Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mam pytanie do użytkowników, którzy posiadają w swoich maszynach, przyczepach lub ciągnikach lampy tylne LED, takie jak ta, lub podobne: Lampa tylna LED Mógłby ktoś zmierzyć jaki prąd pobiera kierunkowskaz? Potrzebne mi to do konstrukcji body computera do ciągnika, a żaden sprzedawca w sklepie nie jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dzięki, o to mi chodziło. Nie musisz już mierzyć, bo pojedyncze mA są nieistotne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    180

Założyłem do przyczep lampy ledowe i teraz nie działają mi w ciągniku kontrolki od kierunkowskazów przyczep. Jak najprościej to naprawić, rezystory, zmiana przerywacza czy jeszcze coś innego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Teraz do d***a,trzeba było kupić ze STOP i pozycyjne Led a kierunkowskaz żarówka.

Rezystor pomoże ale jak diody w lampie nie będą z jakiegoś powodu działać to kontrolka tego nie pokaże.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ludzie, kiedy Wy się wreszcie ogarniecie i zaczniecie myśleć? Za lampy LED płaci się ciężkie pieniądze po to żeby pobierały mniej prądu i były niezawodne. Więc kto normalny kupuje LED, który pobiera 200 mA i do niego montuje rezystor za 20zł żeby lampa pobierała tyle samo prądu co żarówka i jeszcze była narażona na uszkodzenie rezystora? Może mi ktoś wytłumaczyć tok rozumowania takich ludzi? Bo ja montuję lampy LED żeby były odporne na uszkodzenia, nie trzeba było wymieniać żarówek i pobierały mniej prądu. Czyli wykorzystuję wszystkie ich zalety. I za to płacę kilkakrotnie więcej niż za zwykłą lampę. Do tego montuję pozbawiony przekaźnika przerywacz własnej konstrukcji i wszystko działa perfekcyjnie. A druga sprawa, to kto normalny płaci za ten rezystor 20 zł, skoro kosztuje on poniżej 7 zł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    180

Do tego montuję pozbawiony przekaźnika przerywacz własnej konstrukcji i wszystko działa perfekcyjnie. 

Kontrolki o kierunków przyczep w ciągniku też działają ?

Jeśli tak to kupię taki przerywacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie robię ich na sprzedaż, bo nikt nie chciał ich kupić. Montuję je tylko jak klient zleci montaż lamp LED do ciągnika czy przyczep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

no widzisz.. a skąd my proste rolniki chcący mieć tzw wypas mamy wiedzieć jak zrobić taki przerywacz. No od biedy ktoś bardziej obcykany pójdzie do odpowiedniego sklepu i kupi odpowiedni rezystor, o którym była mowa żeby jakoś te kierunki migały na starym przerywaczu.... no ale nie każdy urodził się z lutownicą w ręku żeby opanować te proste dla Ciebie rzeczy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ale nikt nie musi go sam robić, od tego jestem ja. Tylko dlaczego jak je zacząłem produkować, zrobiłem serię próbną 20 szt to nie sprzedałem ani jednego? Widocznie ludzie wolą druciarstwo zamiast porządnie zrobionej instalacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Ale jak @toorano był by chętny to zaraz go odrzucasz twierdzeniem że nie są na sprzedaż. Myślę że nie na takiej zasadzie działa ogólnie pojęty handel. A na poważnie to może zabrakło promocji, co dzisiaj jest konieczne do wprowadzenia nowego produktu na rynek. Bo dziś myślą przewodnią jest powiedzenie "nie sztuką jest wyprodukować tylko sztuką jest sprzedać".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie chodzi o to, że nie są na sprzedaż, po prostu te co były zamontowałem klientom przy okazji remontu instalacji, a teraz na stanie nie mam żadnego. Dopiero po żniwach w wolnym czasie może zrobię parę sztuk. To wg Ciebie jak sprzedać takie coś? Z jednej szt. mam kilka zł zysku, więc nie stać mnie na wielką kampanię reklamową. Do tych 20 szt. i tak musiałem sporo dołożyć, bo kilka ogłoszeń w lokalnej prasie przekroczyło zysk ze sprzedaży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    33

Ja już montowałem takie lampy led do ciągników i przyczep moich znajomych , ponieważ jestem po szkole zawodowej Kierowca Mechanik Pojazdów Samochodowych i uczyłem się robienia instalacji elektrycznej . Sam zamówiłem 6 sztuk lamp ledowych do moich przyczep i ciągnika http://www.masterled.pl/lampa-tylna-zespolona-led-lewa-479-12-24v.html L/P które mają napięcie pracy 12V-24V . Jak tylko przyjdą to sobie takie zamontuje .


Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    180

Przerywacz miał kontrolki działania ciągnika I i II przyczepy ?

 

No właśnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1115

Założyłem do przyczep lampy ledowe i teraz nie działają mi w ciągniku kontrolki od kierunkowskazów przyczep. Jak najprościej to naprawić, rezystory, zmiana przerywacza czy jeszcze coś innego ?

 

Jak założysz rezystor to i tak ta kontrolka nie będzie działać tzn. będzie działać ale nie będzie Cię informowała czy kierunek faktycznie działa.

 

Miałem kiedyś przyjemność naprawiać naczepę która kierowcy wyrzucała komunikat o braku części świateł w naczepie (a światła faktycznie były) mieli już jechać programować sterownik ,ale "usterką" okazały się nieodpowiednie moce żarówek w lampach (takie są skutki jak kierowca zakłada to co ma pod ręką i później nie skleja faktu pojawienia się usterki z wymianą żarówki) po wymianie na odpowiednie moce autko już ponad rok śmiga bez komunikatu o braku świateł.

Edytowano przez Sadek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

no to chyba po to jest rezystor przy tych ledach żeby własnie symulował 21W pobierane normalnie przez żarówke... musiałbym sprawdzić bo leża mi ledy i ów rezystor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie ma czegoś takiego jak żarówki LED. Poza tym nie o tym jest temat.

Przerywacz miał kontrolki działania ciągnika I i II przyczepy ?

Oczywiście, że ma.
 

no to chyba po to jest rezystor przy tych ledach żeby własnie symulował 21W pobierane normalnie przez żarówke... musiałbym sprawdzić bo leża mi ledy i ów rezystor

No właśnie, on tylko symuluje. A jak lampa nie będzie świecić to kontrolki tego i tak nie pokażą jak słusznie zauważył kolega @Sadek. Więc montaż lampy LED i rezystora całkowicie mija się z celem. To tak jakby w domu wymienić lampy na LED-y i zamontować rezystory żeby Zakład Energetyczny nie wiedział o tym, że mamy LED-y. Czyli całkowicie bez sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

bo jest założenie, że ledy się nie psują ;) temu symulacja rezystorem przy zwykłym przerywaczu i kontrolkach powinna wystarczyć... a oferty sprzedażny swoich przerywaczy zamieszczaj na olx a nie w prasie lokalnej bo... kto to czyta jeszcze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1113

Najwyraźniej nie do końca rozumiesz jaka jest podstawowa idea zakładania takiego oświetlenia skoro montujesz jakieś dodatkowe obciążenie.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Oczywiście, że ma.

 

Konkretnie pod jakie lampy był robiony?

W ciągniku 2X LED

W przyczepach 1+1 LED

Czy możesz zrobić z inna kombinacją,np: ciągnik 2XLed i przyczepy na zwykłe żarówki?

W jakiej cenie taki przerywacz?


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Matusp85
      Witam wszystkich. Jestem świeżym właścicielem Case IH CX80. Potrzebuje paru wskazówek mianowicie bolączka przewody półbiegów. W gałce jest zastosowany zwykły przełącznik i gdzieś pewnie przewody niestykają. Jak rozebrać tą obudowę. I drugi temat wentylator nawiewu działa tylko na 3 biegu. Help
    • Przez Krawi
      Orientuje się ktoś co to za rodzaj złączki?
      4 otwory, używane 2 piny ale w ciągniku występują takie same z wszystkimi pinami.
      Ciągnik Same Explorer3 90.
      Chcę do niego założyć dodatkowe lampy robocze do których muszę dorobić takie wtyczki, bo wolałbym nie przerabiać oryginalnych gniazd .


    • Przez Wojciech15
      Witam forumowiczów, czy ktoś z was orientuje się, czy jest możliwa regeneracja elektrozaworu do opryskiwacza? Elektrozawór marki TeeJet 460BEC Manifold (załączony na zdjęciu). Jeśli jest taka możliwość, to czy ktoś z was kojarzy może w obrębie województwa opolskiego / dolnośląskiego kogo zajmującego się takimi regeneracjami? Z góry dziękuję za odpowiedzi 

    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam,
       
      Panowie powiedzcie mi ile placiliscie lub ile bierzecie za wymiane instalacji elektrycznej do np C360 i Bizon i ile wam to zajmuje? Mowimy oczywiscie o polozeniu nowej instalacji zrobionej z linek a nie o gotowym szmelcu. Cena oczywiscie robocizny bo mam do zrobienia troche sprzetu bo sam sie nie wyrobie a musze wykalkulowac ile szykowac $$$
       
      Pozdrawiam
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam.
      Obecnie rewers jest mechaniczny na linkę i pytanie czy da się jakoś przerobić żeby podłączyć elektryczny siłownik przy skrzyni biegów. Tak żeby zmieniał on kierunek jazdy oczywiście sprzęgło trzeba nacisnąć ale żeby nacisnąć guzik i się zmieni kierunek jazdy? Czy może jakieś inne rozwiązanie było by lepsze?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj