genek1989

Odłamek czujnika temperatury w wnętrzu głowicy Ursusa C-330

Polecane posty

genek1989    0

witam użytkowników forum nabroiłem w c 330 i to konkretnie mianowicie zabrałem się za montaż wskaźnika temperatury z ursusa c 385 i w momencie wkręcania czujnika w głowicę użyłem zbyt dużej siły i go urwałem co najgorsze część z gwintem została w głowicy więc rozwierciłem ją w wszystko było by cacy gdyby nie fakt że fragment czujnika o długości około 1,5 cm wpadł przez ten otwór po oryginalnym czujniku do głowicy jak go teraz stamtąd wydostać sprężone powietrze nic nie daje czy nie obejdzie się bez demontażu głowicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    59

Jak widzisz odłamek i wiesz że wyjdzie tym otworem który rozwierciłeś ustaw go drutem do wyjścia na drut nałóz klej super stal szybko schnący taka kropelka przytrzymaj chwilę jak zwiąże z drutem wyciągniesz

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
genek1989    0

ja się tylko boję żeby on mi nie zatkał kanałów na tuleje w silniku żeby tuleje miały chłodzenie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    59

To wyjmij jak ci napisałem jak zatka to ten otwór pionowy do głowicy pomiędzy tulejami masz takie 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    7205

Taki "długopis" z magnesem powinien pomóc: Dlugopis-magnesem-4kg-udzwigu.jpg ;

 

 

 

;)


..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciejo360    27

Magnez z głośnika opleć drutem i wyciągniesz ;) sprawdzone w podobnej sytuacji :P

Edytowano przez maciejo360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strd    4

przecież taki pipsztyk kanałów w głowicy, ani w bliku nie zatka. Może jakby wleciał do chłodnicy, albo przed kranik a tak, to chłodziwo w tych silnikach nie krąży jakimiś drobnymi szczelinami, tylko porządnymi kanałami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zatka nie zatka ma go tam nie być. Chce wyciągnąć ma rację. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj