macherr

renault 155.54 szarpanie sprzęgła

Polecane posty

Forg    3
8 godzin temu, Krystian92 napisał:

Witam wie może ktoś gdzie się znajduje elektrozawór od sprzęgła 

Podłącz zegar do bloku zaworowego i sprawdz ciśnienie na skrzyni, ruszaj rewersem sprzęgłem półbiegami na każdej funkcji wskazówka ma sie poruszyć i wrócić do cisnienia  które było wcześniej jak spadnie ciśnienie to masz nieszczelność. od jazdy są te dwa na środku wyspy od przodu są dłuższe od innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault77    0

Cześć, mam taki problem z zaworem że nie do końca wiem jak go rozruszać wiem że on jest problemem ponieważ je czyściłem obydwai było chwilę lepiej a po dniu znowu jest szarpanie. Zamieniłem je na odwrót problem jest na tym po prawej od przodu czyli tył 1,3 półbieg. Wyjąłem obydwa i jak już mam goły zawór (bez cewki) to muszę je odciągać śrubokrętem i wracają ale w tym jednym widocznie zacina się jeszcze ten tłoczek z tyłu za tym co zamyka dziurki co są na około. I stąd moje pytanie, czy one się jeszcze jakoś rozkręcają w połowie tego zaworu zaraz za tym kantem na klucz? 

 

Edit: Tak te zawory się rozkręcają zaraz za gwintem. Są w miarę dokręcone tak że nie ma się czego bać.

Edytowano przez renault77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BiniekD1    2

Co może być przyczyną że rewers odrazu się nie reaguje po odpaleniu tylko po drugim odpaleniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez zieli88
      Witam,
      Ostanio podczas ruszania ze skrzyżowania znikły półbiegi i przełączyło automatycznie na najwyższy (było trzeba zredukować głównymi żeby ruszyć). Na wyświetlaczu przy zegarach normalnie przełączają się od 1 do 4 ale brak jest żadnej reakcji. Sprawdzone zostały elektrozawory za prawymi schodami i wogóle nie dochodzi tam prąd, ewidentnie jest problem z elektryką, z góry dziękuję za podpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj