Skocz do zawartości

Zdjęcie

A może przetwórstwo?

2 odpowiedzi na ten temat

#1 Share romanewas

romanewas

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 38 postów

Napisany 25 marzec 2015 - 09:10

A może przetwórstwo?

Witam

Temat trochę nietypowy jak na forum rolnicze ale postanowiłem tu napisać bo w sumie nie wiem gdzie... Posiadam sad oliwny (roślina oleista;) w południowej grecji i pomyślałem sobie aby spróbować sprzedać zamarynowane oliwki wg oryginalnej ekologicznej receptury w Polsce gdyż produkcja oliwy z oliwek jest praktycznie nieopłacalna... Niestety nie mam w tym doświadczenia - tzn w samej sprzedaży gdyż zamarynowanie oliwek to żaden problem. Pomysł jest taki, że oliwki które tu rosną są dużo większe i wg mnie po zamarynowaniu smaczniejsze niż te które sprzedają w słoiczkach w marketach w polsce (drylowane lub cięte hiszpańskie). Natomiast cena jaką mógł bym zaproponować była by bardzo konkurencyjna do hiszpańskich. Pytanie moje się dotyczy czy może ktoś ma znajomego albo sam się bawi w przetwórstwo na niewielką skalę (jakiekolwiek - nawet kiszenie kapusty czy ogórków albo ich marynowanie itd). Jeśli tak to chciał bym wiedzieć jakie procedury trzeba spełnić aby wejść z takim produktem na rynek i przede wszystkim jak szukać odbiorców? Ewentualnie szukam partnera w polsce który mógłby gotową marynatę rozlewać i etykietować oraz dystrybuować. Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

Edytowany przez romanewas, 25 marzec 2015 - 09:13.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
A może przetwórstwo? Dzisiaj, 07:28
  •  

#2 Share Rolnikix

Rolnikix

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 374 postów

Napisany 26 marzec 2015 - 19:32

A może przetwórstwo?

Dystrybucja przy towarze dobrej jakości i atrakcyjnej cenie nie jest problemem. Być może znam jedną firmę, co mogłaby się zająć dystrybucją.

Sprzedam pług 2-skibowy, sadzarkę, przetrząsacze widłowe- maszyny z własnego gospodarstwa
W celu kontaktu proszę pisać prywatne wiadomości na tym forum.