to 5,9+/- 2 atm

 
 
 
 
 
 
 
 
 

post-7673-0-28902600-1431609528_thumb.jpg

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

"4.5 mm w osi otworu widełek cięgna połączonego z dźwignią" czyli że dźwignia stoi a cięgło może sie poruszać 4.5 mm w lewo bądź w prawo ? Czy to razem z tą dźwignią ma sie poruszać w skrzyni tyle ?

 

EDIT: Przez to okienko zobaczyłem że 3 łapki sprzęgła są oparte o koło zmachowe, to tak ma być ?

Edytowano przez MarcinNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek14
      Witam mam pytanie co się stanie gdy w skrzyni biegów i tylnym moście w zetorze 7211 będzie za dużo oleju do zetora wchodzi 32l co sie stanie jak bedzie 40 l ?
    • Gość
      Przez Gość
      Witam ,mam wyciek w tym miejscu co wytarte jest i ta dziura  w proximie 85 dziwne ze tam nie powinno byc wycieku gdyz nie ma oleju ,olej jest w bloku lub zwolnicy na dolei czy tam jest jakasc uszczelka czy wszystko skladane jest na silikonie ,czy da sie zsciagnac zwolnice tylko w tym miejscu gdzie jest ten wyciek tam jest bodajze 6 czy 8 srub takich grubszych i wytrzyscic i dac mase uszczelniajaca i skrecic od nowa zeby nie rozbierac calosci az do bloku czy zwolnice sciaga sie tak samo jak w ursusie c 360 trzeba cos podwiazywac zeby nie spadlo przy wyjmowaniu zwolnicy czy moge tylko te sruby odkrecic i zdjac czy musze cala z pochwa wyjmowac mial ktos taki przypadek prosze o pomoc to jest strona prawa gdzie sa biegi 
    • Przez Bartmk
      Witam wszystkich, panowie mam problem z wyciekiem przy zwolnicy prawej w moim zetorku, kwestia tego że nie wiem do końca gdzie jest przyczyna.Zrobilem kilka zdjęć aby pokazać skąd leci  zaznaczę że spore ciśnienie było w zwolnicy lewej po odkreceniu korka wlewowego,ale tam nie ma problemu z jakimkolwiek wyciekiem..., w prawej ciśnienia żadnego nie było.Kiedys z okolicznym mechanikiem wymieniłem tylko uszczelniacze i łożysko koła,ale myślę że nie ma to związku z obecnym wyciekiem. Proszę o jakąś radę z góry dziękuję. 


    • Przez mieciu110
      Witam,
      Postanowiłem założyć do swojego 7211 nowe oponki radialne 30" bo stare 28 kwalifikowały się do wymiany, zakupiłem felgi przez internet, niestety przyszły takie jak na zdjęciu poniżej. Jest jakaś szansa że opona bezdętkowa będzie trzymać powietrze na tych wżerach?  macie jakieś sposoby jak to wyrównać i uszczelnić czy lepiej od razu zamówić dętki ? Wstępnie oczyściłem to szczotką na szlifierkę, po uderzeniu młotkiem łuski rdzy dalej odpadają. 


    • Przez mati555
      Witam mam Zetora 7711 i mam opony 16,9r34 i czy na tą samą felgę da się  założyć opony 16,9r30?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj