Polecane posty

norgeg75    0
Napisano (edytowany)

Witam.

W najbliższym czasie muszę dokonać demontażu tylnej półosi ( lewa strona ) w Zetorze 5718.

Muszę wymienić cylinderek hamulcowy, a może i okładziny. Powodem jest brak hamulców z tej strony.

Kolejny powód demontażu to wyjęcie telefonu który wpadł przez otwór przy przewodzie hamulcowym.

 

Nie znalazłem w katalogu części dokładnego rysunku pokazującego jak przekazywany jest napęd z tylnego mostu na koła.

 

Chciałem się dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy demontażu (koła, zwolnicy, półosi).

 

Znalazłem dobry rysunek półosi ze zwolnicami i kołami w ciągniku C360. Czy wygląda to podobnie?

 

Z góry dziękuję za każdą radę.

 

Pozdrawiam Grzegorz. 

 

Edytowano przez norgeg75

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
norgeg75    0
Napisano (edytowany)

Witam.

Mam kilka pytań.

Skoro to podobnie jak w C360 to:

1. Ile może ważyć zwolnica, bez oleju?

2. Mogę ją zdemontować wraz z wałem koła czy lepiej bez wału koła?

3. Półoś muszę wyjąć ze zwolnicy? Może zwolnice da się zsunąć z półosi?

4. Odkręcenie pochwy tylnego mostu. Czy muszę coś w tylnym moście odkręcić lub wyjąć?

5. Czy poza regeneracją hamulca na coś jeszcze zwrócić uwagę?

6. Jakie części mam kupić (silikony, Śruby, podkładki) aby potem szybko dokonać montażu, czyli jakie nowe części się montuje(które stare nie nadają się do ponownego montażu)?

 

Robię to po raz pierwszy i dlatego wolę pytać.

Zdejmę zwolnicę samodzielnie, czy potrzebna będzie pomoc (czy to ciężkie)?

 

Kilka fotek jak to wygląda.

 

post-138319-0-87353800-1430739395_thumb.jpgpost-138319-0-96104100-1430739612_thumb.jpgpost-138319-0-00597200-1430739465_thumb.jpgpost-138319-0-52125700-1430739537_thumb.jpgpost-138319-0-02465000-1430739426_thumb.jpgpost-138319-0-95310800-1430739670_thumb.jpgpost-138319-0-55936800-1430739574_thumb.jpg

 

 

Pozdrawiam Grzegorz

Edytowano przez norgeg75

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukaszPrzyby    21

Demontujesz koło, potem odkrecasz pochwe od mostu i z czyjąś pomocą wysuwasz całość razem z półośką. Wszystko będziesz miał na wierzchu a tam żadnej filozofii nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
121    2

dokładnie jak wyżej tylko nie próbuj odkręcać zwolnicy od pochwy bo od wewnątrz za bębnem hamulcowym masz segera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
norgeg75    0

Witam.

Demontuję i mam pytanie.

Czy muszę spuścić olej ze skrzyni biegów aby odkręcić pochwę od mostu?

 

Po odkręceniu kabiny od pochwy oraz wszystkich niezbędnych rzeczy mam kolejny problem.

Nie może odejść pochwa od mostu.

Jak wyciąga się półoś z zwolnicą i pochwą z mostu.

Co robić ?

 

Edytowano przez norgeg75

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj