Skocz do zawartości

Zdjęcie

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą


13 odpowiedzi na ten temat

#1 Share malkor429

malkor429

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 kwiecień 2015 - 14:23

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą

Witam ,w ciągniku Ford 8340 mam problem przy zmianie biegów.Przy redukcji z 2 na 3 i z 6 na 7 występuje szarpnięcie i zaświeca się na moment kontrolka cisnienia oleju w skrzyni biegów(łypnie i zgasnie).Na pozostałych biegach tego nie ma ,zmiana jest płynna.Jaka moze byc tego przyczyna?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą Dzisiaj, 19:12
  •  

#2 Share MlodyRolnik32

MlodyRolnik32

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 95 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 kwiecień 2015 - 14:48

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą

co to ma związek z new holland ?



#3 Share malkor429

malkor429

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 kwiecień 2015 - 16:30

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą

co to ma związek z new holland ?

Bo na masce i w książce ma New holland Ford?



#4 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 29 kwiecień 2015 - 19:29

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą

Spróbuj  skalibrować  skrzynię


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#5 Share mariusz(ZDUN)

mariusz(ZDUN)

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1051 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Borki Kosy Siedlec Mazowieckie

Napisany 29 kwiecień 2015 - 19:37

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą

Skalibrować można ale mrugająca kontrolka za dobrze nie wróży.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

#6 Share malkor429

malkor429

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 maj 2015 - 08:13

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą

Spróbuj  skalibrować  skrzynię

Wiesz może kto robi kalibrację w lubelskiem poza serwisem.



#7 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 01 maj 2015 - 12:56

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą

to nie  trudne sam  zrobisz 

 

kalbracja sprzęgieł 3-4. 
Zapalic silnik na ok 15 min żeby zagrzac olej w skrzyni. 
Wyłączyć silnik,wszystkie dzwignie skrzyni do neutral.Zaciągnąc hamulec postojowy. 
Przycisnąc obydwa przyciski na srodkowej dzwigni(zająca i żołwia) i uruchomic silnik. 
Na wyswietlaczu pojawi sie ,,CAL,, 
Silnik na ok 1150obr/min. ,wcisnąc sprzegło i wszystkie dzwignie skrzyni do przodu.Puścic sprzegło.(ciągnik nie ruszy) 
Na wyswietlaczu nic nie powinno sie pokazac.Jezeli wyskoczy błąd seri U to: 
-U 21-obroty silnika za niskie 
-U22--obroty silnika za wysokie 
-U23-dzwignia przod /tył nie włączona do przody 
-U24-dzwignia biegów z przyciskami nie właczona do przodu 
-U25=dzwignia biegów szosowych nie włączona do przodu 
-U26-pedal sprzegła nie był wcisniety do konca. 
Naciskamy dolny przycisk na srodkowej dzwigni,i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy na chwile C4 i pozniej zmienne wartosci cisnienia.Trzymamy tak długo az te wartosci przestaną rosnąc( ok 180-220) a obroty silnika spadną na chwile oo ok 50 obr.Puszczamy przycisk. 
Naciskamy górny przycisk na srodkowej dzwigni i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy C3 a potem zmienne cisnienia.Gdy przestaną rosnąc a obroty silnika na chwile spadną puszczamy przycisk.Wyłączamy silnik.Wszystkie dzwignie do neutral. 
Gotowe. 
Tak samo postepujemy żeby skalibrowac sprzeglo 1i2.Ale wtym przypadku dzignie szosowe-polowe(tą najblizej słupka kabiny zostawiamy w neutral a pozostałe do przodu.Na wyswietlaczy pokaze sie C! iC2 areszta tak samo... 
Podczas samej kalibracji moze pokazac sie jeszcze bląd serii U 
-U-27 kalibracja sprzegła 3 za niska 
-U-28 -,,-,,-,,-,,-,,-,,,--,-za wysoka 
-U29------------------------4 za niska 
-U30-------------------------4 za wysoka 
-U31-traktor ruszył podczas kalibracji(hamulec!!!) 
-U32-calibracja sprzegla 1 za niska 
-U33-----------------------za wysoka 
-U-34--------------------2 za niska 
-U-35----------------------za wysoka. 
Po kalibracji wyłaczamy silnik na kilka sek. by komp. zapamietał ustawienia.! 

 


Edytowany przez mariuszd93, 01 maj 2015 - 12:56.

Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą Dzisiaj, 19:12
  •  

#8 Share malkor429

malkor429

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 maj 2015 - 08:53

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą

mariuszd93 dzięki z góry za pomoc,będę próbować to zrobić.Powiadomię o efektach.



#9 Share malkor429

malkor429

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 maj 2015 - 19:05

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą

to nie  trudne sam  zrobisz 

 

kalbracja sprzęgieł 3-4. 
Zapalic silnik na ok 15 min żeby zagrzac olej w skrzyni. 
Wyłączyć silnik,wszystkie dzwignie skrzyni do neutral.Zaciągnąc hamulec postojowy. 
Przycisnąc obydwa przyciski na srodkowej dzwigni(zająca i żołwia) i uruchomic silnik. 
Na wyswietlaczu pojawi sie ,,CAL,, 
Silnik na ok 1150obr/min. ,wcisnąc sprzegło i wszystkie dzwignie skrzyni do przodu.Puścic sprzegło.(ciągnik nie ruszy) 
Na wyswietlaczu nic nie powinno sie pokazac.Jezeli wyskoczy błąd seri U to: 
-U 21-obroty silnika za niskie 
-U22--obroty silnika za wysokie 
-U23-dzwignia przod /tył nie włączona do przody 
-U24-dzwignia biegów z przyciskami nie właczona do przodu 
-U25=dzwignia biegów szosowych nie włączona do przodu 
-U26-pedal sprzegła nie był wcisniety do konca. 
Naciskamy dolny przycisk na srodkowej dzwigni,i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy na chwile C4 i pozniej zmienne wartosci cisnienia.Trzymamy tak długo az te wartosci przestaną rosnąc( ok 180-220) a obroty silnika spadną na chwile oo ok 50 obr.Puszczamy przycisk. 
Naciskamy górny przycisk na srodkowej dzwigni i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy C3 a potem zmienne cisnienia.Gdy przestaną rosnąc a obroty silnika na chwile spadną puszczamy przycisk.Wyłączamy silnik.Wszystkie dzwignie do neutral. 
Gotowe. 
Tak samo postepujemy żeby skalibrowac sprzeglo 1i2.Ale wtym przypadku dzignie szosowe-polowe(tą najblizej słupka kabiny zostawiamy w neutral a pozostałe do przodu.Na wyswietlaczy pokaze sie C! iC2 areszta tak samo... 
Podczas samej kalibracji moze pokazac sie jeszcze bląd serii U 
-U-27 kalibracja sprzegła 3 za niska 
-U-28 -,,-,,-,,-,,-,,-,,,--,-za wysoka 
-U29------------------------4 za niska 
-U30-------------------------4 za wysoka 
-U31-traktor ruszył podczas kalibracji(hamulec!!!) 
-U32-calibracja sprzegla 1 za niska 
-U33-----------------------za wysoka 
-U-34--------------------2 za niska 
-U-35----------------------za wysoka. 
Po kalibracji wyłaczamy silnik na kilka sek. by komp. zapamietał ustawienia.! 

 

To jest opis kalibracji 3-4,czy tak samo robi się z 2-3 ,a co z 6-7?



#10 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 03 maj 2015 - 09:14

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą

Przeczytaj uważnie...... na  początku  jest opis kalibracji sprzęgieł  C3 I C4 potem  sprzęgieł  C1 i  C2 [ chociaż  podobno C1- C2  kalibrują  się  automatycznie  jeśli skalibruje  się  C3, C4 ]  

W  tym  traktorze  masz  4  biegi  pod  obciążeniem  i  4  sprzęgła , jak  tego nie  rozumiesz  to  lepiej  szukaj fachowca 


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#11 Share malkor429

malkor429

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 maj 2015 - 18:38

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą

mariuszd93,dzięki wielkie za podpowiedzi,kalibracja wykonana pomyślnie,problem rozwiązany.Pozdrawiam :)



#12 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 03 maj 2015 - 18:42

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą

Cieszę  się , tak z  ciekawości  jakie  ciśnienia  ? 


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#13 Share malkor429

malkor429

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 maj 2015 - 19:50

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą

Ciśnienie 180


mariuszd93 a może podpowiesz jeszcze jak zrobić kalibrację podnośnika.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą Dzisiaj, 19:12
  •  

#14 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 04 maj 2015 - 20:42

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą

nie  wiem  , ja mam  podnośnik mechaniczny.

Szukaj na  forum http://www.elektroda...24efb1138261584


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


Podobne tematy