mista

T-25 problem ze skrzynią biegów

Polecane posty

mista    0

Witam wszystkich zaczne o tego że mam dwuwajhową skrzynię biegów wszystko było dobrze do pewnego momentu gdy ze skrzyni zaczął wydobywać się strasznie głośny hałas gdy zaczynam jechać na przednich biegach (bo na tylnich biegach jest wszytko w porządku) to zaczyna dosłownie tak jakby rwać-szarpać ciągnikem i najbardziej te rwanie szarpanie jest na szybszych biegach od razu po puszczeniu sprzegłą. Oczywiście dostałem się do skrzyni biegów i mam wahania co do tych kół zebatych czy one muszą się tak ruszać i czy to one by były problem ? Licze na waszą pomoc

 

 

http://wrzucacz.pl/file/5641428778480/Untitled.mp4

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

niestety nie mogę odtworzyć pliku który dodałeś, ale sądzę że winny jest podwajacz, zbyt duży luż poprzeczny przekładni. ja luz na kołach ustawiam na kartkę papieru, przepuszczam kartkę i ma być mocno wymięta ale nie pocięta, luz reguluje się podkładkami, jeśli założysz nową przekładnię podwajającą( koszt ok 200zł właśnie mam ciągnik na warsztacie z podobną bolączką.) to po takim ustawieniu luzu nie powinna wyć. jeśli możesz wysłać mi ten plik jakąś inną drogą to postaram Ci się precyzyjniej pomóc. 

 

kolego jeszcze wyreguluj widełki od zmiany polowe szosowe jak masz rozebraną skrzynię tak żeby dobrze zazębiały się biegi szosowe ( koło zembate po prawej stronie ciągnika)  nie wiem jaką masz skrzynię starego typu czy nowego bo różnie się to reguluje ponieważ są inne widełki i blokada biegów. w jednej dzwigni tylko przód tył w drugiej biegi i zmiana polowe szosowe? czy przód tył polowe  szosowe a w drugiej biegi?

Edytowano przez kemotke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

Kolego nowy typ ;) zmierz wstępnie luz, dobierz ilość podkladek z prawej i lewej ( tak żeby obydwa kola miały podobny luz względem ataku,)rozbierz włóż podkladki, złóż, weź kartkę przepuść jak tnie to musisz wyjąć najcieńszą podkładkę, jesli kartka jest tylko lekko pomięta dołóż o ile będzie się dalo bo tu jest ograniczenie bo przekladnie da się zsunąć do pewnego stopnia
Za każdym razem skladasz i kontrolujesz luz i jesli nie jest dobry rozbierasz na nowo, trochę upierdliwe :D dzis właśnie to robiłem ręce całe pociachane. Umiesz rozpiąć ten Walek?
Za każdym razem skladasz i kontrolujesz luz i jesli nie jest dobry rozbierasz na nowo, trochę upierdliwe :D dzis właśnie to robiłem ręce całe pociachane. Umiesz rozpiąć ten Walek? Jak chcesz to napiszę Ci krok po kroku jak to rozebrać ;)

Edytowano przez kemotke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mista    0

witam cie ponownie przy składaniu zauważyłem że tulejka w prawym łożysku ciągnika ma spore luzy co do całego wałka ta co nabita jest w łożysko. A na wałku ma spore luzy jak ruszam wałkiem z po zamontowaniu wałka łożyska itej tulejki to jak ruszam wałkiem to ma luzy  czy tak może być czy to może być wyrobiona tulejka czy wałek czy te luzy są normalne ?

Edytowano przez mista

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj