sprinter33

fendt farmer 412 czarna NO w baku

Polecane posty

sprinter33    5

Witam tak jak w temacie w momim fendzie zrobiło się czarne paliwo nie od czego dodatkowo od czasu do czasu zle pali . Czy miał ktos z podobnymi objawami styczność. cenę jest z 2005 roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabos1981    703

pompa wtryskowa musi zasysać olej silnikowy i potem pcha go razem z ropą a to czego nie spali silnik wraca powrotem do baku i stąd czarna ropa


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Tam nie ma pompy wtryskowej. Są pompy monoblokowe. Albo one szwankują albo pompka zasilająca. Sprawdź czy oleju w misie nie przybywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Po pierwsze to są pompy monoblokowe nie żadne pompowtryski. Bo wtryskiwacz jest oddzielnie.

Po drugie jeśli uchwyty mocujące pompy do bloku są w kształcie tgz fasolek to potem trzeba ustawić je tak jak były. Ten sam cylinder i tak samo ustawione względem własnej osi pionowej.

Po trzecie twoje pompki prawdopodobnie są do regeneracji. To oznacza, że sam nic w nich nie naprawisz. Trzeba oddać to do specjalnego warsztatu. Zostaną one rozebrane. A więc znaczenie cylindrów i ustawień nie wiele potem da. Musi to zrobić fachowiec. Bo silnik będzie nie równo chodził. Miałem takie coś w silniku sdf On czarny nie był. Ale paliwo ściekało do oleju i stan się podnosił. Poza tym też ciężko palił. Koleś mi mówił, że pompy ustawia się na temperaturę spalin. Którą mierzy się na kolektorze dla każdego cylindra.

Żeby nie ponieść nie potrzebnych kosztów zacznij od pompy zasilającej. Nie wiem czy napęd pompki zasilającej jest od krzywek wałka rozrządu czy od koła zębatego może tam jest jakaś nieszczelność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

oprócz ustawienia kątowego pomp pod każdą pompą wtryskową masz podkładki różnej grubości. Na każdej pompie będziesz mieć wybitą cechę. Na tabliczce znamionowej silnika będziesz mieć kody Ep. Po wymianie pomp wyliczasz podkładki według określonego wzoru i jeżeli stara podkładka nie mieści się w określonym zakresie to zakładasz nową. Od jak dawna olej silnikowy przedostaje się do paliwa? w niektórych seriach silników deutz była wada fabryczna i po kilkuset motogodzinach paliwo robiło się czarne. Wymiana pomp pomagała na kolejne kilkaset godzin.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sprinter33    5

zrobie jutro zdjęcie Ale myślę że to te wtryski pierwsza dwa zawsze sa spocone po za tym bez plaka często się nie obędzie, bo nie chce palić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Nie pali dlatego, że paliwo z pomp ścieka. Silnik jak gdyby po postoju się zapowietrza. Miałem to samo. Krótki postój palił, długi postój trzeba było dłużej kręcić. O podkładkach zapomniałem faktycznie takie są. Sprinter skąd jesteś. Bo jak by co mam namiar na kolesia z Białegostoku, który pompy regeneruje lub sprowadza i może to ustawić. Jeśli jesteś z dalszych rejonów to szukaj w necie zakładów specjalizujących się w naprawie pomp lub układów paliwowych PLD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

jakich numerów?


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie nie taki to i na odpuście pewnie maja ten co pompa jest skręcana taki wielo zabkowy jak w mercedesie w rzędowej pompie tylko w deutz jest większy  po prostu dostać się do sekcji zaworu tłoczącego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

Mowiłem Ci, podaj numery bedziesz mieć klucz. Albo podaj ile ząbków i ile cali albo mm.

Edytowano przez karolas123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Daj mu spokój on sam nie wie o co mu chodzi. Wszystkich tym kluczem atakuje. Szuka nie wiadomo czego mnóstwo hałasu o nic. No i w normalnych pieniądzach ma być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    5

adrian zawsze ma tak byc tak trzymaj swoj chlop trzeba mu pomuc jak cos potrzebuje a nie wysmiewac sie pozd :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie mam zajęcie i pracuje od 6 do 21minimum  i nie mam czasu na szczegóły myślałem że jest ktoś bystry w tym temacie jak będę miał czas to podam konkretne dane klucza a  hubertus taki bystry tylko nie potrafi nic ustawić w tym silniku  ale to mnie nie dziwi jak męczył się z tym silnikiem i nie wie o jaki klucz się rozchodzi   ktoś kto robił pompę wtryskową od prostego mercedesa  124 to wie o co chodzi . ten silnik wymaga podstawowej wiedzy o dieslu  z lat 50...ych i tu rozwala takich fachowców na opatki jak hubertus pszepraszam cię ale ty piszesz o mnie podobnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja też w taki sposób tylko  wiesz jaki  jest problem z oddanim takiej naprawy klijentowi dokładnie wygląd jak od kowala o po kilku rozebraniach to masakra a zrobić dobrze trzeba trzy razy rozebrać i złożyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

typowy klucz Bosha dostępny w IC ostatni gdzieś zgubiłem to w kwietniu kupowałem za 280zł  czy 260zł brutto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez cysiu133
      Cześć,
      Mam problem ze światłami pozycyjnymi dla przyczepy. W gniezdzie ciagnika na bolcach od swiatel pozycyjnych nie ma prądu, kierunkowskazy i stop jest, w ciągniki też wszystko działa jak należy, tylko problem jest w gniazdach przednim jak i tylnym. Bezpieczniki w porządku, prąd do bezpieczników dochodzi. Po schemacie instalacji (a jakimś wybitnym elektrykiem lub znawcą tematu nie jestem) wydaje mi się że problem może być na tej wtyczce zaznaczone na zdjęciu.  I tu nam pytanie czy może ktoś wie gdzie ona może się znajdować? Jak rozebralem plastiki to wydaje mi się, że kable od świateł idą do góry w słupku tam gdzie gaz ręczny, ale gdzie by tam dalej szły? 
      Może jest ktoś w stanie pomóc bądź naprowadzić na rozwiązanie problemu?
      Pozdrawiam!

    • Przez center
      Cześć!
      Czy ktoś ma jakiś sposób na regulację luzu zaworowego w F412 Vario bez użycia klucza serwisowego z podziałką kątową? Może jakieś klucze z deutfahra ? Tam jest Śruba na torx i w niej na płaski śrubokręt. 
       
      Pozdrawiam
      Michał 
    • Przez yaro_1
      posiadam ciągnik fendt farmer 410 vario, w ciągniku posiadam wyjście na hamulec hydrauliczny przyczepy. czy ktoś może mi wyjaśnić, skąd idzie olej/płyn do hamowania przyczepy oraz czy trzeba to włączyć (aktywować) w ustawieniach. w instrukcji jest tylko informacja, że coś takiego istnieje.
    • Przez Kuba__1994
      Witam, jakie powinno byc cisnienie w skrzyni vario fendt 411 2001r, minimalne i maxymalne. Dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam 
    • Przez center
      Dzień dobry,
      Ktoś może wie jak się rozbiera joystick w fendzie ? mam problem ponieważ dostał luzów gdzieś na przegubie i nie mogę się do niego dostać? ktoś wie czy kupi do tego się części zamienne? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj