Skocz do zawartości

Zdjęcie

Beta-karoten

2 odpowiedzi na ten temat

#1 Share rafal11195

rafal11195

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 167 postów
  • Zainteresowania:branza rolnicza motoryzacja

Napisany 20 kwiecień 2015 - 15:33

Beta-karoten

Witam wsyzstkich, Jestem studentem zootechniki i mam zamiar pisac prace o wpływie beta-karotenu na lochy, nie moge dostać go nigdzie w czystej postaci? miał ktoś doczynienia ? i moze  wie skąd można go pozyskać??

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Beta-karoten Dzisiaj, 11:40
  •  

#2 Share bibi

bibi

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Zainteresowania:Kosmetyki i szczeniaczki :D

Napisany 20 kwiecień 2015 - 16:17

Beta-karoten

Chyba tylko w marchewce ;)

A tak na serio to w jakiś hurtowych ilościach to trzeba by było pytać w hurtowniach farmaceutycznych. Szukaj raczej pod nazwą prowitamina A.

Zadzwoń do Pani Lidii ze sklepu Mazidła (znajdziesz w necie, sklep z półproduktami kosmetycznymi) bardzo miła kobieta i może Ci podpowie gdzie go szukać, albo Ci sprowadzi. Popróbuj też po innych sklepach dzwonić i pytać, bo z tego co widzę to na stanie go nie mają, jest tylko u nich retinol - Zrób Sobie Krem, Biochemia Urody itp. 

Jeszcze może Bingo Spa.

Edytowany przez bibi, 20 kwiecień 2015 - 16:20.

Przepraszam za brak polskich znakow!

Nie ogarniam... :/

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#3 Share Elrond

Elrond

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 46 postów

Napisany 21 kwiecień 2015 - 13:01

Beta-karoten

Beta-Karoten stosowałem na loszkach i lochach. Teoretycznie ma on wpływać na lepszą implantację i zagnieżdżanie zarodków ale ciężko to sprawdzić bez dłuższego stosowania. Ja głównie podawałem 10-14 dni przed porodem w celu podniesienia jakości siary i przeciwciał u pierwiastek.