Polecane posty

Witam. Tak jak napisałem w temacie mam problem z hydrauliką w moim agrotronie k110. Otóż po odpaleniu po dłuższym postoju (1 noc) nie działa w ogóle hydraulika, ani podnośnik ani tur, ani hydraulika zewnętrzna. Wtedy muszę poluzować nakrętkę węża ciśnieniowego przy pompie na odpalonym silniku, wyleci trochę powietrza z pod niej i hydraulika zaczyna działać. I tak za każdym razem po odpaleniu muszę robić. Niestety nie działa ona za specjalnie.. Jest strasznie wolna i słychać taki jakby opór gdy podnoszę podnośnik czy inne urządzenie.. Ciągnik mam od nowości od 2007r i dotychczas było wszystko w porządku. Nie ma żadnych wycieków na zewnątrz, filtr oleju oraz olej nowy.. Pomocy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin8410    1

Pompa prawdopodobnie do wymiany , a kiedy wymieniałeś filtry hydrauliki olej oczewiscie sprawdziłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr i olej wymieniałem jakiś miesiąc temu i zawsze wymieniałem filtr na czas, przed wymianą było tak samo .. Możliwe żeby tak szybko padła pompa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ja miałem podobne objawy przy agrotronie K90 ale nic nie robiłem przy pompie to nie wiem czy to samo ,w moim przypadku to elekrozawór na odpływie tam z tyłu nie łączył może spróbować poruszać kostka .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

Ciśnienie na hydraulice zewnętrznej powinieneś mieć 200+/-10 bar. A czy występuje tylko jeden filtr?? Jaki olej lejesz do skrzyni? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr na tej pompie jest tylko jeden. Olej taki jak w katalogu zalecany musze zobaczyć na bańce bo nie pamiętam. W każdym razie hydrauliczny. Dziwi mnie to skąd bierze się to powietrze w pompie skoro nigdzie nie ma przecieku.

Edytowano przez adrian123292

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

to podaj dane z bańki. Filtr nie różnił się od starego?? Jest na obwodzie ssącym? I czy jest przykręcany do bloku skrzyni biegów czy jest to osobny korpus na przewodach metalowych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ten elektro zawór tam z tyłu co olej spływa z rozdzielaczy do skrzyni on chyba blokuje hydrauliki po zgaszeniu ,bo nie rozumiem bo nawet słaba pompa powinna przeciesz sam olej prze pchać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin8410    1

Kristoffer ale kolega pisze że jak po dłuższym postoju odpowietrzy pompe to zaczyna działać,ale hydraulika działa słabo tak więc nie ma to nic wspólnego z elektrozaworem dla mnie to pompa, ale kolega jak juź coś ustali niech napisze co było przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr taki sam i tej samej firmy jak zwykle. Filtr jest przykręcany do obudowy. Pompa wydaje taki odgłos jakby ssała powietrze razem z olejem ale dopiero wtedy jak załączę jakiś odbiornik a tak jest cicho.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thrillsicker    16

Miałem kiedyś podobny problem z hydraulika układ zapowietrzal się co się okazało zrobiła się rysa ( jak nie wiem do dzisiaj) ale przez nią uszkodził się uszczelniacz tłoka tylnego podnośnika po wymianie problem zniknął. Ale to działo się w starym NH 110-90 dawniej FiatAgri

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

To jedynie pompa słaba a dodatkowo wygląda jakby z ssało powietrze gdzieś w wysokim położeniu że nawet nie wycieka tak rozomuje nie wiem czy w dobrym kierunku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm nie głupi pomysł.. Tylko czy tam jest jakiś uszczelniacz? Jest to pompa typu tandem razem z pompą wspomagania. Zauważyłem dziś też że i wspomaganie mi jakoś ciężko chodzi..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

Jest na pewno. Najczęściej jest zabespieczony pierscieniem zegera -łatwizna- ale bywa że trzeba odkręcić dekiel pompy i wydłubać uszczelniacz.  A opisałeś że filtr jest przykręcony do obudowy....????? 

Obudowa skrzyni biegów? czy obudowa jako osobny korpus? Podajesz że pompa jest zespolona.. a czy ssanie jest jedno czy do każdej pompy osobno??? Jeszcze miałś napisać jaki olej lejesz..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak filtr ma oddzielną obudowę. Każda pompa ma swój filtr i oddzielny króciec ssący. Olej jaki zalałem to Fuchs 10w40 silnikowo-hydrauliczno-przekładniowy . Spróbuje może wyjąć tą pompę ale dostęp nie za ciekawy bo do tego jeszcze jest rama od tura..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

obejrzyj dokładnie obudowy, do których przykręca się filtry, czy nie są do odkręcenia śruby z magnesem.. może utrudniać ssanie oleju, trzeba je oczyścić. Miałem taki problem też w DF trochę większym. Olej jaki podałeś stosujesz bdb jakości pod warunkiem, że jest to agrifarm stou MC PRO 10W40  firmy fuchs.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany! Podociskałem opaski na wężach doprowadzających olej i problem znikł. Widocznie ssała pompa powietrze pod tym wężem jak robiło się podciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy5540    14

Mam R6,110 od nowego z turem od 2006r i jak byś miał jakiś problem to pisz, a na przyszłość - jeżeli ci pompa hydrauliczna siądzie objawem jest to że cały olej ze skrzyni (bąż zbiornika -jeśli jest w opcji) przeleje sie do silnika. przerabiałem to już i z góry przestrzegam przed kombinowaniem z wymianą samego zimmera bo tylko szkoda zachodu, wymieniasz pompe i jazda dalej, długo masz tura i jak często używasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek2201
      Witam. Przymierzam się do zakupu kombajnu na 40 ha zamiast Bizona ZO56. Zastanawiam się nad w/w modelami Deutz-Fahr. Czy jest jakaś różnica w wydajności tych dwóch modeli i jaka jest faktyczną ich wydajność np. w pszenicy 7t/ha? Jakie macie opinie na ich temat? Na co w szczególności zwrócić uwagę? Czy oprócz umiejscowienia rury wysyłkowej są jeszcze jakieś różnice? Model 35.75 jest młodszy rocznikowo i łatwiej jest znaleźć egzemplarz ze sterowaniem z joystick. Bizonem kosiłem 0,8 ha/godz a czego można spodziewać się po tych modelach. Wydaje mi się że nie są to jakieś problematyczne i skomplikowane maszyny. Zastanawiam się też nad 36.10 ale to już jest większa maszyna i ciężko trafić z hederem 4,2 i na mój areał jest chyba za duży.
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Przez damianop85
      Witam,
      w moim Agroplusie pojawił się błąd M9, plus kontrolka stop, proszę o informacje co może być przyczyną , gdzie szukać rozwiązania?
    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj