Gość

Regulacja drugiego stopnia sprzęgłac

Polecane posty

Gość   
Gość

Witam wszystkich, chciałbym zasięgnąć waszej rady mianowicie mam problem z regulacją drugiego stopnia sprzęgła w mf 255 mimo ustawienia luzu książkowego 2mm nie wysprzęglało i wciąż wałek się obraca z wciśniętym do podłogi sprzęgłem potem powiększyłem luz do 3mm i bez zmian teraz mam 4mm i to samo. Czy mam dalej zwiększać luz do skutku czy to coś poważniejszego?.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja bym zmniejszał luz miedzy łożyskiem a nie zwiększał ale jak je pomorze ci żadna regulacja to tarcze sprzęgłowe do wymiany :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dobrze zmniejszę luz i dam znać jak wyszło. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Zmniejszyłem luz do 2mm bez zmian następnie do 1mm też bez zmian teraz 0,50 i to samo  ;[ .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

A komora sprzęgła jest sucha? Ja u siebie mam walnięty simmering na wałku sprzęgłowym, przez co olej dostaje się na sprzęgło, klei się tarcza i nie rozłącza sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tak w komorze jest sucho.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Pewnie przyklejona możesz spróbować zablokować wałek i spróbować odpalać ale to trochę ryzykowne .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To że przyklejone odpada ponieważ odpalałem z podłączonym pustym rozrzutnikiem i bez zmian.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Rozrzutnik jest małym obciążeniem chodzi o to żeby wałek był zablokowany i przy wysprzeglonym sprzegle przy odpalaniu albo jakimś innym kręceniu silnikiem może puści, ja tak myślę a jak nie to trzeba rozkręcać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Czujesz jak drugi stopień wysprzęglasz. Tak z 5-6 cm od podłogi pedał sprzęgła powinien  zacząć dużo ciężej się wciskać, wtedy masz drugi stopień.

Tam są 3 śrubki M8 z nakrętkami do regulacji drugiego stopnia. na  zewnątrz sprzęgła, docisku.Tak jak

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toodziala    1

jeszcze jest regulacja sprzęgła bezpośrednio na dźwigni sprzęgłowej i jeśli na łapkach masz ustawione według instrukcji to resztę regulujesz samą dżwignią 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Pierwszy stopień mam wyregulowany.Czuje wysprzeglanie 2 stopnia na 2/3 skoku sprzęgła.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ok nie ma co trzeba przepoławiać ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj