dareq1994

problemy z ładowaniem Zetor 8011

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dareq1994    1

witam. nioe wiem co sie dzieje z ładowaniem w ciągniku. założyłem nowy pasek klinowy i dobrze jest naciągnięty. i nadal powyżej 1000 tyś obrotów gaśnie kontrolka ładowania. czy to jest wina alteratora czy inne problemy? dziś podczas odpalenia miałem przebicie na mase w ciągniku. 

 

BARDZO PROSZE O POMOC

Edytowano przez dareq1994

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

moze to być wina regulatora w alternatorze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

podlaczam sie do tematu ostatnimi czasy kiedy wieczorami oralem podczas jazdy zaczely mrygac swiatla ostatnio rozladowaly sie akumulatory i czasami szleje wskazowka od temperatury wody gdzie szukac przyczyny dodam ze mam amperomiez i wskazowka po odpaleniu inie na plus i wraca po chwili na zero kontrolka gasnie przy 900obrotow i wydaje sie byc wszystko w porzadku. Wiec czemu swiatla mrygaja przygasaja


zetor team
ZIELONA STRZALKA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kabaczek89    4

podlaczam sie do tematu ostatnimi czasy kiedy wieczorami oralem podczas jazdy zaczely mrygac swiatla ostatnio rozladowaly sie akumulatory i czasami szleje wskazowka od temperatury wody gdzie szukac przyczyny dodam ze mam amperomiez i wskazowka po odpaleniu inie na plus i wraca po chwili na zero kontrolka gasnie przy 900obrotow i wydaje sie byc wszystko w porzadku. Wiec czemu swiatla mrygaja przygasaja

sprawdzcie regulator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dareq1994    1

witam. dziś myłem ciągnik myjka ciśnieniową i po wszsytkim chciałem przejechac lecz zobaczyłem ze brak ładowania. sprawdziłem wszsytkie kable sa na miejscu i mam pytanie. Czy to moze byc wina alternatora? zalał się? prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1036

być może woda winna przedmuchaj alternator moze pomoże jak nie to szukać trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dareq1994    1

no suszyłem ciepłym powietrzem i stał cały dzien na słoncu i nic

 

 

Połączone

 

 

czy alternator padł?

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.14 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zgrywus223    18

Jeśli przed myciem działał poprawnie a po myciu brak ładowania to bardzo możliwe że go załatwiłeś tym myciem. Domycia powinno się osłaniac alternator, rozrusznik itp. albo przynajmniej nie kierować strumienia wody na nie. W prawdzie  ja u siebie nigdy nie osłaniam, ale nigdy nie mam problemu z ładowaniem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Najpierw trzeba sprawdzić co uległo awarii. Kontrolka ładowania się świeci, że stwierdzasz brak ładowania, czy mierzyłeś napięcie? Może to tylko zaśniedziałe styki. Sprawdź wszystkie połączenia, zwłaszcza regulatora napięcia.

Edytowano przez marian3p

Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
torra    0

Miałem podobną sytuacje w swoim 912 . U mnie po myciu cały brud w alternatorze sie oderwał i prawdopodobnie po uruchomieniu ciągnika zbił się w iednym miejscu i wyrwał w środku kabel . Rozebranie , czyszczenie i lutowanie załatwiło sprawe .POZDRAWIAM :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dareq1994    1

witam. Dziś patrzyłem kable od ładowania i znalazłem taką mała puszkę. Pisze na niej 320 6v. Od czego to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dareq1994    1

bo z tej śruby w alternatorze wychodzi prąd około 26 ale kontrolka nadal nie gaśnie. I co to może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy problemie z ładowaniem, sprawdź regulator i przede wszystkim stacyjkę (czy nie ma śniedzi na kablach w nią wchodzących).
Przerobiłem to niedawno. Nowy regulator, alternator po regeneracji (zbędne, ale to gorąca głowa ojca)... Nic.
Czyszczenie przewodów od alternatora, klem, masy (!) i wszystko wróciło do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

    • Przez Przemek1265
      Witam, mam problem z ładowaniem akumulatora w ciągniku John Deere 6400. Ciągnik był u elektryka i postawił diagnozę na regulator napięcia i go wymienił i sprawdzał ładowanie i było, lecz kontrolka od ładowania cały czas się świeci i akumulator nie jest ładowany i na dodatek stopiło mi w skrzynce z bezpiecznikami ,,bezpiecznik" fachowo to się dioda nazywa. Od czego może ona być? Co może być przyczyną? W czym szukać winy? Dodaję również zdjęcie alternatora i schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem, który został spalony. Wyczytałem również, w alternatorze jest wtyczka W i jedni piszą, że musi być podłączona, a inni że nie. Jak ma być podłączona to w którym miejscu do instalacji ją podłączyć?



    • Przez karczikpr
      Witam, montował ktoś zamiast reflektorów przednich lampy led? Jeśli tak to jaki model lamp polecacie i gdzie je kupić ?
    • Przez rolkam72
      Witam serdecznie wszystkich użytkowników .
      Otóż jest taki problem .
      Stacyjka nie rozłączała mi prądu i blokowała się kierownica .
      Kupiłem nową założyłem i pali się tylko i wyłącznie kontrolka od ładowania .Żaden wskaźnik ani nic innego włącznie z rozruchem .
      Po włożeniu starej jest to samo 
      Wychodzą z ciągnika 3 kable jeden z nich plus drugi wyjście na kontrolki i 3 rozruch 
      Po kręceniu kluczykiem stacyjka podaje na kontrolki prąd ale nic się nie dzieje nie tyka ten stycznik nie zapalają się zegary ogólnie nic nie ma.pradu .
      Bezpieczniki dobre na 2 z nich jest jakiś znikomy prąd 2.8v .
      Proszę o radę co może być uszkodzone .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj