Skocz do zawartości

Zdjęcie

zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi


15 odpowiedzi na ten temat

#1 Share grzesio31

grzesio31

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. lubelskie

Napisany 20 luty 2008 - 11:12

zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi czy ktos z was slyszal o takiej opcji?
ojciec rozmawial ostatnio ze sprzedawca NH i ten powiedzial, ze mozna dostac polowe kasy ale nie wiecej jak 100 tys przy zakupie maszyny ktora pozniej swiadczymy uslugi (w naszym wypadku chodzi o kombajn)
jezeli np. NH TC 5040 (naped mechaniczny, heder 3,9 z szarpaczem) kosztuje ok 220 tys netto to moge dostac 100 tys czyli tylko 10 tys mnie niz przy zakupie na PROW a maszyne kupie spokojnie do tegorocznych zniw i nie musze czekac na PROW ktory nie wiadomo kiedy wejdzie...
nie wiemy tylko czy trzeba przedstawic w US faktury na wykonane uslugi i jezeli tak to na jaka kwote? czy wystarcza np 2 fakturki na 1000 zl kazda czy moze trzeba zrobic tego wiecej?
jezeli ktos o tym slyszal to prosze o pomoc

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi Dzisiaj, 13:01
  •  

#2 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1451 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 20 luty 2008 - 21:49

zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi ten program kiedys wejdzie jako zroznicowanie dzialalnosci rolniczej.w najblizszym czasie ;)

buk, humor ,seks ,rokendrol.


#3 Share grzesio31

grzesio31

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. lubelskie

Napisany 20 luty 2008 - 23:13

zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi a orientujesz sie moze kiedy to nastapi?
szybieciej wejdzie ten program czy PROW na rok 2008?
bo ten sprzedawca mowil ze juz to mozna kupic ale nie znal szczegolow.
jak sie dowie co i jak to ma przedzwonic i poinformowac ale jakos opornie mu to wychodzi...

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi Dzisiaj, 13:01
  •  

#4 Share kissmy...

kissmy...

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4292 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 20 luty 2008 - 23:30

zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi PROW 2007-2008 jest wdrażany stopniowo- "modernizacja" teoretycznie już ruszyła a "różnicowanie" jeszcze nie, teraz kolej na teoretyczne wdrożenie "młodego rolnika", więc należy się uzbroić w cierpliwość

#5 Share grzesio31

grzesio31

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. lubelskie

Napisany 20 luty 2008 - 23:40

zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi jezeli chodzi o mlodego rolnika to dzisiaj w radio slyszlem ze juz w pierwszych dniach marca maja byc przyjmowane wnioski ;)
a z tym roznicowanie widze ze sprzedawca zrobil nas jednak w balona i z zakupem kombajnu musimy czekac na prow o ile nam w ogole przyznaja...

#6 Share benek79

benek79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1048 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 21 luty 2008 - 16:02

zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi Ten przedstawiciel wiedział ze dzwoni tylko nie wiedział w kyorym kosciele!!! Takich przedstawicieli zatrudniaja pozadne firmy!!!

#7 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 21 luty 2008 - 18:45

zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi

czy ktos z was slyszal o takiej opcji?
ojciec rozmawial ostatnio ze sprzedawca NH i ten powiedzial, ze mozna dostac polowe kasy ale nie wiecej jak 100 tys przy zakupie maszyny ktora pozniej swiadczymy uslugi (w naszym wypadku chodzi o kombajn)
jezeli np. NH TC 5040 (naped mechaniczny, heder 3,9 z szarpaczem) kosztuje ok 220 tys netto to moge dostac 100 tys czyli tylko 10 tys mnie niz przy zakupie na PROW a maszyne kupie spokojnie do tegorocznych zniw i nie musze czekac na PROW ktory nie wiadomo kiedy wejdzie...
nie wiemy tylko czy trzeba przedstawic w US faktury na wykonane uslugi i jezeli tak to na jaka kwote? czy wystarcza np 2 fakturki na 1000 zl kazda czy moze trzeba zrobic tego wiecej?
jezeli ktos o tym slyszal to prosze o pomoc

no.... i juz będą mogli Cie opodatkować...

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


#8 Share michal18

michal18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 138 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2008 - 19:12

zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi zeby skorzystać z tego programu trzeba mieć działalnoąć gospodarczą i płacić podatki podobne jak w przypadku zwykłej działalności gospodarczej.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi Dzisiaj, 13:01
  •  

#9 Share grzesio31

grzesio31

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. lubelskie

Napisany 21 luty 2008 - 20:02

zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi osoboscie nic nie wiem na ten temat.
sprzedawca pewnej firmy z woj. podlaskiego mial sie wszytskiego dowiedziec i nas poinformowac. uwazam ze to jemu bardziej powinno zalezec na sprzedaniu maszyn ktore ma na placu (tj 2 szt 5040) wiec moglby sie bardziej postarac...

#10 Share szym

szym

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wszystko co ma silnik :)
    fotografia
    sport

Napisany 23 luty 2008 - 11:45

zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi tez bylem tym zainteresowany.. z tego co mi wiadomo to musisz zarejestrowac sie jako przedsiebiorca i odprowadzac podatki ( w tym przypadku od uslug). Cos slyszalem ze marzec-kwiecien ma to ruszyc... ale to tylko takie gadanie w telewizji takze info nie potwierdzone.. jak chcesz to napisz do mnie na priv a przesle Ci troche info na ten temat..

#11 Share LukaszP

LukaszP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 315 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 luty 2008 - 13:43

zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi @Szym jakbyś mógł prześlij jakieś materiały na ten temat na pyras@autograf.pl. Ale z tego co widzę nie będą to tylko podatki, na dzień dobry zabije składka na ZUS.
Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

#12 Share Piotras

Piotras

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 301 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 24 luty 2008 - 13:56

zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi podobno jak nie przkroczysz jakiegoś progu to nie musisz wejść na vat (jakiego to nie wiem) a co do zusu jeżeli zakładasz działalność pierwszą to pierwsze dwa lata płacisz około 250 zł

#13 Share Piotras

Piotras

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 301 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 24 luty 2008 - 13:56

zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi podobno jak nie przkroczysz jakiegoś progu to nie musisz wejść na vat (jakiego to nie wiem) a co do zusu jeżeli zakładasz działalność pierwszą to pierwsze dwa lata płacisz około 250 zł

#14 Share LukaszP

LukaszP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 315 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 luty 2008 - 19:49

zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi Tak słyszałem o tym. Tylko nie wiadomo czy można te obie ulgi stosować jednocześnie... Ewentualnie dla studiujących, pozostaje alternatywa Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, tylko skąd ta kasa na start :rolleyes: Sorry za OT
Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

#15 Share Fenol

Fenol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 329 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 kwiecień 2008 - 13:31

zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi

no.... i juz będą mogli Cie opodatkować...

nieprawda
zapytaj w krus możesz płacic podwójny krus i tak wyjdzie taniej niż zus a vat to przyszłość każdego gospodarstwa wiec to żadna różnica
pozdro
kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi Dzisiaj, 13:01
  •  

#16 Share jankris

jankris

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 637 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 21 kwiecień 2008 - 21:08

zwrot 100 tys zl przy zakupie maszyny ktora swiadczymy uslugi Ciepło, cieplej, .... lód. Po swoich doświadczeniach wiem że jest to bardziej skomplikowane, ale w sumie łatwiejszy program od innych programów SPO czy PROW.

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Walka z ASF! Zaostrzenie przepisów! zobacz »