Filas

Problem ze złączem hydraulicznym

Polecane posty

Filas    3

Witam,

Posiadam oto takie złącza w Zetorze 7711 i potrzebuje dokupić do nich wejście, ale nie znam ich nazwy, a jest mi bardzo ciężko znaleźć.
Czy uda mi się takie coś zakupić czy raczej trzeba gniazdo wymienić?

 

post-125978-0-39094400-1429033431_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filas    3

Tak chodzi o szybkozłącze ale jakie? nigdzie nie mogę takowego znaleźć, nie jest to zwykłe gładkie do okoła tylko musi posiadać dwa wąsy na przeciw siebie, 

aby je przekręcić po włożeniu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asasinator666    108

Miałem podobny problem z ciągnikiem sprowadzonym zza granicy. Wolałem wymienić gniazda na tyle ciągnika niż do każdej maszyny/ przyczepy dokupywać nowe wtyki. Myślę, że lepiej pozostać przy ISO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

kup sobie przejściówkę na polskie bo zapewne nie będzie gwint pasować polski a tak jedna strona się zatrzaśnie a 2 będziesz miał wkręcaną polską ja tak mam do rozsiewacza i opryskiwacza tylko odwrotnie jak u ciebie bo z polskiego na zagraniczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To mi wygląda na szybkozłącza suchoodcinające. Są okrutnie drogie nawet jeśli uda ci się takie dopasować. Wymień na zwykłe euro końcówka samica do ciągnika jest do kupienia już za niecałe 30 zeta.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daro05    4

Złącza ze zdjęcia to " szybkozłącze płaskie" , też takie miałem ale ogólnie są bardzo drogie i wymieniłem na zwykłe "euro" ponieważ zakładałem ładowacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

To mi wygląda na szybkozłącza suchoodcinające. Są okrutnie drogie nawet jeśli uda ci się takie dopasować. Wymień na zwykłe euro końcówka samica do ciągnika jest do kupienia już za niecałe 30 zeta.

SUCHOODCINAJĄCE  wyglądają  tak , przerabiałem  to  niedawno bo kupowałem  do hamulców  hydraulicznych 

 

10438271255304b6c5875c4.jpg

 

U kolegi najprostsze rozwiązanie  kupić typowe  euro 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
magic88    9

Złącza w ciągniku autora to właśnie złączami suchoodcinającymi, jk wspomniał przedmówca, montowanymi w Czechosłowacji. Montaż wtyczki polegał na jej wciśnięciu i obrocie o  kąt 90o. Miałem takowe gniazda oraz 3 wtyczki w komplecie w swoim zetorze 7711 sprowadzonym jako nowy z Czechosłowacji w 1991 roku. Złącza te są raczej już nieosiągalne, więc pozostaje ich wymiana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez traktorzystaJakub7211
      Witam, wycieka mi gdzieś płyn hamulcowy, cylinderki przejrzane i suche , żadnego wycieku zewnętrznego , przewody suche. Jedyne co mi zostało przejrzeć to ten układ co idzie na przyczepy. Robił to już ktoś ? wie jak to działa i jak się do tego zabrać ? bądź wie gdzie jeszcze ten płyn może uciekać ?
    • Przez przemyslaw89
      Witam, proszę o pomoc w analizie problemu. Ciągnik to Deutz Fahr Agroplus 100:
      1. Wałek po włączeniu dźwigni na 540 lub 1000 kręci się - ale nie ma siły żeby napędzić jakąkolwiek maszynę.
      2. Na wyświetlaczu obroty WOM wskazywane są cały czas, wydawałoby się poprawnie.
      3. Na cewkę elektrozaworu nie dochodzi napięcie - po podaniu bezpośrednio - elektrozawór cyka, z tym że WOM dalej nie ciągnie, tylko się luźno kręci.
      4. Przycisk w kabinie sprawny, kontrolka się zapala, sprawdzony elektrycznie, podmieniony - przedni napęd załącza.
      5. Przyciski na błotnikach wcale nie reagują pomimo przyciskania/przytrzymywania.
       
      Pierwsze podpięcie WOM po zakupie i okazuje się coś nie tak. Macie Panowie jakieś pomysły?
      Sprawa elektryczna? Hydrauliczna? Czy raczej mechaniczna?
      Za wszystkie pomysły i sugestie teraz z góry dziękuję😃 !!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj