Skocz do zawartości

Zdjęcie

Renault 103-54


39 odpowiedzi na ten temat

#21 Share laktok

laktok

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 kwiecień 2009 - 20:37

Renault 103-54 dzięki za pomoc panowie :D kolego Prolnik możę wiesz czym różnią sie te renówki oznaczone napisem "tracfor" od reszty?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 103-54 Dzisiaj, 20:48
  •  

#22 Share prolnik

prolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów

Napisany 28 kwiecień 2009 - 13:04

Renault 103-54 hmmm podobno 'tracfor' ma szybką skrzynie i sprzęgło olejowe. Nie jestem tego pewien w 100%

#23 Share cwirek

cwirek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolskie

Napisany 24 lipiec 2009 - 21:02

Renault 103-54 mam pytanie jak odpowietrza się hamulce w reni 103.54 TX 96r?? jeśli dobrze się dzisiaj zorientowałem to ma ona wspomaganie olejowe. Tylko nie mogę znaleźć odpowietrzników czy ktoś może wie gdzie one się znajdują??

#24 Share FISH

FISH

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów

Napisany 04 listopad 2009 - 00:34

Renault 103-54 Koledzy czy ktoś zaopatrywał się w świecę żarową do swojej renóweczki? Jeśli tak to gdzie, lub ewentualnie w jaki inny sposób zdobyć takie cudo.
Sprzedam walce młyńskie: gielda.agrofoto.pl/walce_mlynskie-o263.html
oraz MF 165 w dobrym stanie.

#25 Share johnaas10354

johnaas10354

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 luty 2010 - 16:37

Renault 103-54 Kolego prolnik! Posiadam Renault 103.54 Tracfor z 1991 roku i ona ma zwykłe sprzęgło mechaniczne . :P

#26 Share tomekgeo2

tomekgeo2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie
  • Zainteresowania:Trzoda chlewna,sport

Napisany 21 kwiecień 2010 - 20:44

Renault 103-54 A czy w Reno 103.14 są świece żarowe jeżeli tak to jak się je podgrzewa z góry dziękuję z a pomoc.

#27 Share tomu

tomu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 23 kwiecień 2010 - 09:56

Renault 103-54 @tomekgeo2, z tego co wiem to powinna być tam świeca płomieniowa, a podgrzejesz ją kiedy przekręcisz kluczyk aż zgasną ci kontrolki odczekasz jakieś 30-50 sekund (jeśli świeca działa kolektor powinien być rozgrzany), następnie wciskasz kluczyk i odpalasz.
Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

#28 Share nnamezis

nnamezis

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 styczeń 2014 - 18:08

Renault 103-54 Panowie czym sie różni rewers na zdjęciu 1 od rewersu na zdjęciu 2?
http://www.fotosik.p...a572ec33cd.html
http://www.fotosik.p...a5025f41a0.html

#29 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 styczeń 2014 - 20:22

Renault 103-54 Kolego tu masz podstawową różnicę ;)
NR 1 - elektohydrauliczny czyli przy pomocy prądu sterujesz elektrozaworami sterującymi hydrauliką. Przełączasz tylko wyłącznik jak w kierunkowskazach i jedziesz w tył lub w przód lub neutral (przyjemny bajer - standard w nowych zachodnich ciągnikach)

NR 2 - mechaniczny czyli przy pomocy wajchy zmieniasz kierunek jazdy (jak byś zmieniał bieg) Oba rewersy są niezależne od biegu załączonego do jazdy.

#30 Share nnamezis

nnamezis

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 styczeń 2014 - 20:47

Renault 103-54 który rewers jest mniej awaryjny?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 103-54 Dzisiaj, 20:48
  •  

#31 Share Geo

Geo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 549 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Białystok
  • Zainteresowania:Ciekawostki naukowe i nie tylko

Napisany 13 styczeń 2014 - 21:16

Renault 103-54 Teoretycznie mechaniczny powinien być mniej awaryjny, ale wszystko zależy od stopnia zuzycia i szczęścia podczas zakupu ;).

#32 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 styczeń 2014 - 07:13

Renault 103-54 Przy elektrohydraulicznym i półbiegach na pewno będziesz musiał bardziej dbać o olej i broń boże pomieszać z innym (np od c360). Mechaniczny wiadomo - jak zwykła skrzynia działa. Przy nowych nie ma się co zastanawiać ale przy sprzęcie kilkunastoletnim wszystkiego można się spodziewać. Kwestia trafienia na coś dobrego...

#33 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3420 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 14 styczeń 2014 - 11:43

Renault 103-54 elektrohydrauliczny to wygoda, ale tez wieksze ewentualne koszty napraw,
mechaniczny bedzie zapewne mniej awaryjny, prosty w ewentualnej naprawie
wybor nalezy do Ciebie

Polska B

 


#34 Share nnamezis

nnamezis

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 styczeń 2014 - 14:57

Renault 103-54 Panowie dzięki za informacje

#35 Share damianbor

damianbor

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 styczeń 2014 - 15:48

Renault 103-54 Mechaniczny też potrafi się zepsuć. Znam kilkanaście przypadków złamania się wodzika. Wg mnie są za głęboko nawiercone otwory na śróbki mocujące przesówke i w tym miejscu pękają.

#36 Share piciaj

piciaj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 300 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gniezno/Września--
  • Zainteresowania:mechanika zootechnika treningi krav maga

Napisany 14 styczeń 2014 - 17:34

Renault 103-54 jeśli elektorhydrauliczny to trzeba zwrócić uwagę czy płynnie przechodzi z półbiegu na półbieg, i wybrałbym rewers z pozycją 0" a nie tylko przód-tył, i rewers też żeby płynnie pracował czy maszyna zimna czy ciepła. dbać o olej ,jego stan i jakość.czyli tyle co w ciągniku z "mechankiem" jeśli nie ma objawów takich jk powyzej to maszyna musi chodzic, swoją mam z ehr rewersem i niechciałbym już normalnego rewersu i zwyklego sprzęgła to duża ale to duża wygoda, zwłaszcza ulga dla lewego kolana bo przez cały dzień pracy niema żadnego zmęczenia. poza tym większość "awari" elektryk to brak dobrego przewodnictwa we wszystkch wtyczkach i gnizadkach lub wina użytkownika niż awaria ciągnika sama w sobie..na kilka renówek w mojej okolicy właśnie z mechanicznym rewersem jedna miała awarie a "elektryki chodzą. więc nie ma się co stresować
znalazłem to czego szukałem ..:)))

#37 Share nnamezis

nnamezis

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 luty 2014 - 21:00

Renault 103-54 Panowie mam pytanie: oglądając kilka renault 103.54 zauważyłem że nie które są ulane przy wężu od odmy(jest to przedni most) no i w każdym takim egzemplarzu dodając nawet lekko gazu mocno kopcą ciemnymi spalinami. Czy to są już oznaki mocnego zużycia silnika?


Nie chciałbym kupić ciągnika w którym w nie dalekiej przyszłości musiałbym robić kapitalny remont.

#38 Share radekx90

radekx90

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów

Napisany 27 luty 2014 - 21:40

Renault 103-54 No to te objawy świadczą o znacznym zużyciu silnika i braniu oleju. Nie radze takiego kupować.

#39 Share nnamezis

nnamezis

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 marzec 2014 - 12:12

Renault 103-54 Renault 10354 poradzi sobie z agregatem uprawowym o szer 3,6 m czy lepiej 3.2 m?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 103-54 Dzisiaj, 20:48
  •  

#40 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3420 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 18 marzec 2014 - 14:26

Renault 103-54 wystarczy Ci odpowiedz ze moj siasiad jezdzi 651.4 z 3.2m ?

Polska B

 


Podobne tematy