Polecane posty

Gość   
Gość

No właśnie, wystarczy zobaczyć czy jest pompka wspomagająca i jeden z przewodów to musi być ten.    :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    945
Witam, koledzy mam nietypowy problem z ursusem 902. Przestał mi się kręcić wałek. Na zasilaniu kosza z tyłu ciągnika jest dość niskie ciśnienie, można zatkac palcem. Wymieniłem mikro pompke i rozdzielacz pod deklem. Mam na zegarze wkreconym w miejsce czujnika 12,5 bar. Przewody na Kosz WOM są drożne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Nawet na 8 powinno działać prawidłowo, ale jeżeli  WOM ma nieszczelności to nie będzie działało.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    945
Mam, ale na zegarze na deklu. Na przewodach wydaje się być dużo niższe. Jutro rozbieram kosz w takim razie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Załóż manometr na przewód, 8 czy 12 bar to nie aż tak duże ciśnienie (porównaj z sprężarką).


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Co może być przyczyną braku ciśnienia z mikropompki.Obecnie gdy odkręcę przewód od wom na pokrywie po przestawieniu dzwigni olej idzie ale można go zatrzymać palcem bez żadnego problemu.Cały czas jest na żółwiu.Dzwignia od zwalniacza ma mały skok tak gdzieś 5cm i nie wiem czy tak powinno być.to jest 385 i nie ma czujnika.Jak by był przeciek na zającu to ciśnienie na wom powinno być na żółwiu?Nie zdejmowałem jeszcze pokrywy ale ten pręt od zwalniacza ma spore luzy na boki i góra dół.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

może po prostu wypadła dźwignia na dole?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Pod pokrywą?Zwalę pokrywę to zobaczę co tam jest,może zawór zacięty.Dzwignia od zwalniacza jest ustawiona do przodu na zająca ale ciągnik jest wolny jak na żółwiu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

mi się zdarzyło że po prostu przy składaniu gdzieś ta dźwignia nie trafiła pod blachą podłogi i ta dźwignia przy kierownicy luźno latała.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Na pokrywie się przestawia także coś w środku,może sama pompa ale olej ledwo co wypływa ,musi być duży przeciek.

Rozebrałem rozdzielacz,był zacięty pełno było opiłków.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

no to szukaj skąd te opiłki.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Opiłki aluminiowe filtr płytkowy na powrocie.Zobaczymy to będzie jak złożę.Ciągnik jest zaniedbany ,filtra ssawnego nie było,ten od mikropompki żle złożony.Założyłem nowy magnesy wyczyściłem .Skrzynia chodzi cicho ,coś tam było robione między mostem,raczej bym się żdziwił jeśli zając by działał.Pompka daje olej po odkręceniu bocznego przewodu nie szło zatrzymać na rozruszniku.

Po złożeniu jednak ślizga się na zającu.A od czego jest ta rurka na pokrywie na 14 klucz idzie do przodu ciągnika .Bo u mnie jak dam na zółw to wypływa olej z pokrywy a na zającu lekko się sączy.Jeśli ona jest od zająca to powinno być odwrotnie.No chyba że olej idzie w korpus skrzyni tam są dwa kanały i powinny być oringi?U mnie nic tam nie ma.

Wkręciłem manometr w wom i jest ciśnienie przy 800obr min 11atm jak dam gaz dobija do 12atm,gdy przełączę na zająca spada do 7 przy 800 ale jak dam gaz idzie na 11 a mimo to ciągnik nie przyśpiesza .Jedzie na pusto tak samo i zaczyna zwalniać.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Podleś    0

A ja mam takie pytanie : w moim ursusie 914 jest brak ciśnienia na zaworze pod podłogą , nie działa zając , brak napędu który włącza się klawiszem- jest hydrauliczny . Co może być przyczyną - czy to może zużyta mikropompka , czy to coś innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Tak optymistycznie to mógł się zawór przy rozdzielaczu zaciąć, a tak realnie to rozbierać i szukać przyczyny. Totalny brak ciśnienia czy słabe?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawelek998    23

Panowie pytanie: na zimnym oleju mam ciśnienie na mikropompce 11bar, po zagrzaniu spada na wolnych obrotach do 5-6 bar, na wyższych wzrasta do 10-11bar. Co może byc przyczyną: mikropompka czy jakaś nieszczelność na wzmacniaczu.

Dodam że na żółwiu cały czas trzyma 10-11bar.

Edytowano przez Pawelek998

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Praktycznie sam sobie odpowiedziałeś jeżeli na żółwiu trzyma te 10-11bar to ciśnienie musi Ci uciekać na wzmacniaczu czyli do wymiany najprawdopodobniej pierścienie, tuleja i uszczelka manżetowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawelek998    23

A na wolnych obrotach na zającu też powinien trzymać te 10-11bar?

I jeszcze jedno czy jak mikropompka daje 11bar to jest ok czy warto ją wymienić od razu bo niektórzy piszą że mają ciśnienie nawet 14bar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

to że piszą to piszą, sam mam 13,5-14 na zimnym (nawet na niskich obrotach)
Po 2 godzinach orki stabilizuje się gdzieś na 12-13barach ale potrafi spaść do 5-6 gdy w jednym momencie unoszę pług, włączam zająca i zdejmuję nogę z gazu. Oczywiście w sekundę rośnie do tych 12.

Ustal gdzie ucieka Ci ciśnienie, jeżeli wyjdzie że masz rozpoławiać ciągnik to można pomyśleć o wymianie pompki. Pytanie czy olej w skrzyni wymieniasz co jakiś czas, czy filtry także są wymieniane/czyszczone. Ja przy robieniu silnika myślałem ją wymieniać ale z racji że nie pracowałem z hydrauliką zewnętrzną, olej wymieniany co 700-1000godzin, filtry wymieniane co jakieś 300godzin dałem sobie na luz.

Ciśnienie chyba można podnieść na zaworze bo mi tak znajomy mechanik kiedyś zrobił stąd mam ciut wyższe.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawelek998    23

Na pewno uciekało ciśnienie na przystawce przedniego napędu ale to już zrobiłem (wymiana pierścieni, tulejki, tarczek i uszczelki manżektowej). Ciągnik (zetor16145) mam 3 miesiące, filtry wszystkie nowe. Jak na ciepłym chodzi na wolnych obrotach na zającu to ciśnienie mam ok 5-6bar dodam gazu to moment i wzrasta do tych 11bar. Muszę założyć pług i zobaczyć co będzie bo jak rozebrałem przystawkę przedniego napędu to była masakra pierścieni w ogóle nie było a uszczelka manżektowa pęknięta. Miałem wcześniej Zetora 8011 i żadnych problemów ze wzmacniaczem momentu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

oczywiście wiesz że zająca używa się powyżej 1200 obrotów?? U mnie była chyba nawet taka nalepka na przedniej szybie.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Adam26
      Mam pewien problem ponieważ zgubiłem przewód który podgrzewał mi ciągnik (Valtra A95) i teraz nigdzie na internecie nie mogę go znaleźć i jakbyście byli tacy mili i mi pomogli z góry dziękuje
    • Przez janekxx
      Witam
      pomozcie koledzy bo mam problem z u912 mianowicie rozsadza ten mały wygięty przewód co idzie od skrzyni biegów do filtra oleju, filtry wymienilem olej wymieniony i dalej to samo... wie ktos co to moze byc?
    • Przez tomn95
      Ostatnio dość często strzela mi ten pierwszy przewód z przodu od paliwa idący od pompy. Robi się mała dziurka i leci ropa. Czy to wina pompy która daje za duże ciśnienie ?
    • Przez denis667
      Witam mam taki mały problem jest w nim filter 'bączek' i do niego jest podłączony przewód co wychodzi z bloku silnika.Chciałbym założyć filter wymienny tylko co zrobić z tym przewodem co wychodzi z bloku silnika i idzie do tego filtra ?
    • Przez lgruchala
      Pękł mi łańcuch w komorze formujacej bele. Pękł mi z jednej strony. Cży może ktoś mi podpowiedzieć jak to naprawiać?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj