tata1

914 - uszkodzony gwint pod nakrętkę końcówki WOM

Polecane posty

tata1    0

Witam

 

Odkręciła mi się nakrętka koronkowa zabezpieczająca WOM. Kompletnie uszkodziło gwint w ciągniku, tak że nie idzie zabezpieczyć końcówki (musiałem kończyć siew z wałkiem zabezpieczonym sznurkami od osłony wałka do korpusu ciągnika ;-) by końcówka nie wypadała). Co teraz? Czy ta tuleja to korpus sprzęgła (kosza?) Czy można to jakoś naprawić, czy też kosztowna wymiana?. Jeśli wymiana, to może chwycić spawarką końcówkę do nakrętki, a  nakrętkę do tulei - przecież końcówki i tak nie wymieniam na inną? Co radzicie, ba następne kawałki czekają na siew?

 

 

Edytowano przez tata1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waki330t    1

jak pospawasz to stopisz symering i będzie olej lał więc i tak czeka cię wymiana całego wom-u koszt to ok 500 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    188

Ja bym wkręcił narazie nową nakrętke i dwóch miejscach cyknął spawarką. Kilka razy tak robiliśmy w robocie i szło jechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tata1    0

Poszła nowa nakrętka i przyspawałem nakrętkę do tulei. Po rozmowach ze znajomymi widze że pospawane końcówki to normalnośc w tych ciągnikach.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Kurwer21
      Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?
    • Przez Mati2006
      Witam,przerabiałem skrzynie biegów z 3 na 4
      z 3 lata temu,nie ma wzmacniacza (wyjęty) i  skrzyna strasznie wyję na 3 i 4 biegu. Zrobione już ponad 200 mtg.
      Co to może być?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj