ferguson235

Zetor 8011 - ogólne informacje

Polecane posty

oFsik    138

Wujek chce kupić 8011 i byliśmy dzisiaj oglądać jest za 15tys opony z tyłu dość łyse warty tej ceny? A jakie są jego słabe punkty i na co zwrócić uwagę?




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

jak bedziesz jachał go ogladac to sprawdz głuwnie silnik ciśnienie, skrzynie, serwo i wom, a jeszcze czy hydraulika nie cieknie mocno

ja mam zetora 8111 z 88 ale to jest dobra maszyna sieje nim pszenice nawozy i czasem pryskam super maszyna

a zobacz na spręzarke i zwolennice orbitalne przod czy mięki ma

a najwarzniejsze to wzmacniacz obrotu sprawny włącz 4 soszową i z zołwia na zajca czy bedzie mocno wyc jak tak to do remontu bo u mnie zołw nie ciagnoł dobrze musiałem ustawić ale to zobacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

a co do miecia to włacz pod kierownicą jak nie to zobacz pod siedzeniam taka wajcha wystaje ja rusz ale watpie czy to od wałka bo pompa tak

w osumkach to po chwili sie włacza wałek jak właczysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

sory za takie głupie pytanie ale jakie maszyny potszebuja obrotów 1000obr\min??

bo zgłupiałem czytając inne posty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciula    0
a najwarzniejsze to wzmacniacz obrotu sprawny włącz 4 soszową i z zołwia na zajca czy bedzie mocno wyc jak tak to do remontu bo u mnie zołw nie ciagnoł dobrze musiałem ustawić ale to zobacz

większość ciągnikow ma i tak zaspawane wzmacniacze wiem bo kiedys jak szukałem to w dwuch na 15 to działało :lol:


Wszystko dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

no wiesz ja mam 3 zetory i kazdy ma sprawny

a ruzne zeczy widziałem

ale jak morzna ułamac tą wajche to nie wiem ale są ludze cudowni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

No to jeszcze raz po kolei napisz najprostszymi słowami co i jak sprawdzić bo trochę się pogubiłem. Z tego co byłem go oglądać to biegi wszystko chodzi, ale jeszcze raz pojadę z wujkiem to posprawdzam dokładniej. A one wszystkie nie mają zwolnic?




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

dobra tak

one nie mają zwolennic jak C-360 tylko mają zwolenice planetarne inaczej wygladaja musisz sprawdzić tak ciśnienie oleju al enie jak zapali i pochodzi 1min tylko dłuzej bo morze meć 5 a spadnie do 3 czy 3.5

potem wzmacniacz momentu{zołw zając} czy nie wyje jak stara baba właczasz 4 szosową i redukujesz o ile ma

potem spręzarka ale to tak nie sprawdzisz bo nie masz przyczepy

potem WOM czy włacza sie dobrze

hydraulike z tyłu

serwo czy nie cieknie

mięki przodluz na przedniej osi pod serwem

zwolenice czy nie wyją

skrzynie czy biegi nie wyskakują bo mogą wyskakiwac ale nie to nie bo musi być załadowana przyczepa

filtr powietsza w masce i olej jaki tam jest czy syf

zobacz czy pompa wtryskowa ma plombe na sobie drucik ale wątpie no to wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

A ten wzmacniacz momentu ma jakieś ograniczenie czasowe?




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

Powiem tak: jedni mówią, że długo nie można używać, drudzy, że można używać powyżej 1200 obr/min, inni mówią jeszcze inaczej... Ja w swoim Zetorze 8011 używałem jak była potrzeba - raz dłużej, raz krócej, raz na większych obrotach, raz na mniejszych - i nie było nigdy żadnych problemów... Tak samo teraz w Zetorze 12111 używam go kiedy jest potrzeba i nie dzieje się nic złego... Moim zdaniem jak jest sprawny i działa jak potrzeba to nic się nie powinno dziać z nim... Może ktoś ma inne zdanie to słucham, też chętnie się dowiem czegoś nowego... ;)


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

sory za takie głupie pytanie ale gdzie wy regulujecie ta dzwignie bo mam 2 zetory 8111 i 12145 i nie wie o czym mowicie

zawsze regupuje głebokosc orki dzwignia po prawej

i jesli moze ktos podac zdjecie gdzie to jesz albo wytłumaczyc to bede wdzieczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

Pisz wyraźniej posty bo nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi... Ostatnie posty są na temat wzmacniacza momentu (żółw-zając)... Zresztą sam o tym pisałeś wcześniej... ;)

Jeżeli chodzi Ci o podnośnik to dziwne, że nie wiesz gdzie jest dźwignia od regulacji siłowej, pozycyjnej i mieszanej podnośnika, jak ona występuje w tym samym miejscu w obu modelach, które wymieniłeś... Dźwignia ta znajduje się koło dźwigni od regulacji wysokości podnośnika, a dokładniej troszkę za nią przy podłodze tam gdzie pasażer z tyłu sobie nogi wyciąga... Zresztą na początku tego tematu było co nieco o tym pisane więc zajrzyj tam...


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssamik    0
Wujek chce kupić 8011 i byliśmy dzisiaj oglądać jest za 15tys opony z tyłu dość łyse warty tej ceny? A jakie są jego słabe punkty i na co zwrócić uwagę?

 

 

to za 16 tys kumpel mój sprzeda Ci spokojnie w listopadzie 385 po remącie zwolnic tylnego mostu skrzyni sprzegła i po wymianie cylindrów tłoków pompy wtryskiwaczy jedynie co do zrobienia to sworzen na osi przedniej. gumy wszystkie prawie jak nowe 90% wał po pierwszym szlifie dopiero. 16 tys i jest twoja faktem ze trzeba poczekac do jesieni jak sie obrobi bo ma zamiar sprzedać dwa ciagniki i kupić jeden mocniejszy bo trzy mu nie potrzebne


Na wszystkie foty nie swojego sprzętu mam zdgodę właścićela. W razie niejasności proszę o kontakt PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    13

Również uważam ze te 15tyś to nie drogo nawet jeśli opony do wymiany, zwróć szczególną uwagę jak kolega wcześniej napisał czy biegi nie wyskakują w czasie jazdy, i czy skrzynia nie jest wyrobiona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31
a co do zaspawań to niby gdzie mają zaspawane wzmacniacze bo nie wiem

 

w skrzyni pośredniej,przeważnie na zajacu, zaspawywanie wzmacniacza to totalna głupota,brak pół biegów bo tak mozna to nazwać,biegi zgrzytają , wzmacniacz zaspawany ma poprostu tzw bicie nie jest wyważony co prowadzi do szybkiego zużyci skrzyni, i to chyba wszystko, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Na razie się rozglądamy i jako że na Słowację mamy niedaleko a wujek to zaledwie ponad 20km to tam się rozglądamy bo sobie myślimy ludzie sprzedają sprowadzane po 13 i coś zarabiają to za 10 może kupimy. Ale to się jeszcze zobaczy.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

a ja mam pytanie : czy zetory 8011 są rejestrowane na 2 osoby (kierowca +pasażer) czy maja tylko 1 miejsce te ztarsze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

rokiem budowy 8111 to 84-87r

8011 to 71-84r

typem silnika 8111 ma Z 8401 a 8011 ma Z8001

8111 ma 82KM\2200ob\min

8011 ma 80KM\2200ob\min

kabina 8111 ma 85dB

8011 ma 87dB

waga 8111 3890kg a 8011 3740kg

8011 wspomagania nie miały kazde

hydraulika gorsza B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obserwator    0

witam mam problem bo kupiłem zetora 8011 i nie wiem gdzie jest numer nadwozia prosze o pomoc bo chyba mam inny dowód dzieki łukasz

Numer nadwozia jest z tyłu na obudowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

Koledzy mam pytanko ,mam zetora 8011 z turbo w zimę nie mogę go odpalić ponieważ one mają okablowanie 12v to i akumulator musi być 12 v,i jak mogę mu pomóc :kupić coś słyszałem że jest takie coś co przekłada energie z 12v na 24v doradźcie coś.


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

przekażnik 12-24 rozrusznik 24V [nowy lub z bizona przerobić] dwa akumulatory 12V schemat podłączenia jest na przekażniku albo do elektryka przekażnik kupisz w sklepie z częściami rolniczym i również możne kupić kable do podłączenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Lepiej chyba mieć rozrusznik szybkoobrotowy, niz przerabiać rozruch na 24V, bo dużo ludzi w ursusach i zetorach 6 cyl gdzie rozruch jest na 24V, wywalają przekaźnik, i wsadzają rozrusznik szybki na 12V. Są problemy czasem z tym przekaźnikiem 12/24.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piter333
      Witam, mam Zetora 16245 niedawno kupionego i ostatnio zauważyłem że z przodu ma opony 14.9-28 a z tyłu 20.8-38. wszystko jest w porządku czy trzeba zmienić rozmiary, jak to wygląda?
    • Przez Arabs
      Witam mam problem z zetorem forterra 11441 a mianowicie ostatnio wymienialiśmy komplet sprzęgła czyli koło zamachowe docisk tarcze + łożysko oporowe było wymieniane 4 miesiące wstecz, i jest problem tego typu że sprzęgło się ślizg ale to tak że traktor na 4 biegu nie może się uciągnąć. Próbowaliśmy już zmieniać docisk na inny bo myśleliśmy że jest trefne kombinowaliśmy z rodzajem tarczy nawet przetoczylismy 0.6mm koło zamachowe z myślą że po przetoczeniu słoneczko bardziej wyjdzie i docisk będzie mocniejszy ale nic z tego po tym zabiegu jest w sumie jeszcze gorzej. Sprzęgło nie jest podparte bo mamy około 1cm luzu na wysprzegliku a właśnie tak się zachowuje jakby było podparte. Ma ktoś pomysł gdzie szukać problemu bo traktor już był rozjeżdżany 3 razy i dalej nie ma efektów 
      Edit. Zapomniałem dodać że na sloneczku powstaje taki jakby nierówny ślad po pracy łożyska oporowego ten odcisk nie jest równomierny tylko w dwóch punktach ewidetnie jest mocniej zaciskane 
    • Przez wrysiek
      Witam tak jak w tytule chciałbym dowiedzieć się jakie są zasadnicze różnice pomiędzy zetorem 8011 a 8111?
      Tylko nazwą czy coś bardziej mechanicznie?
    • Przez Latashi
      Witam, mam problem z moim zetorem. Otóż, po ponad godzinnej pracy gdy olej jest już gorący traktor jeździ tak jak na żółwiu mimo że jest włączony zająć. Dopiero po dodaniu więcej gazu podczas prac polowych lub dłuzszyk rozpędzeniu jedzie normalnie na zającu. Zalany olej hydrauliczny przekładniowy. Gdzie szukać przyczyny? Dolać więcej oleju , czy problem jest z tarczkami?
    • Przez Piter333
      Witam, panowie od czego jest ta czerwona kontrolka? Zetor 16245. Pozdrawiam 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj