papryk

TD80D grzeje się

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kobra89    71

A termostat kiedys sprawdzałeś czy chodzi??? Może byc banał, niekoniecznie cos z silnikiem.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
papryk    0

Przyczyna nie jest nadal znana. Kupiłem drugi ciągnik do cięższych prac a mały TD lata w lekkich. Prawdopodobnie czujnik temperatury jest walnięty ale wymienię go na wiosnę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115
Napisano (edytowany)

Na wentylatorze masz taka srebrną puszkę, jest to sprzegło wiskotyczne i jak jest uszkodzone to wiatrak sie wolniej kreci.

Działa to tak że im wyższa temperatura tym lepiej zasprzęgla wentylator z wałem.

przykład z neta jak to wygląda: 

F04F2852-C41D-4074-AFE7-9B2B268B8601.jpeg

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAVERICK232    1

Ok. Dzięki. Jak mogę to sprawdzić? Czy na zimny silniku powinien wiatrak krecic die lekko a na rozgrzanym ciężko? Czy po prostu wymienić? A wcześniej jeszcze wymieniłem wtryski 4 szt bo lały. Czy one też mogą być powodem grzania się silnika? 

Dzięki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Wtryski mogą, rozgrzej porządnie silnik i zgaś ciągnik po czym sprawdź czy reka obrócisz wiatrak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115
Napisano (edytowany)

No wyglada jakby nie było, dziwne że nie montowali.

A pompa oleju? Oze olej ci sie grzeje i nagrzewa plyn?

jaki lejesz?

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj