Polecane posty

XMK13    411

Ciekawe, czy ciągniki zbudowane na ursusowskiej transmisji też dołączą do serii U, czy może stworzą nową serię?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://ursus.com.pl/Ciagniki-rolnicze/URSUS-SERIA-U#Ursus-U-4150 silnik 4 cylindrowy bez szału tak jak i forterra 150 hd

 

No póki co to żadnych konkretów to nie ujawnili na temat nowej serii U. Co do silnika. Bardzo podoba mi się że wybrali markę DEUTZ, ale zawsze jest jedno ale. Czemu 4.1 l pojemność? Nie wydaję się wam że to trochę mało???

 

Nie podoba mnie się również że nie mają na swojej stronie galerii zdjęć swoich produktów. Np C-392 to przerobiony w fotoshopie 11014A. Seria C powinna mieć również filmik promujący itp. To samo dotyczy serii U. Jak nie mają konkretów to niech nie wstawiają informacji dotyczących modelu U-4150. Jak stworzą ciągnik to dopiero niech wstawią jego autentyczne kilka fotek i precyzyjne dane techniczne + filmik przedstawiający sprzęt w pracy bądź promujący jego zalety. 

 

No czy nie mam racji???

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    455

Ciekawe, czy ciągniki zbudowane na ursusowskiej transmisji też dołączą do serii U, czy może stworzą nową serię?

Seria U będzie pewnie tylko ciągnikami zbudowanymi na tej transmisji(i dobrze). Ten jeden model który jest na stronie, to jest taki czasoumilacz, co by ludzie wiedzieli, że coś się ciężkiego klei.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZKOPSSON    41

Takich czasoumilaczy rzędu 150 km Ursus już nam parę fundował i nigdy nic z tego nie było jak dotąd żaden nie wszedł do produkcji seryjnej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5714mf255    32

koledzy udało mi się dorzucić fatke 11054 jest w mojej galerij a co do 150 km to się ciągle zmienia ale napewno będzie to 6 cylindrów prawdopodobnie tak było około 2 miesisce temu silnik sisu do sprzedaży chcą go wypuścić z noea skrzynia własnej produkcji a w sprzedaży będzie może pierwsza połowa 2016

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie się prezentuje ten ursus 11054. Podstawowe pytania co do niego. Ile czasu go masz i ile godzin ma przepracowanych? Czy dałby radę z zestawem np. poznaniak 3 metrowy i agregatem uprawowo-siewnym? A co do 150 km to według artykułu na farmerze ma on ukazać się na jesień tego roku, a model 180 ten na polski rynek to grudzień czy jakoś w zimę. Chyba że to kolejna ściema.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZKOPSSON    41

koledzy udało mi się dorzucić fatke 11054 jest w mojej galerij a co do 150 km to się ciągle zmienia ale napewno będzie to 6 cylindrów prawdopodobnie tak było około 2 miesisce temu silnik sisu do sprzedaży chcą go wypuścić z noea skrzynia własnej produkcji a w sprzedaży będzie może pierwsza połowa 2016

Na pewno to będzie miał silnik 4 cylindrowy deutza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Noo będzie miał 4 gary to niewykluczone, ale z tego co jest napisane w tym artykule (LINK 1) będzie możliwość zakupu takiego ciągnika z jednostką napędową 6 cylindrową. Mało tego, według kolejnego artykułu (LINK 2) pod koniec tego roku jest taka możliwość, że zaprezentują model 180 KM wprowadzą rewersy elektrohydrauliczne w serii C i uzupełnią serią ciężkich ciągników o modele 120 i 130 koni. Jak ktoś tego artykułu nie czytał (LINK 2) warto go przeczytać, no chyba nie kłamią?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZKOPSSON    41

Obiecanki cacanki a głupiemu radość ... rewersu elektrohydraulicznego na pewno nie wprowadzą tak szybko bo są to koszta, najpierw niech opracują swoją skrzynie i tak jak w artykule będzie ona w pełni mechaniczna dopiero potem dołażą do niej biegi pod obciążeniem i rewers elektrohydrauliczny, ale do tego długa droga jeśli w ogóle to nastąpi, nie wierze też w to że ursus wprowadzi coś oprócz 180 km i czy te 150 km w 4 cylindrach wejdzie do produkcji a to temu iż poprzednie generacje tej serii nie weszły do produkcji ze względu na normy emisji spalin, teraz też ten zapowiadany silnik deutza ma spełniać normę 3b gdy po 2015 roku na silnik o tak dużej liczbie koni mechanicznych będzie obowiązywała norma 4B 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Fajnie by było jak by wytrzymałosc silnika równała sie silnikowi ze sciany wschodniej Mtz i kosztami napraw brałbym w ciemno :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5714mf255    32

z 3m bez problemu tylko kwestja zasypu ile wejdzie bo na bryzdach by go podrywalo za lekki do pracy z ciężkimi maszynamo polecam przedni TUZ i obciążnik około tony.Co do 180 nie znam konkretów ale 150 na pewnonie wyjdzie w tym roku mieszkam 80km od fabryki u mam pewne informacje z tamrad a artykuły i wystawy o niczym nie świadczą są plany by go wprowadzili w pierwszej połowie 2016 a silnik będzie 6 cylindrowy ( nawet na logikę 150km z 4 cylindrów to po roku się rozleci)
po zarym 150 po wysrawach już woza około 3. lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZKOPSSON    41
Napisano (edytowany)

@up nie rozleci się takie są światowe trendy Grupa AGCO, Grupa SDF, do nowego roku Grupa CNH oni wszyscy stosują w ciągnikach tej mocy silniki 4 cylindrowe i jakoś to wszystko chodzi już dłuższy czas i ludzie to kupują  

Edytowano przez SZKOPSSON

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wczoraj przeglądałem ofertę i dane techniczne ciągników deutz fahr serii 6 modele 4 cylindrowe czyli 6120.4 - 6160.4 mają właśnie ten silnik co ursus. mało tego mają transmisję marki ZF :D Ursus U-4150 będzie tak jak deutz fahr 6150.4 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian1202    1

Witam wszystkich:) Co by się nie wydarzyło to i tak jest fajnie że budzi się coś Polskiego ;) Tak na zdrowy rozum to ciężko jest wprowadzić coś nowego także ja się nie dziwie URSUS-owi że zwlekają z wypustem nowych maszyn gdyż nie chcą ponieść porażki już na starcie przez ogromne niedopracowania. Znając polaków to niewielkie podknięcie odbiłoby się echem na długie lata. Jestem całym sercem za nowym URSUS-em i mam nadzieję że uda im się zdobyć zaufanie którym nasi ojcowie darzyli starego URSUS-a. pozdrawiam wszystkich ;)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Nasi ojcowie nie mieli wyjścia:) Raz że cena była dużo niższa niż zachodnich a druga sprawa to dostępność. Myślisz że jakby Twój ojciec miał możliwość w podobnej kasie kupić MF, JD czy DF to dalej takim zaufaniem darzyłby tego Ursusa? Dopracować to muszą montaż i plastiki więc wiele nie mają do spaprania:) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz każdy rolnik kupuje to co według niego jest najlepsze, najtańsze i najładniejsze. Jestem wielkim fanem i miłośnikiem marki URSUS, ale gdybym miał w przyszłości dużo kasy to bym wybrał coś ze stajni marki John Deere (jeżeli chodzi o główny, jeżeli o pomocnika z ładowaczem to C-380 idealny) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian1202    1

Nasi ojcowie nie mieli wyjścia:) Raz że cena była dużo niższa niż zachodnich a druga sprawa to dostępność. Myślisz że jakby Twój ojciec miał możliwość w podobnej kasie kupić MF, JD czy DF to dalej takim zaufaniem darzyłby tego Ursusa? Dopracować to muszą montaż i plastiki więc wiele nie mają do spaprania:) 

Myślę że masz rację ale czasy były jakie były ;)

Teraz każdy rolnik kupuje to co według niego jest najlepsze, najtańsze i najładniejsze. Jestem wielkim fanem i miłośnikiem marki URSUS, ale gdybym miał w przyszłości dużo kasy to bym wybrał coś ze stajni marki John Deere (jeżeli chodzi o główny, jeżeli o pomocnika z ładowaczem to C-380 idealny) :)

Dokładnie jestem tego samego zdania. Właśnie rozważam zakup pomocnika dla mojej proximy i najprawdopodobniej wybór padnie na ursusa ale pewnie na c-360 gdyż nic większego nie jest mi potrzebne:) Teraz zostało cierpliwie czekać na pierwsze opinie o nich :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to życzę tobie Adrian, aby marzenie się spełniło, no i oczywiście aby nowy C-360 (jak go już kupisz) służył tyle co jego starsza wersja. 

Nowe "60-tki" wyjdą do sprzedaży lada moment na dniach, początek czerwca i powinny zacząć pojawiać się u dilerów.

A i pytanie do Ciebie mam jeszcze jedno. Jaki silnik do niego dobierzesz jak już zdecydujesz się na zakup tego modelu? 3-cylindrowy sonalika czy 3 lub 4-cylindrowy perkinsa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian1202    1

Ogólnie mówiąc to jeszcze nie myślałem o tym ale raczej będzie to PERKINS gdyż nic nie wiem o tych silnikach z Indii :( Liczę się z tym że wybór PERKINSA będzie na pewno droższy ale ta firma jest od wielu lat na rynku i to decyduje o jej wyborze.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do sonaliki. Silnika bym jedynie nie wybrał ze względu na 3 cylindry, ale ogólnie to dobre jednostki napędowe, podobno robią ich 80 tyś rocznie, ale nie jestem pewien bo też tą informację przeczytałem gdzieś na tym forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

Ja mam takie pytanie odnośnie tych silników. Silnik 4 cylindrowy nie będzie z turbiną czy będzie bo 3 cylindrowe sonaliki i perkinsa mają. A ten jeden ma o jeden gar więcej więc nie wiem jak to jest z tym bo musi mieć tylko 60 km 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj