WojtekWawszczak

Cieknąca ropa z filtra paliwa w C-330m

Polecane posty

Witam

Dzisiaj zakładałem nowe filtry paliwa i niestety jedna ze śrub mi się urwała. Kupiłem nowy kielich na filtra i śrubę założyłem nową uszczelkę i teraz ropa cieknie z pod śruby i z pod uszczelki mimo, że wszystko jest dokręcone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

A założyłeś nową podkładkę miedzianą pod śrubę? Uszczelkę może przyciąłeś jak dokręcałeś. Trzeba rozkręcić. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Sprawdź na ile wkręca się śruba w kielich, miałem przypadek że przy nowym kielichu śruba była za długa lub gwint w kielichu był za wysoko już nie pamiętam dokładnie i kielich nie przylegał do oprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość BestZetor   
Gość BestZetor

 Miałem ten sam problem i stara, gumowa uszczelka mi się podwinęła na kielichu, siedziała krzywo i puszczała ropę, więc założyłem nową, dobrze ją dopasowałem i nie cieknie. Musisz po prostu lepiej dopasować uszczelkę. 

Edytowano przez BestZetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

A może źle skręcasz kielich z filtrem. Odkręć to jeszcze raz sprawdź czy w rowku gdzie wchodzi gumowa uszczelka nic nie ma jeśli nie ma to włóż ją posmaruj olejem i przykręcaj kielichem jak dokręcisz ile możesz to dociągnij wtedy śruba i powinno być już dobrze. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj