Rafal155

Obciążenie na koła

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Zefir    75

jak opony sąw dobrym stanie to nic nie bedzie a jak w słabym to ci najwyżej walną gdy coś cięzkiego podnieśiesz typu kultywator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stg    21

Te obciążniki nie są od 4011.

Jak masz dobre opony to nie za dużo. Chyba że masz słabe opony i podniesiesz coś ciężkiego typu np. pełny lejek, opryskiwacz wtedy może być problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal155    2

robiłem teraz testy i powiem wam ze jak drzewo wyciagałem to az inna robota jest bez problemu poszedł :)

opony jak nówki to wiem ze mogą strzelić jak zjełczałe są :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody1126    3

ja od 10lat jeżdżę z obciaznikami od c360 nawet po dwie sztuki na koło i był obciążony rotacyjna itd i nic mu się nie działo opony były szersze niż oryginalne tylko tyle że po asfalcie szybko się zużywają a zwłaszcza w terenie gorzystym ja u mnie a lekko nie miał :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wuqa72    1

Witam

Podepnę się pod temat obciążenia tyłu we Władku.

Mam władimirca poszerzonego w ten sposób, ze te gwiazdy/kwadraty w tylnych felgach są obrócone wypukłością do wewnątrz. Zewnątrz są po prostu płaskie. Jak np na tym zdjęciu: 

http://***.com.pl/gallery/image.php?album_id=28&image_id=2852&view=no_count

 

Mam pytanie. Czy do tak obróconych kwadratów będzie pasował komplet obciążników http://img29.olx.pl/images_tablicapl/391724287_2_1000x700_obciazniki-u-r-s-u-s-c-3603554011-dodaj-zdjecia.jpg z c4011 składający się z 6 elementów (po 3 na koło)? 

 

Ewentualnie jakie obciążenie na tył najbardziej by pasowało na te płaskie wnętrze felg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj