andrev1822

Regulator siłowy

Polecane posty

andrev1822    1

oczywiście że cofnięte są. dzięki chłopaki będe działać ale to już jutro trzeba ruszać do pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

U mnie jeśli dźwignię koło kierownicy ud podnoszenia podnośnika dam w pływającą to regulator nie działa. Musi być w pozycji stop.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mchammer    0

Podepnę się. Mam w dużej budzie kumuruna i takie pytanie. Dźwignia przy siedzeniu ma przynajmniej jak dla mnie dwa położenia (mowa o tej od tuza). Chodzi ona na wycinku 1/4 koła i ma na sobie taką gumową tulejkę. Jesli dam max do tyłu to podnosi. A żeby to było dobrze opuszczone to max do przodu tak ? Tak aby się w obu przypadkach tulekjka blokowała poza tym wycinkiem koła po którym się porusza?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie. Rolka gumowa bo o nią ci chyba chodzi porusza się po półksiężycu tyko na odcinku na którym ustala się wysokość ramion.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mchammer    0

Czyli sumując to. Aby było to dobrze wyregulowane to powinno być tak - dźwignia do tyłu i rolka spada z półksiężyca to tuz podnosi, każde przesunięcie w przód powinno skutkować opuszczaniem. Wydaje mi się, że u mnie od pozycji podnoszenia jest zaraz tylko opuszczanie, ale to musiałbym sprawdzić. Jeszcze jedno. Jeśli wjadę w polę i opuszczę dźwignią przy siedzeniu, a przy kierownicy będzie pozycja neutralna, to przy ewentualnym podrywaniu tuza przy zakopywaniu musiałbym dać dźwignię przy siedzeniu na max do tyłu i dodatkowo podosić tą koło kierownicy? po całym dniu to chyba nie włożę łapy w koszule do kościoła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

a może to być coś źle złożone z siłownikiem? na początku przed wymianą uszczelniaczy siłownika chodziło tłoczysko leciutko w cylindrze (gdy był na wierzchu) a gdy wszystko złożyłem nie idzie ruszyć go. regulator składam według schematu także jest tak jak ma być. Ale powiedzcie mi jeszcze czy ten sworzeń co wychodzi do wajchy dźwigni w którą strone macie ścięcie? jak wyciągałem go to miałem w tą strone do baku i tak samo składam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Siłownik chodzi ciężko bo są nowe uszczelniacze, wszystko ok. Teoretycznie przy wkładaniu tłoczyska mogło ściąć uszczelniacz i olej biega w koło, ale to byś na pewno widział. Popuść przewód od strony wajchy podnosnika zobaczysz czy leci olej podczas podnoszenia. Sworzeń w stronę baku, lekko po skosie w górę, tak jak za 4 zdjęciu tej aukcji http://olx.pl/oferta/regulator-silowy-mtz-belarus-CID757-ID4suhl.html

 

Edytowano przez StaryKumurun

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1
Napisano (edytowany)

no właśnie jak popuszczałem przewody, raz jeden raz drugi to gdy opuszczałem to sączył się olej z tego po prawej stronie od dźwigni pozycyjno siłowej a drugi z kolei przy dzwigni od sterowanie  gdy podosiłem tez się sączył wiec już nie wiem sam ;/

 

Edit:

A chłopaki powiedzcie mi czy coś jakieś znaczenie ma ten zawór zwrotny na tym jednym przewodzie co ma być? bo tak jak ja wykręcałem to nie było takiego zaworu i wszystko było w porządku... (w załączniku ten zawór z nr 5)

post-137574-0-77651100-1431036320.jpg

Edytowano przez andrev1822

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

Panowie po dłuższej walce juz nie mam siły... co zaobserwowałem mianowicie gdy podniosłem lasze do góry ręcznie tłoczysko się schowało odpaliłem ruska i gdy wajchą przy kierownicy chciałem opuścić ok opuszczał ale gdy chciałem podnosić to też opuszczał ;/ o co tu kaman w końcu? prz siedzeniu gdy opuszczam tez opuszcza ale jak już daje ją max do tyłu żeby podniosło to robi tylko stop brak sił już normalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeśli cięgno od regulatora jest odpięte nie będzie on w pozycji STOP. Wtedy dźwignia przy kierownicy nie działa i podnośnik może opadać.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

wajchą koło siedzenia. coś jest z regulatorem bo olej cały czas daje z obydwu gniazd do podłączenia na siłownik nawet gdy "podnoszę" to też wyrzuca olej z obydwu a powinno przecież wciągać w jednym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Nie pozostaje CI nic innego jak wyjąć regulator i składać od nowa. Wyjmowałeś te suwaki z regulatora? Jeśli tak to może wypadła ta mniejsza kulka od tego zaworu (nr 32 na zdjęciu poniżej) i wpadła gdzieś w dolny kanał, ja tych suwaków nie wyjmowałem to nie wiem jak to dokładnie wygląda. Niby zaworu nie ma ale kulka mogła zostać. Może zrób kilka fotek przy rozbieraniu to coś wypatrzymy.

http://naforum.zapodaj.net/f022ca754e63.jpg.html

 

 

Edytowano przez StaryKumurun

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

kurcze z tego co patrzyłem to jest kulka na miejscu a już dzisiaj nie robię bo po prostu nie mam na to siły dzisiaj już zobacze do tego po niedzieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj