Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
FINN    1478

ursusy 1234,lub 1634 tak samo jak i zetory 1x245 coś fajnego to jest poza zasięgiem ;)  limit do kupna mam 40 tyś, ale to ma ciągnik byc sprawny do pracy( ewentualne naprawy mogą odbywać sie juz w późniejszym czasie...)

Ten pierwszy to na dzień dobry musi iśc na warsztat... drugi i nowszy juz nie koniecznie ogarnąć go tylko i można śmigać... za 1224 skłania mnie to , że jest młodsza i ma hydraulikę rozbudowana oryginalnie no i z plecakiem nic nie muszę robić...  i tylni zaczep jest nowego typu a w tej 1214 jest starego typu i to jeszcze z chiczem , co wiąże sie z wymiana , lub jego przeróbką , bo nie podepne prasy wtedy ( w 914 mam taki zaczep i nie podepne prasy z wałkiem szeroko kątnym...) ten 1214 ma jak na razie jeden plus... szybka skrzynię i opony... a w nowszej tylko te szerokie nie oryginalne koła... choć i w tych kołach ma swój urok ;)

 


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Czyli preferujesz tą 1224. Swoje Ursusy już rozkręcałeś i skręcałeś, więc wystarczy się dowiedzieć na czym polega różnica w skrzyni szybkiej, a wolnej i możesz przerobić kiedy tą skrzynię na szybszą. Jedynie żeby potem nie było problemu z doborem biegu do np. tej prasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ela3225    630

Finn trzeba było zagadać ten pirwszy jest 30 km odemnie mogłem go obejżeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik2517    387

jak chcesz nie ma sprzętu idalego

do każdego trzeba troche pieniędzy dołożyć ;)

ten za 50 tyś jest w dobrym stanie do tego tur i tuz intelcurel i pare drobiazgów czego nie znajdzesz w eksportowych sciąganych przez chandlarzy

 
 
 
 
 
 
Edytowano przez Rolnik2517

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Akurat nie chodzi o główny ciągnik do gospodarstwa, tylko drugi, pomocniczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9103

FINN ja bym wziął ten na dziwnych kołach. Jeśli to nie ma być ciągnik podstawowy do orki, to w czym one przeszkadzają ? Pewnie masz obawy, że napędy nie będą się zgrywać, ale to widać przecież po stanie opon. Rzut oka na rocznik przód i tył i widać, czy te z przodu wymieniane niedawno i podtarte. W zetorach 7245 tył wytrzymywał spokojnie ze 3 komplety przednich opon. Tutaj nic na zdjęciach szczególnego nie widać. Ciągnik nie jest wypicowany plakiem na sprzedaż. Z instalacją dasz sobie radę. Można czekać na księżniczkę z bajki całe życie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stg    21

Jak kabina ma wszystkie szyby i kabina nie jest powypadkowa to za dobry tysiąc warto.

Gdzie w tej kabinie włożyć 1000zł(remont)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

blotniki przerdzewiałe (lewy całkowicie wygięty), pewnie po wypiaskowaniu ( a to tez pewnie ze 200 zł za całą kabinę by kosztowało) to samo sito by z nich zostało, tapicerka do wywalenia, lamp i instalacji brak, brak wycieraczki i silniczka, brak poduszek  no chyba że ktoś lubi na sztywno to puszka rezonansowa jak znalazł), brak lusterek i uchwytów, itp id. Ludzie gdzie tu sens ....

ja remontowałem skorupe kabiny bez samych błotników do fiata gdzie bez ogrzewania i szyb kosztowała mnie ponad  1000 zł, konstrukcyjnie taka sama, gdzie do c360 koles niedaleko mnie robi kompletną ponizej 3 tys zł i jest lepiej wykonana od Naglaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stg    21

Aha chyba że tak liczysz. Bo ja liczę tak, błotniki to można wykonać bez problemu samemu samemu, w moim przypadku koszt 2 szt to 0,5l%-w pobliskim zakładzie mi powyginają i blachę też dadzą. Wypiaskować też bym sobie sam wypiaskował-koszt prądu do sprężarki-nie więcej niż 10 zł. Podkład i farby też bym miał razem z błotnikami. Trzeba by kupić instalację, lampy, wycieraczkę z silnikiem i dać do znajomego tapicera, zapłatę się ureguluje na wieczornym spotkaniu. Kupić lusterka. Koszt  remontu w moim przypadku nie aż taki duży.

Tylko tą kabinę wyciągnąć za mniej niż 1200 i jest sens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik2517    387
 

trzba by zadzwonić i się zapytac czy ma mocowania do bloku i poduszki

szyby tak jak w ogłoszeni są

instalacje bym obgarnął górny świateł mi nie potrzeba ;)

tapicerka nie jest zła ;)

dwie puszki żółtej to 45zł

jedna puszka czarnej 22 zł

podkład niewiem

nie będe piaskował tylko wiertarka/ślifierka

Mikruss a z jakiego woj jesteś i ten gościu robi naprawde solidne kabiny?

 

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

FINN ja bym wziął ten na dziwnych kołach. Jeśli to nie ma być ciągnik podstawowy do orki, to w czym one przeszkadzają ? Pewnie masz obawy, że napędy nie będą się zgrywać, ale to widać przecież po stanie opon. Rzut oka na rocznik przód i tył i widać, czy te z przodu wymieniane niedawno i podtarte. W zetorach 7245 tył wytrzymywał spokojnie ze 3 komplety przednich opon. Tutaj nic na zdjęciach szczególnego nie widać. Ciągnik nie jest wypicowany plakiem na sprzedaż. Z instalacją dasz sobie radę. Można czekać na księżniczkę z bajki całe życie :D

opony sa te same przód i tył...  nie mam czasu czekać całe życie , bo robota na nią będzie czekać już nie długo... :P  chyba jak dobrze pójdzie to może po świtach bedzie już na podwórku ;)

 

 

Tu masz porządnego konia w dobrych pieniądzach jeśli już koniecznie musi być Polsko-Czechosłowacki  http://olx.pl/oferta/sprzedam-ciagnik-zetor-zts-18345-CID757-ID9zdh1.html#4d6368f082

ooo nie z jak najdalej od 18345, ładne ciągniki , ale nie wypały... albo wał się ukręci abo skrzynia padnie ;)  nie daleko mnie jest jeden , to już oba przypadki przerabiali

 

 

jak chcesz nie ma sprzętu idalego

do każdego trzeba troche pieniędzy dołożyć ;)

ten za 50 tyś jest w dobrym stanie do tego tur i tuz intelcurel i pare drobiazgów czego nie znajdzesz w eksportowych sciąganych przez chandlarzy

50 tys to za dużo... no i po co mi tur, jak mam 914 z turem i 1224 turbo z tuzem, ten ciągnik ma mieć konkretne zadanie czyli prasa , ewentualnie jakiś transport no i pomoc w polu dla 1224 turbo , ale to jak bedzie taka konieczność, kupuje ją z zamiarem nie odpinania jej przez cały sezon od prasy ;)

 

 

Finn trzeba było zagadać ten pirwszy jest 30 km odemnie mogłem go obejżeć

wyglądała na konkretną maszynę , więc już jechałem z zaliczką.... ;)

 

 

Czyli preferujesz tą 1224. Swoje Ursusy już rozkręcałeś i skręcałeś, więc wystarczy się dowiedzieć na czym polega różnica w skrzyni szybkiej, a wolnej i możesz przerobić kiedy tą skrzynię na szybszą. Jedynie żeby potem nie było problemu z doborem biegu do np. tej prasy.

 no ku niej bym się skłaniał...  podobno nie duży koszt zrobic szybka skrzynię, znajomy przerobił w 385A  na szybką chyba jego to kosztowało jakieś 500zł...( zamawiał jakis komplet do skrzyni) musze jutro z nim pogadać jak mu to wyszło... z prędkościami nie powinno byc problemu , zawsze zostają biegi terenowe no i sprawny żółw/zając... ;)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik2517    387
 

chce ci się bawić z polsko/czeską maszyną nie lepjei poszukać zachodoniego to tylko moje zdanie

 
 
 
 
 
Edytowano przez Rolnik2517

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuzaj63    45

Wymienia się zębatki 3i4 biegu.Po wymianie zamiast 4 jest 3 i odwrotnie.Największym problemem jest chyba znalezienie tych kół zębatych do skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Zębatki tez nie problem. Ja mając 40 tys i ciągnik głównie do prasy kupił bym mf 3090 tak 92-94 rok i mowie to z własnego doświadczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Ciężki Ursus  lub  Zetor  do prasy  to nieporozumienie ,  na dużych  kawałkach da  się  żyć  ,  ale  jego  zwrotność to .......... 

Też  się  dziwię że  niektórzy  się  tak upierają  na  te  traktory , miałem kilka  lat i 1224 z  turem  i robota  tym  to  masakra - nigdy więcej  :P


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

No bo se go młotkiem naprawi za pół darmo no i tyle w temacie. Znajomy robił ostatnio w 1014 półbieg, sprzęgłu i mikropompe czy coś... 2tys zł. Nie ukrywajmy Ale od 2 tys to w naszych MF dopiero zaczyna się rachunek jeśli trzeba zajrzeć w skrzynie :P Znajomy oporny nie jest na zachodnia myśl, bo jakby nie było od 10lat pracuje NH tm135 no ale na 1014 czuje, że żyje :D A nie każdy ma na tyle wiedzy, żeby znaleźć sobie zachodnią używkę która posłuży bezawaryjnie i nie wykończy finansowo. Trochę smykałki do kabli, elektrozaworów trzeba mieć, żeby nad każdą duperelą nie płakać i szukać serwisu

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik2517    387

jak się kupuje sprzęt na którym się nigdy nie pracowało to trzeba wziąść mechanika i osobe która tym sprzętem pracuje
jakie naprawianie ursusa na chińskich a na oginalnych w MF cięściach

 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Łatwo Ci sie gada... wziąć mechanika... sprawdzi Ci poprawność działania mechanizmów, czy coś nie wyje, nie kopci no ale zawsze jakiś tam strach pozostanie i ewentualne pretensje do tego co doradzał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez Nikkallo
      Co w obecnych czasach jest lepszą opcją? Najem długoterminowy auta czy jednak jego zakup? Mam obecnie dylemat, chcę kupić samochod. Mam 100 tysięcy gotówki (mam świadomość, ze przy obecnych cenach samochodów nie kupię niczego naprawdę konkretnego).
      Obawiam się, że już przy wyjeździe z salonu auto sporo straci na wartości. I po kilku latach eksploatacji będzie warte 50% tego co zapłaciłem.
      Jakieś opinie?
    • Przez kubakuba678
      Witam mam pytanie czy pamięta ktoś jakie był ceny ciągników kombajnów maszyn rolniczych w latach 90? Pytam z ciekawości możne porównać cenę do dzisiejszej. Jak ktoś pamięta niech podaje oczywiście nowego wtedy sprzętu
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj