bartek78

rewers renault120 54

Polecane posty

bartek78    0

witam mam taki problem jak przeżyć rewers do przodu i ruszam to mi czasami go wyrzuca do tyłu jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Mogą sie zyżyć widełki z jednej strony zła regulacja itp . Przyczyn moze byc wiele ale najlepiej zajrzeć do środka zanim bedzie za pózno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

dekiel w górę i będziesz widział


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

dopiero kupiłem go i się zaczęło czy dojdę tam przez podłogę kabiny jaki koszt synchronizatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

A jaka skrzynia kolego he mechaniczna czy rev elektrohydrauliczny . Ale  w obu przypadkach synchronizatory sa . A czy rozbieralna podłoga to trzeba zobaczyc bo to do końca nie wiadomo:) jaki model kabiny. tylko jak zmiana synchro to trzeba pierwszą część skrzyni zdemątować. http://agroszyszka.com.pl/pl/p/Pierscien-synchronizatora-hamulec-rewersu-Renault-/316

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

cały mechaniczny okno w podłodze jest jak otwo
jak zdejmuje pokrywę na co zwrócić uwagę
a rozpocząć od strony sprzęgła czy tylnym mostem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Zwróć uwage na widełki czy hamulce synchronizatorów są ok i przesówkę. Wogóle czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. a jeśli rozbiórka to od strony sprzegła rewers znajduje się w pierwszej części skrzyni za sprzęgłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

jak kupowałem miał zerwaną linkę od rewersu jak przełączałem dźwignią niby było dobrze a teraz czasami załapie albo zgrzytanie i wyrzuca w skrzyni jest mało oleju ledwo miarka sięga czy może coś mieć wspólnego niski poziom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

dziś spuściłem olej i odkryciem dekiel ze spodu widać że widełki podjechane i mają luz czy wyjmę je bez rozjechania czy da radę je podspawać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Wyjąć powinno bez problemu tylko że do góry. A ze spawaniem to czemu nie tylko nie za dużo spawać mogą pęknąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

czy wina może leżeć po stronie widełek czy jeszcze coś dźwignia chodzi lekko a ta od półbiegów dużo ciężej i tam nie ma problemu.
jak podnieść kabinę przechylić do tyłu czy całą do góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Jak sie da to do tyłu mozna spróbować jak nie to do góry jak zajrzysz to bedziesz widział co tam jeszcze moze pieski wypadły czy moze jakaś sprężynka bedzie pewnie coś widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

kabinę kładź tylko do przodu

z tyłu odkręcasz podstawy poduch, i przewody zasilające rozdzielacza, tylko sobie zaznacz taśmą aby nie pomylić przy składaniu, dzwignie biegów i mocowanie poduch z przodu, do tego różne drobiazki jak linki czy kable

 

jeśli chciałbyś dzwigać cała musiałbyś rozłączać cała wiązkę z kabiny i orbitol


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

W 120.54 hydraulika zostaje przykręcana jest do pokrywy i boku skrzyni. Odpinamy linki hydrauliki podnośnika  przewody hamulcowe i jak kolega pisał wiązkę elektryczną i od orbitrola przewody hydrauliczne. A jeśli pochylać do przodu to słaby dostęp do blachy na pierwszej części skrzyni. To juz lepiej zdejmij wogóle i bedziesz miał wszystko jak na dłoni wiadomo troszkę więcej pracy ale lepszy dostęp i można sprawdzić co dalej w skrzyni jak reszta podzespołów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

te widełki da się radę zmienić przez otwór w kabinie jak ie zdjąć z tego pręta po którym się poruszają ten pręt w któraś stronę można cofnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

wczoraj wybrałem widełki i co się okazało już ktoś je podspawał ale spaw już zdarło źle była wyregulowana linka rewersu i teraz pytanie napawać jeszcze raz tylko czym czy kupić nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jeśli się da to spawaj, choć możesz poszukać nowych, ale  kosztują ponad 500zł


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Linka rewersu swoją droga sprawdz ustawienie widełek na przesówce oczywiście w odpowiednim miejscu czy czasem na którą strone bardziej nie napierają po załączeniu biegu. A spawanie moze odpuść i poszukaj użwki w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

faktycznie widełki bardziej ciągną przodu i wtedy przesowk a jest sztywno i wyrabia widełki podspawał em ustawiłem i na sucho wygląda dobrze jeszcze znalazłem luz na widełkach na walku redaktora 1/2 nie wiem czy ruszać to czy zostawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Luz na reduktorze 1,2? one znajdują sie w tylnej części skrzyni i są na wałku osadzone dwa widełki a pewnie to co masz luz to żółw zając biegi przy kierownicy. Te raczej niewiele są używane jęśli luz jest niewielki troszke wyregulować i zostawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

no właśnie chodzi mi o ten walek od reduktora 1/2 tam właśnie jest luz na widełkach i nie wiem czy tak zostawić czy jednak trzeba rozjechania chociaż ten reduktor jest mało używany. polbiegow są ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj