Skocz do zawartości

Zdjęcie

Renault 891-4


18 odpowiedzi na ten temat

#1 Share farme73

farme73

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów

Napisany 15 kwiecień 2015 - 22:20

Renault 891-4

czy jest tu na forum ktos kto ma ten ciagnik chodzi mi o renie 891-4   6cyl z przednim napedem i silnikiem mwm mam kilka pytan i problemow w sumie, i ogolnie chialbym sie porozumiec, ewentualnie tez pomodz jak bede cos wiedzial



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 891-4 Dzisiaj, 23:21
  •  

#2 Share Tomek260294

Tomek260294

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:sportowe motocykle, maszyny rolnicze, rolnictwo

Napisany 19 kwiecień 2015 - 10:35

Renault 891-4

Witam. O jakie masz kolego problemy z Renault??



#3 Share farme73

farme73

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów

Napisany 09 maj 2015 - 01:52

Renault 891-4

osz kurcze, nie widzialem ze ktos sie odezwal, problem na dzien dzisiejszy, to slizgajace sie sprzeglo;D(robione bedzie chyba w zime) inny, to taki, czy uzywasz hamulec hydrauliczny od przyczepy? bo u mnie do rozdzielacza, ktory steruje olejem w wyjsciu powinien dochodzic przewod hamulcowy, niema go tam, chcialbym go dolozyc, ale neiwiem gdzie go podpiac, kolejny error licznik mtg linka wisi, i tez niewiem gdzie ja zapiac, jak chcesz co wiedzie, tez pytaj, moze dam rade pomoc



#4 Share farme73

farme73

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów

Napisany 09 maj 2015 - 20:52

Renault 891-4

i dodatkowo dzis (zapomnialem wlac paliwo) mi sie zapowietrzyl i zgasl, wymienilem filtry niby czysto wszystko ladnie rurki od wtryskow niby kapie, zapali pochodzi np 4-5 minut i znow zgasnie... niewiem moze zaciaga gdzies lewe powietrze???



#5 Share RadomskiMicha

RadomskiMicha

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 18 styczeń 2016 - 02:05

Renault 891-4

teraz nurtuje mnie pytanie czy ten silnik ma hydrauliczny docisk sprzegla? czy nie ? orientuje sie ktos?



#6 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1212 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 18 styczeń 2016 - 11:06

Renault 891-4

nie ma


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#7 Share RadomskiMicha

RadomskiMicha

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 18 styczeń 2016 - 16:42

Renault 891-4

super, dzieki za odpowiedz. co do tego zapowietrzania sie, nie znalazlem konkretnej przyczyny mysle ze byly to weze paliwowe od pompki pomocniczej do fitra i do pompy rotacyjnej wszystkie wymienione zostaly i problem ustal



#8 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1212 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 19 styczeń 2016 - 08:48

Renault 891-4

Urok przewodów w oplocie - z zewnątrz wyglądają pięknie, jednakże wewnątrz właściwy przewód gumowy może być spękany lub nawet porowaty - nie widać przyczyny.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#9 Share pampas

pampas

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 11 luty 2016 - 12:04

Renault 891-4

Drodzy koledzy ja mam problem natomiast kupiłem to cacko w ubiegłym roku i nie wiem jak podpiąć przyczepe by wykiprować tzn gdzie powrót a gdzie kiper



#10 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 luty 2016 - 12:47

Renault 891-4

Nie ma powrotu czy zasilania w przyczepie. Wepnij gdzie chcesz (byle nie w hamulce) i ruszaj wajchami,  powinieneś trafić w jakiej pozycji i gdzie ciśnie olej.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 891-4 Dzisiaj, 23:21
  •  

#11 Share pampas

pampas

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 11 luty 2016 - 13:44

Renault 891-4

Dzięki za odp. Mam natomiast jeszcze jedno pytanie moje wszystkie naczepy są przystosowane pod c-360 i mają normalne złacze do hamulców a w reni gdzie takiego szukać czy jest inne niż w ursusie



#12 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3424 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 11 luty 2016 - 14:06

Renault 891-4

francuzy mają hample hydrauliczne, więc musisz robić nową instalację w przyczepie, wyjdzie taniej niż pneumatyka w ciągniku


Polska B

 


#13 Share pampas

pampas

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 11 luty 2016 - 14:35

Renault 891-4

aha ok wielkie dzięki. mam też taki mały problem z odpalaniem ale mam nadzieje że sobie z nim poradze ponieważ gdy czasami chce odpalić ciągnik to po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje a nieraz odpala normalnie

 


koło wajchy od podnośnika jest jeszcze jedna wajcha do czego ona służy ?

 



#14 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1212 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 11 luty 2016 - 20:12

Renault 891-4

Wina włącznika pod kabiną (od sprzęgła), który nie pozwala odpalić bez wciśnięcia sprzęgła lub samych połączeń elektrycznych doń (wsuwek). W grę wchodzić może także stacyjka lub sam rozrusznik.

 

Wajcha to blokada tylnego mostu. Działa po wyciągnięciu a wyłącza się tylko poprzez naciśnięcie hamulca nożnego.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#15 Share pampas

pampas

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 04 wrzesień 2016 - 06:53

Renault 891-4 Witam mam pytanie natomiast podnosi na pusto ale nie podnosi obciazenia. Olej jest sprawdzalem. Prosze pomuzcie orka czeka

#16 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1212 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 05 wrzesień 2016 - 07:45

Renault 891-4

Przyczyn może być kilka:

1. zablokowany lub uszkodzony zawór bezpieczeństwa (czyszczenie, płukanie); sprawdzenie płaszczyzn kapturka zaworu (rysy, ubytki - wymienić); stan sprężynki (pęknięta - wymiana)

2 nieszczelności w układzie (uszczelniacze do sprawdzenia a w razie konieczności wymiana)

3 zużyta pompa hydrauliczna - sprawdź jej stan badając ciśnienie przy różnych obrotach silnika (1000 i 1600 obr/ min) najprościej na szybkozłączach, najlepiej na siłownikach wspomagających (jeśli masz).


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#17 Share RadomskiMicha

RadomskiMicha

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 05 wrzesień 2016 - 15:33

Renault 891-4

Dolacze do pytania bo mam podobny problem, znaczy moze nei ze wg nie podnosi, ale trwa to bardzo dlugo, i  z moich obserwacji wynika ze przewod cisnieniowy ktory pownien isc do rozdzielacza podnosnika, wywrotu itd, jest przeciety i podlaczony tur takjakby na "szeregowo" i przelewem z rozdzielacza tura idzie na rozdzielacz seryjn ciagnika czli np na podnosnik i dlatego wolno podnosi, czy rozumuje to dobrze?? jesli tak jakie sa alternatywy?;]

 



#18 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1212 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 05 wrzesień 2016 - 19:40

Renault 891-4

Pytanie zasadnicze: Czy przed założeniem ładowacza były problemy z podnośnikiem?

 

Ingerencja w oryginalną instalację hydrauliczną ciągnika polegająca na dołączeniu dodatkowych elementów tj. ładowacz czołowy, musi być przeprowadzona wg ściśle określonych zasad. Najlepszą opcją wpięcia się rozdzielaczem ładowacza w instalację ciągnika jest instalacja szeregowa trój-przewodowa. Mam wrażenie, że gdzieś już o tym pisałem, ale jeszcze raz napiszę:

Oznaczenia na rozdzielaczu ładowacza:

<P>   - pompa, zasilanie

<T1> - zasilanie rozdzielacza ciągnika poprzez tuleję ciśnieniową (specjalny nypel)

<T2> - wolny spływ, czyli prosto do skrzyni bez żadnych trójników (najmniejsze obciążenie pompy hydraulicznej)

<A1, A2, B1, B2> siłowniki

 

Co to znaczy dla Ciebie? Musisz mieć trzy przewody:

1. zasilający rozdzielacz ładowacza, czyli bezpośrednio z pompy hydraulicznej do (P).

2. zasilający rozdzielacz ciągnika, czyli z wyjścia ciśnieniowego rozdzielacza ładowacza (T1) na zasilanie rozdzielacza ciągnika (P) poprzez tuleję ciśnieniową w rozdzielaczu ładowacza.

3. wolny spływ, czyli z (T2) rozdzielacza ładowacza bezpośrednio do skrzyni.

 

Instalacja dwu przewodowa, czyli jeden przewód zasilający do (P), zaś drugi z (T1 +T2) połączone ze sobą i puszczone na zasilanie rozdzielacza mogą stwarzać problemy.

 

Prośba na przyszłość. Każdy rozdzielacz na oznaczenia wyjść. Jeśli będziesz pisał to podawaj konkretne oznaczenia wyjść z rozdzielacza.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 891-4 Dzisiaj, 23:21
  •  

#19 Share RadomskiMicha

RadomskiMicha

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 12 wrzesień 2016 - 13:20

Renault 891-4

nie wiem czy przed załozeniem tura byl problem, bo kupilem z turem, a te wejscia/wyjscie oblukam konkretnie i napisze co i jak



Podobne tematy