rolasek

john deere 6400 drgania

Polecane posty

rolasek    0

Panowie proszę o pomoc john deere 6400!!!!!!! podczas jazdy ciągnikiem jeżeli ciągnik nie ma obciążenia np z górki i bez obciążenia   wytwarzane są drgania kabiny jest to bardzo nie komfortowe dodam jeszcze że drgania wytwarzane są na niskich obrotach silnika i podczas gaszenia słychać dziwny odgłos.Proszę o pomoc jeżeli ktoś miał taki przypadek...... Wstępnie czytałem coś o wałku łączącym skrzynię PQ z silnikiem sprawdzałem u siebie wałek ma tyci luz czy to może być przyczyną takich drgań??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefir    75

To jest napewno od tego luzu ten wałek nie powinien mieć najmniejszego luzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Ja bym powiedział, że tłumik drgań skrętnych się kończy. Coś ala koło dwumasowe w aucie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolasek    0

A miał ktoś może taki przypadek w swoim jelonku wymienialiście ten tłumik drgań skrętnych????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

dołączę się do tematu w moim jest praktycznie to samo i co to może być jak ewentualnie coś sprawdzić aby to wykluczyć? gdzie się znajduje ten tłumik drgań srebrnych jak go sprawdzić?


Połączone


sprawdzałem co to może być przeglądałem się i może to być wina tłumika drgań,u mnie jest tam luz i luz na krzyzakach (nie wiem jak to się fachowo nazywa) co trzeba rozebrać żeby to wymienić? trzeba wyjmować silnik?

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.14 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolasek    0

Czytałem troszeczkę o tym i wydaje mi się że wystarczy kabinę na bok przechylić i wszystko jest już na wierzchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolasek    0

Panowie co jest!!!!!!!! nie wierzę że nikt z was nie miał takiego przypadku w swoim jelonku??? podzielcie się informacją <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

Ile mth traktor ma. Najpredzej tłumik drgan? przy gaszeniu slychac metaliczny dzwięk? tak jak by jakas blacha drgała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolasek    0

Traktor ma niby 7286 mth ile w tym prawdy to nie wiem ale tak jak mówisz przy gaszeniu słychać taki dziwny dzwięk i jeszcze jedno ten łącznik co łączy skrzynię biegów z silnikiem na krzyżakach nie ma luzu luz jest na tym łączniku z frezem co wychodzi ze skrzyni biegów :wacko: Powiedzcie czy on jest jakoś demontowany??????????może to on jest sprawcą tych drgań??? A jeszcze jedno zna ktoś może jakiegoś dobrego mechanika woj zachodniopomorskie okolice koszalina???????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

łącznik z frezem przy skrzyni biegów? Moze od przystawki przedniego napedu, bo wałek co łaczy skrzynie i silnik nie ma frezów, tam jedynie mozesz miec luz na flanszy przy skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolasek    0

wiem ale chodziło mi właśnie o tą flanszę ona też ma frez który wchodzi w skrzynię biegów i właśnie tam jest luz. kolego tam też jest frez ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario81    118

Przeglądałem ten temat i tak z ciekawości sprawdziłem przy swoim 6320SE ten wał łączący silnik ze skrzynią.I okazuje sie że też ma luz na tej flanszy co wchodzi na ten wałek ze skrzyni.Ciągnik ma 2,5tys mtg wiec pytanie czy tam powinno byc sztywno czy ten typ tak ma :D ? sprawdzał to może ktos kiedyś u siebie?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario81    118

Ten wałek to wychodzi ze skrzyni? czy z flanszy i wchodzi w skrzynie?na krzyżakach jest sztywno.Robił to kiedys ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario81    118

dzięki wielkie za schemat :) lepiej żeby to był luz na 17  niż na wałku bo łatwiej wymienic .Ale taki luz po 2.5tys mtg !!!!!!!?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexter00    30

witam. ja w moim 6830 zauważyłem podobny problem. niby ni sie nie dzieje ale jak szukałem filtrów to sprawdzilem ten wał i rusza sie przy skrzyni góra dół. jak to teraz sprawdzić czy to walek czy ta flansza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johnus6330    0

Jak sprawdzic tlumik drgan skretnych tego wału ? Bo są dwa te tłumiki jeden na kole pasowym wału silnika a drugi na wale od silnika do skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
    • Przez yacenty
      Hejka,
      czy ktoś z was dokładał we własnym zakresie 2 komplety lamp aby uzyskać oświetlenie 360st?
      Moja kabina ma miejsca na boku kabiny i wewnątrz z przodu.
      Pytanie jest takie czy w brakujących miejscach jest wyprowadzona wiązka okablowania czy trzeba coś pokombinować? Coś dokładać czy ewentualnie pociągnąć tylko prąd kablem z lampy obok?
    • Przez pedro2
      Witam.
      Mam do wymiany wieniec koła zamachowego, pytanie co z turbomatikiem? Muszę zdjąć koło zamachowe, a turbomatik bodajże na 32 śruby przykręcony do koła zamachowego... Czy po odkręceniu ich turbomatik zostanie w całości czy od razu spuszczać olej i rozbierać? 
      Czy zamawiać od razu uszczelniacze, duży oring i łożyska i wymienić bez względu na ich stan? Szczerze wolałbym uniknąć ingerencji w turbosprzęgło, jeśli ktoś ma to za sobą to proszę o rady na co zwracać uwagę i jak rozbierać żeby nie schrzanić. 
      Dzięki
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj