omega

renautl 103.14

Polecane posty

omega    0

witam ma dwa problemy..

jeden to ze płyn gdzieś ucieka od hamulców i nie widac nigdzie wycieków, a drugi to xe na oatatnim biegu 4 cos wyje... ale jak sie utrzyma jednakowo prędkośc przez dłuzszy czas to szum zanika... prosze o pomoc

 

 z góry dziekuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

odnośnie biegu 4 to prawie w każdej wyje, u mnie to samo jest i nic z tym nie zrobisz :)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
omega    0

juz myslałem ze moze to łozysko badz który tryb.... a na temat tego płynu hamulcowego to moze wiesz cos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
omega    0

witam mam jeszcze problem z skrzynia to bym powiedział ze głosniej wyje na 4 biegu..... duzykoszt tego i czy teraz robic czy jezdzi

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jeśli tak wyje to normalne 

 

jeśli chodzi o hamulce napisz coś więcej, schodzi na postoju czy kiedy są używane, jak szybko i ile zostaje w zbiorniczku ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
omega    0

tak cos w tym stylu tylko przy wiekszej predkosci, az sasiad się pytał z koloni czy na przodzie nie jechałem. a jak sie utrzyma jednakową predkosc to wycie zanika..... a z hamulcami to chyba jak sie jezdzi bo ostatnio po zakupie to zbiorniczek był pełny a po 4 dniach pracy pusty i zadnej mokrej plamy nie widac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

może z płynu zrobiła się woda ?

jeśli po dolaniu będzie to samo odłącz przewód sterujący na przyczepy, póżniej sprawdzaj pompki i cylinderki


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uzdrowiciel    0

Witaj ,

czy już rozwiązałeś problem z hamulcami ? Jeśli nie to najpierw dokładnie przyjrzyj się przewodom hamulcowym od zbiorniczka aż do cylinderków hamulcowych czy nie masz gdzieś wycieku. Jeśli dalej nic  to będziesz musiał zajrzeć do pomp hamulcowych ,które znajdują się wewnątrz obudów hamulców. Czeka Ciebie najprawdopodobniej regeneracja bądź wymiana właśnie pompek hamulcowych, które najprawdopodobniej przepuszczają płyn hamulcowy. Nie widzisz tego wycieku ponieważ płyn dostaje się do oleju w skrzyni... Nie muszę Ci mówić, że to nie jest zbyt dobre dla oleju przekładniowego...Ten temat był już gdzieś poruszany na tym forum zatem poszukaj dokładnie. Nie oszczędzaj na uszczelniaczach ponieważ podróbki często zbyt długo nie wytrzymują.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

tu są suche hamulce, więc raczej nie idzie w olej bo nawet nie ma jak


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj