Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ursus 912 przedni napęd


46 odpowiedzi na ten temat

#1 Share witek

witek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 665 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z centrum
  • Zainteresowania:przede wszystkim moja rodzina....moj Kacper i zona (hehe jak to mówia zona to nie rodzina :) człowiek sypia z obcą babą ) <br />-&gt;bydło mleczne <br />-&gt;od niedawna układam klocki &quot;LEGO&quot; :)

Napisany 22 kwiecień 2006 - 19:49

Ursus 912 przedni napęd witam mam pytnko posiada u 912, zastanawiła sie z ojcem nad zmiana tego ciągnika na ciągnik z napewden (zamiana miął być na zetora) ale doszlismy do wnioski że silnik jest idealny skrzynia była wymjeniona itp...teraz mam pytanie czy ktoś może z was zakładał do tego ciągnika przedni napęt jak tak to czy dobrze chodzi i jaka kase trzeba szykowac??
2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek
12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia
2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus 912 przedni napęd Dzisiaj, 23:24
  •  

#2 Share Grześ

Grześ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 495 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Południowa Wielkopolska(PRA)

Napisany 16 maj 2006 - 20:24

Ursus 912 przedni napęd Musisz mieć koło 10 000 zł możesz trochę zejść z ceny jak wymienisz miekki przód na napęd. No i trzeba go tozjechać za skrzynią i założyć takie trybiki co przenoszą napęd.
The Truth Is Out There

#3 Share kat

kat

    R.I.P.

  • Members
  • PipPipPip
  • 1847 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kuj-Pom

Napisany 06 czerwiec 2006 - 19:31

Ursus 912 przedni napęd 10 000zł to morze trochę mało być jeśli napęd ma być w dobrym stanie. My na sam REMONT wtopiliśmy przeszło 6 500zł

#4 Share witek

witek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 665 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z centrum
  • Zainteresowania:przede wszystkim moja rodzina....moj Kacper i zona (hehe jak to mówia zona to nie rodzina :) człowiek sypia z obcą babą ) <br />-&gt;bydło mleczne <br />-&gt;od niedawna układam klocki &quot;LEGO&quot; :)

Napisany 21 czerwiec 2006 - 18:27

Ursus 912 przedni napęd hej kat masz jakies gg?? jak coś odezwj sie do mnie
2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek
12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia
2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

#5 Share kat

kat

    R.I.P.

  • Members
  • PipPipPip
  • 1847 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kuj-Pom

Napisany 21 czerwiec 2006 - 18:35

Ursus 912 przedni napęd Obecnie nie mam gg bo coś mi się sypło(musze format zrobić a nie mam czasu).
Ale jak by co to możemy na forum

#6 Share CROW

CROW

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.tomaszow lub.

Napisany 21 czerwiec 2006 - 19:45

Ursus 912 przedni napęd Witam
my przerabialismy U1222 na U1224 ale to prawie tak samo jak w U912. Za przednia os trzy lata temu dalismy 8000pln ale wszystko trzeba bylo w niej wymienic praktycznie dobry byl tylko sam kadlub.Z remontem oraz tymi kozami zebatymi do skrzyni i oponami impreza ta kosztowala nas jakies 18000pln.bardzo teraz tego zalujemy bo trzeba byl kupic nowa kompletna os to chociaz bylaby blokada i normalnie przykrecona pobstawa do silownika ze wspomagania a nie jak teraz przyspawana.nowa os kosztowala wtedy chyba 25000pln.
wiec radze Ci sie dobrze zastanowic nad tym zakupem.

#7 Share witek

witek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 665 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z centrum
  • Zainteresowania:przede wszystkim moja rodzina....moj Kacper i zona (hehe jak to mówia zona to nie rodzina :) człowiek sypia z obcą babą ) <br />-&gt;bydło mleczne <br />-&gt;od niedawna układam klocki &quot;LEGO&quot; :)

Napisany 21 czerwiec 2006 - 20:05

Ursus 912 przedni napęd hej crow masz jakis gg jak tak to sie odezwj do mnie ok to pogadamy
2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek
12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia
2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

#8 Share SZOPS

SZOPS

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 31 sierpień 2006 - 19:31

Ursus 912 przedni napęd ja też mam ursusa 912 i mam ten sam problem poszukuje przedniego napędu jak by ktoś miał pomysł to gg 9432332

#9 Share kamil18fmr

kamil18fmr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 298 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 sierpień 2006 - 19:56

Ursus 912 przedni napęd Jesli chodzi o nowy przedni most z blokadą to ponad 30000 pln

#10 Share szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 wrzesień 2006 - 11:43

Ursus 912 przedni napęd w barzdzo starej top agrze był opis jak zamontowac przedni naped.a koszty to od 10000 do 30000 tys.
warto kupic jakiegos spalonego albo zatartego 914 i przełożyc

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus 912 przedni napęd Dzisiaj, 23:24
  •  

#11 Share Józek

Józek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 255 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Przedgórze Sudeckie

Napisany 01 wrzesień 2006 - 13:21

Ursus 912 przedni napęd Na pewno nie od 10 tys., chyba, że używany.

#12 Share Turbina

Turbina

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 880 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tuchola

Napisany 14 listopad 2006 - 00:45

Ursus 912 przedni napęd Ja zamontowałem pszedni napę na 1012 i teraz mam 1014.Kupiłem most za 8000zł czyli sprzęgło,wał,most,koła z oponami 70%dobrego bjerznika.Wymieniłem wnim obudowe zwolnicy planetarnej(350zł) wszystkie uszczelniacze,most ten nieposiadał błotników ani wsporników donich.Ale co ciekawe ten przud ma oryginalne wspomaganie na orbitrol i gościu dałmi w tej cenie orbitrol + siłownik.A napę ten był zdjęty z 1614 wjec man pszy 1014 oponki na pszedzie 14,9-24.Cała ta impreza kosztowała ze załorzeniem i transportem 10 000zł

#13 Share coolman111

coolman111

    Darek

  • Members
  • PipPipPip
  • 2869 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kobylnica k. Inowrocławia
  • Zainteresowania:Motocykle- choppery,
    radiokomunikacja cb i kf,
    broń palna

Napisany 17 listopad 2006 - 21:55

Ursus 912 przedni napęd Uuu..., droga taka przeróbka :o. Za taka cenę (jak nowy przód kosztuje ok. 30tys zł) można kupić przechodzony ciągnik z przedmin napędem  :).

#14 Share karol5

karol5

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów

Napisany 18 listopad 2006 - 12:22

Ursus 912 przedni napęd tak jak koledzy mowia 10tys trzeba szykowac min na uzywany

#15 Share Wojtek

Wojtek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 21 listopad 2006 - 21:12

Ursus 912 przedni napęd mój wójek miał 3 napedy z pgr jeden my wzelismy drugi wstwaił do c-385 a 3  lezy u nas  bo mamy go  wstawić  do  u1201 wójka! a wiem ze kupił je na złomie za grosze

#16 Share witek

witek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 665 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z centrum
  • Zainteresowania:przede wszystkim moja rodzina....moj Kacper i zona (hehe jak to mówia zona to nie rodzina :) człowiek sypia z obcą babą ) <br />-&gt;bydło mleczne <br />-&gt;od niedawna układam klocki &quot;LEGO&quot; :)

Napisany 21 listopad 2006 - 22:31

Ursus 912 przedni napęd

Uuu..., droga taka przeróbka :o. Za taka cenę (jak nowy przód kosztuje ok. 30tys zł) można kupić przechodzony ciągnik z przedmin napędem  :).

ale wiesz jak masz ciągni od nowosc zadbany w dobrym stanie to czasem lepjej wydac ta kase i kupic nowy naped niz pakowac sie w nieznana maszyne i kupowac kota w worku
2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek
12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia
2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

#17 Share arassso

arassso

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 613 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jacków k.Lublina

Napisany 29 listopad 2006 - 17:59

Ursus 912 przedni napęd ja mam c385    w dobrym stanie po kapitalnym  i tez z ojcem zastanawialismy sie czy nie dokupić przodu  kiedys miał znajomy dziadka nówke chciał 8,500 tys  to było z  3  lata temu chciał sie pozbyc tego bo  był kierownikiem jakiegoś SKRu  i poprostu penie zawalili to  z SKRu nie miał tylko  kół a pisty na nowy typ    i wszystko ładny  był  i własnie tak jak piszecie chyba lepiej kupic naped bo tak  jak u nas było wszystko robione w naszej 85  silnik po remocie 8  lat to nie robiliśmy bo chodzi dobrze  skrzynia kapitalny  tylny most kapitalny zwolnice i hamulce kapitalny przedni miekki most nowka kupiony  gumy nówka  wspomaganie nówka  i na wspomaganie jestem wku****  rok gwarancji i akurat rok mina i trzeba wymieniac bo ciec zaczeło jak oni teraz to wszystko robia to ja nie wiem  i lepiej naped bo ciagnik to w drobny mak był rozebrany i wszystko przejzane skrzynia to tylko korpus  został reszta  nówka  jedna zecz jest zał w niej instalacja  elektryczna
  sie zjarała mi na jesieni i treba nową wsłozyc

#18 Share U1224

U1224

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 277 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Se-ROCK ***CSW***

Napisany 24 styczeń 2007 - 18:05

Ursus 912 przedni napęd Doszlismy z tata do wniosku ze nie potzrebujemy kupowac nastepnego ciagnika z napedem i placic o 10-15 tys wiecej. I dlatego w przyszlym tygodniu odbieramy naszego 912. Ciagnik jest od znajomego po kapitalce skrzyni i silnika nowa pompa nowe serwo generalnie pewny sprzet. A u nas nawet ten 912 bedzie mial wakacje wlasciwie:P bo co on bedzie ze swinkami jezdzil z prasa latal i z agregatem. Co myslicie? Dobry wybor?
c330, 5120, 155.54 MLT626T & E514

#19 Share pioter

pioter

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3151 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z centrum dowodzenia światem 8)

Napisany 24 styczeń 2007 - 18:33

Ursus 912 przedni napęd no raczej <_<
czy dobry to sie okaze... B)

Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ursus 912 przedni napęd Dzisiaj, 23:24
  •  

#20 Share Hvb3000

Hvb3000

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 307 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska/ok. Leszna

Napisany 24 styczeń 2007 - 18:52

Ursus 912 przedni napęd Nie warto się babrać, bo jak np. sprzedasz to nikogo nię bedzie obchodziło ile przeróbek zrobiłeś.

Podobne tematy przedni naped ursus