Skocz do zawartości

Zdjęcie

mikropompa


84 odpowiedzi na ten temat

#1 Share rafal13113

rafal13113

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 644 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wszystko co piękne

Napisany 24 luty 2008 - 14:22

mikropompa witam
mam takie pytanie do czego służy mikropompa w dużym ursusie i jakie mogą być objawy jeśli będzie ona nie sprawna

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
mikropompa Dzisiaj, 18:39
  •  

#2 Share Balzak

Balzak

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 2858 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Oka

Napisany 24 luty 2008 - 15:06

mikropompa Objawy nie działającej mikropompy jest nie prawidłowe działanie wzmacniacza momentu obrotowego (żółw-zając) i hydraulicznego sprzęgła WOM. Jesli bedzie małe ciśnienie to np. Wom bedzie sie zatrzymywał, oraz wzmacniacz momentu bedzie pracował na pozycji żółw,
Mikropompa daje ciśnienie do sterowania sprzęgłem WOM oraz wzmacniaczem.

Doradca Żywieniowy w firmie paszowej 


#3 Share rafal13113

rafal13113

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 644 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wszystko co piękne

Napisany 24 luty 2008 - 18:16

mikropompa sorry troche się zakręciłem bo chodziło mi o pompę tak zwaną pomocniczą co jest w skrzyni pośredniej a nie o mikropompe sorry za mój błąd, a wie może ktoś do czego tamta służy

#4 Share zts

zts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 luty 2008 - 08:05

mikropompa ta pompka ma wspomagać działanie regulacji siłowej, dla jej dokładniejszego działania oraz zwiększa nieco udźwig podnośnika.

#5 Share leszekd

leszekd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 827 postów

Napisany 25 luty 2008 - 08:12

mikropompa Jest to tłoczkowa pompa wspomagająca, wspomaga działanie układu hydraulicznego podnośnika, poprawia jego wydajność. Zasilana jest olejem nadmiarowym z układu mikropompy wzmacniacza momentu, sprzęgła womi i przedniego napędu. Jej działanie zależy od obciążenia podnośnika tzn. działa okresowo, nie obciąż bez potrzeby nie silnika.

#6 Share zts

zts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 luty 2008 - 08:29

mikropompa No bo włącza się podczas podnoszenia.

#7 Share rafal13113

rafal13113

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 644 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wszystko co piękne

Napisany 25 luty 2008 - 18:57

mikropompa dzięki panowie za informacje

#8 Share wojtek2008

wojtek2008

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2008 - 20:47

mikropompa a mozecie mi powiedziec gdzie sie dokładnie ta mikropompka znajduje w ursusie c-385 i zeby ja wymienic trzeba ciagnik rozpławiac ??

#9 Share Henius91

Henius91

    Rolnik z pomorza

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 2427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Kościerzyny

Napisany 20 marzec 2008 - 21:08

mikropompa

a mozecie mi powiedziec gdzie sie dokładnie ta mikropompka znajduje w ursusie c-385 i zeby ja wymienic trzeba ciagnik rozpławiac ??

No o ile sie nie myle ta mikropompka znajduje sie po prawej stornie i jest przykrecona do skrzyni posredniej i raczej trzeba traktor rozpolowic. Bo jak nam przestal dzialac przedni naped to ja wymienialismy i traktor byl rozpolowiony.
"Ernte gut, alles gut" ...:::KRONE:::...
Valtra - Individually Yours

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

#10 Share Fenol

Fenol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 329 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 czerwiec 2009 - 09:28

mikropompa mikropompka jest pompą zębatą przecież w środku są dwie zębate rolki jedna napędzana.
kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
mikropompa Dzisiaj, 18:39
  •  

#11 Share myster

myster

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 lipiec 2010 - 17:35

mikropompa Witam koledzy.Powiedzcie czy ten wskaznik bedzie odpowiedni aby zmierzyc cisnienie mikropopki? jesli nie to prosze o wskazanie gdzie i jaki kupic zeby bylo ok.http://allegro.pl/item1111574441_wskaznik_cisnienia_oleju_ursus_mf_zetor.html

dzienki pozdro. :)

#12 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3919 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 11 lipiec 2010 - 19:09

mikropompa To zależy gdzie te ciśnienie chcesz mierzyć, bo jeżeli na miejsce czujnika to gwint musi być 10*1, cały problem polega na dobraniu odpowiedniej końcówki bo ciśnienie to sprawdzisz zwykłym manometrem np takim od opryskiwacza, jak masz polski rozdzielacz w opryskiwaczu to zegar bez redukcji pasuje w pokrywę rozdzielacza.


Czymś takim sprawdzisz ciśnienie mikropompki.
http://www.allegro.p...ryskiwaczy.html

W jakim celu chcesz sprawdzać ciśnienie a czujnik działa?

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#13 Share 151e

151e

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów

Napisany 11 lipiec 2010 - 19:20

mikropompa Witam

Mikropompka powinna podawać 10bar i dlatego musisz użyć manometru który posiada odpowiedni zakres.

Jeżeli nie masz wyjścia na czujnik ciśnienia to możesz się podpiąć pod przystawkę przedniego napędu.

Przejściówkę trzeba będzie dobrać zależnie od posiadanych wymiarów, najlepiej spojrzeć do katalogu części.

Pozdrawiam

#14 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3919 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 11 lipiec 2010 - 19:58

mikropompa Tylko zazwyczaj zawór jest ustawiony na 8-9 bar, w moim przypadku zawór puszcza przy 8 barach i wszystko działa poprawnie.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#15 Share myster

myster

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 lipiec 2010 - 20:46

mikropompa Wiec tak mam zamiar ten zegar zamontowac na stale w miejsce orginalnego czujnika tzn elastycznym przewodem dojsc do konsoli i tam go umiescic nawet mam jeszcze miejsce obok wskaznika od cisnienia doladowania.
Co do redukcji to mysle ze nie bedzie wiekszego problemu jak nie dostanie nigdzie takiej gotowej to tokarz mi dorobi:)
Chcem to zrobic bo ostatnio ojca wyciagalem do tylu bo mialem prase podczepiona i nie chcial zerwac przyczepnosci przod, tyl grzebal a przod nie:( ale do przodu ciagnie nie wiem moze bylo za duze obciazenie. I ze 2 razy mi sie zdarzylo ze wom pod obciazeniem mi stanal przy belowaniu siana:( ale mniejsza z tym bym zamontowal ten wskaznik to bym mial juz na przyszlosc podglad na sytuacjie:) ten wskaznik co podalem linka nada sie do tego? nawet na innej aukcji widzailem orginalny czeski i bym byl sklonny skusic sie na niego jesli by podszedl. :)

A czujnika jeszcze nie mam podlaczonego bo ciagnik posiadam rok i dopiero wszystko dopicowuje :)

#16 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 11 lipiec 2010 - 21:19

mikropompa ,Jak tak chcesz pokombinować to sobie załóż dwu wskaźnik z Jelcza.Masz dwa manometry w jednej obudowie.Albo jak masz miejsce to załóż taki jak masz do silnika lub powietrza.

Ale jak masz problem z napędem to załóż sprzęgło kłowe.Wtedy nawet przy małym ciśnieniu napęd będzie działał bez zarzutu.

#17 Share myster

myster

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 lipiec 2010 - 21:29

mikropompa Aha czyli ten z linka sie nada tyle chcialem wiedziec dzienki.:) A co do sprzegla klowego to raczej sie nie skusze na nie bo to jest meczarnia cofac zeby sie rozlaczyl.ale do tej pory nie mialem problemu z napedem w orce ciagnie jak glupi nie wiem moze przeciazony byl w tym momencie ze nie zerwal. Mam opla frontere to czasami mnie szlak trafia jak trzeba cofnac zeby rozlaczyc przod:)

#18 Share bastek2210

bastek2210

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:ROLNICTWOI

Napisany 08 kwiecień 2011 - 13:16

mikropompa Mam taki problem. Chciałbym wymienic pompę od WOM-u zwaną mikropomką ale nie wiem gdzie ona się znajduje. Czy ktoś mógł by mi szczególowo wytłumaczyć jej położenie?

#19 Share martini87

martini87

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kolno
  • Zainteresowania:historia ,rolnictwo

Napisany 08 kwiecień 2011 - 13:31

mikropompa jest ona na spolowieniu ciagnika , czyli trzeba go rozpolowic , jak dobrze pamietam to tak bardziej prawej strony

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
mikropompa Dzisiaj, 18:39
  •  

#20 Share bastek2210

bastek2210

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:ROLNICTWOI

Napisany 08 kwiecień 2011 - 14:07

mikropompa Aha już wiem gdzie ona się znajduje ale teraz czy żeby ją wykręcić to trzeba odkręcać pompę od wspomagania która znajduje się przed nią??

Podobne tematy mikro pomka pekniety przewod