Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jaki kredyt i na jakich warunkach

20 odpowiedzi na ten temat

#1 Share matek666

matek666

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 22 luty 2015 - 21:11

Witam. Znalazłem ciekawą oferte kupna całego gospodarstwa (grunty rolne, obora wraz z inwentarzem, stodoła i dom). Potrzebuje na to 700000tys. Jestem ciekaw waszych opini w jakim banku, na jaki kredyt i na jakich warunkach mam wziąść na moją inwestycje. W agencji jak się dowaidywałem odnośnie dofinasowania jakiegoś to powiedzieli że narazie nie ma nic takiego. I dlatego szukam banku który by udzielił mi na to kredytu bądz pożyczki na niski i dogodny procent. Jeszcze nie dowiadywałem się w bankach w mojej okolicy(BS i pkobp) gdyż czekam na oferte z credit agricole. Chciałbym usłyszeć wasze opinie. Jestem młodym rolnikiem i jeszcze nie bawiłem się w kredyty gdyż niedawno dostałem w spadku ojcowizne(40ha + budynki gospodarcze nastawione na produkcje mleczną). Z góry dziękuje za jasne opinie.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Jaki kredyt i na jakich warunkach Dzisiaj, 05:41
  •  

#2 Share Pawcio096

Pawcio096

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 41 postów

Napisany 22 luty 2015 - 21:17

Witam :) Kolego też własnie jestem ciekawy tego co napisałeś :) Bo mam tez taki pomysł :) Ale jak sie orientuje to w takich pozyczkach trzeba miec wkład własny to na pewno ? Napisz jak sie dowiesz w banku czy to jest mozliwe takie cos ?

#3 Share matek666

matek666

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 23 luty 2015 - 22:12