Skocz do zawartości

Zdjęcie

MF 5435 vs. JD 5720


178 odpowiedzi na ten temat

#161 Share abuk14

abuk14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:-

Napisany 01 marzec 2008 - 12:18

MF 5435 vs. JD 5720 Dziwne, gdyby rolnicy kierowali się tylko tym, że ciagnik ma ''to coś''. Byłem troszkę we Francji i tam akurat jeździło dużo MFów. W skandynawii kiedyś pracowali na Ursusach i Zetorach, teraz praktycznie tylko Valtra, więc myślę, że po prostu rolnicy kierują się tym co jest w danym kraju popularne.

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Ursus c360


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 14000.00 PLN
  • 07 lut 2017
Ursus c-360    Zadbany, Pierwszy Właściciel


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 16500.00 PLN
  • 20 lut 2017
Hurlimann 910.6


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Hürlimann
  • 65000.00 PLN
  • 18 mar 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 5435 vs. JD 5720 Dzisiaj, 07:46
  •  

#162 Share Lukasz4255

Lukasz4255

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Piask
  • Zainteresowania:motoryzacja, film ,muzyka, technika rolnicza,

Napisany 01 marzec 2008 - 13:47

MF 5435 vs. JD 5720 A ja myślę że oni po prostu wspierają swój przemysł. Szkoda tylko że u nas nie ma czego wspierać :angry:

#163 Share JD5620

JD5620

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 01 marzec 2008 - 16:10

MF 5435 vs. JD 5720 popieram łukasza te ciagniki co an zachodzie sa inaczej całkiem robione a niemiec nie jest głupi kupuje swoje bo wie ze dobre a przy okazji polepsza gospodarke panstwa
Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

#164 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 01 marzec 2008 - 16:39

MF 5435 vs. JD 5720 JD taki niemiecki jak toyota czeska, teraz firmy są tak globalne że nie wiadomo co gdzie jest produkowane i do kogo należy. Sentyment Niemców wziął się stad że JD zaraz po wojnie zainwestował w Niemczech. A co do tej przysłowiowej mądrości Niemców to można podyskutować ;) gospodarkę państwa to sie wspierało w socjalizmie, teraz to możesz wspierać co najwyżej konkretne firmy

#165 Share JD5620

JD5620

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 01 marzec 2008 - 16:40

MF 5435 vs. JD 5720 zdazaja sie i przypały ale wiesz niemiec do tyłu na interesie nie wyjdzie eheh
Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

#166 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4075 postów

Napisany 29 czerwiec 2008 - 17:40

MF 5435 vs. JD 5720 gdyby niemiec popierał swojch kupował by fenda. Mysle że za jd przemawia cena. Jesli chodzi o porównanie mf z jd wrażenia z jazdy każdy może mieć inne jedno jest pewne silnik jd w porównaniu z silnikiem mf to kicha nie dośc że więcej pali to model 5820 ma moment obrotowy (322 Nm czym jd sie nie chwali przynajmniej na polskich stronach) niższy niż model 5435 (345 Nm) nie mówiąc o porównywanym modelu 5445. Zwróćcie uwagę że mf osiaga max moc juz przy 1700 obr/min i ma płaska charakterystykę pozatym wszystkie prędkości womu są osiągane przy mniejszych prędkościach silnika co ma znaczenie przy dzisiejszych cenach paliwa o spalaniu jd nie ma co pisać. Jesli chodzi o zwrotnośc fakt jd ma mniejszą średnicę zawracania ale czy na 8 m 40 cm to duzo - szerokość opony.Ja wybrał bym mf z wygladu tez podoba mi się bardziej ale to juz kwestja gustu. Pozdrawiam

http://www.dlg-test....wrQuad_2004.pdf
http://www.dlg-test....MF5445_2004.pdf

#167 Share bobert21

bobert21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgie(mazowieckie)/Puławy

Napisany 03 listopad 2008 - 19:20

MF 5435 vs. JD 5720 A mozecie mi wyjasnic tak po chlopsku na czym polega ta skrzynia Dyna4 bo jakos czytam ten prospekt o mf-ie i nic nie czaje. Wiem narazie ze ta wajcha w ksztalcie litery "T" to jest 4 biegi i zmienia je sie przy uzyciu sprzegla i podobno jest to skrzynia 16/16, wiec musza byc po 4 polbiegi na kazdym z tych 4 biegow sprzeglowych. Ale jak je sie zmienia? Mozna rewersem te polbiegi zmieniac ale tylko? Tam na skrzyni nie ma jakichs 4 przyciskow czy cos? Wescie mi to wytlumaczcie. Pzdr.
Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

#168 Share wsk125ccm

wsk125ccm

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1258 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 03 listopad 2008 - 21:34

MF 5435 vs. JD 5720 http://www.agrofoto....image73975.html

Krótko zwięźle i na temat pod zdjęciem :)

#169 Share bobert21

bobert21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgie(mazowieckie)/Puławy

Napisany 04 listopad 2008 - 16:48

MF 5435 vs. JD 5720 Dzieki, czyli jak obczailem to zmiana biegow glownych to sprzeglo, przycik i popychamy wajche, a polbiegi to aby popychamy to wajche? Eee to fajny sprzet, a ten taki jakby wyswietlacz od 1-4 to inforumuje o polbiegach czy biegach glownych?
Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

#170 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 04 listopad 2008 - 22:39

MF 5435 vs. JD 5720 sprzęgła pod nogą używasz tylko do precyzyjnego podjeżdżania, do zmiany biegów jest ono nie potrzebne. 1-4 biegi główne, ABCD półbiegi.polbiegi mozna zmieniac wajcha od rewersu, lub wajcha od biegów głównych, ale bez przycisku elektosprzegła

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 5435 vs. JD 5720 Dzisiaj, 07:46
  •  

#171 Share andrzej2207

andrzej2207

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 listopad 2008 - 06:04

MF 5435 vs. JD 5720

sprzęgła pod nogą używasz tylko do precyzyjnego podjeżdżania, do zmiany biegów jest ono nie potrzebne. 1-4 biegi główne, ABCD półbiegi.polbiegi mozna zmieniac wajcha od rewersu, lub wajcha od biegów głównych, ale bez przycisku elektosprzegła


Nie jest to tak, jak opisałeś. Grupy biegów A, B, C... muszą być załączane po wyciśnięciu sprzęgła ponieważ główna skrzynia biegów jest skrzynią mechaniczną, synchronizowaną. Bez sprzęgła załączane są biegi od 1 do 4 i rewerser. To w przypadku przekładni POWER-QUAD I POWER-QUAD PLUS. Jednak w ciągnikach tych występuje również przekładnia SYNCRO PLUS i POWER REWERSER,a w niej tylko rewerser załączany może być bez wyciskania sprzęgła.
Przycisk na dźwigni wielofunkcyjnej to w zasadzie zwykły gadżet, którego zadanie jest ograniczone i nie należy traktować go jako włącznika czy wyłącznika sprzęgła, ale o tym to osobny rozdział.
Pozdrawiam!

#172 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 listopad 2008 - 06:46

MF 5435 vs. JD 5720 Ależ kolego-kol. bogdan pisał o MF-ie,poza tym dwie ostatnie przez Ciebie wymienione skrzynie w JD 5720 nie występują

#173 Share przemo161

przemo161

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PCT

Napisany 19 luty 2009 - 19:31

MF 5435 vs. JD 5720 Widzę, że temat nie był od dawna poruszany. Nie chce zakładać nowego tematu, ale zaczynając od początku. Ojca ogarnęła mania MF koniecznie chciał sobie kupić jakiegoś 255 coś małego i starego. Poszukałem kilka na allegro i w drogę a że na trasie znalazł się dom handlowy Korbanków to już inna sprawa. Pan dealer pokazał nam MF 5435 który bardzo spodobał się mojemu ojcu a on już prawie podpisał umowę. Nie wiem, co sądzić o tym ciągniku? Plis napiszcie czy kupno owego jest dobrym rozwiązaniem? A co do JD 5720 to kolega ma takiego i mówi, że jego DF 200KM spala mniej od tego JD ile w tym prawdy nie wiem.

#174 Share bobert21

bobert21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgie(mazowieckie)/Puławy

Napisany 19 luty 2009 - 21:37

MF 5435 vs. JD 5720 To fajnego masz ojca ze bez namyslow na kupienie nowego zajezdza do dilera i malo co nei kupuje, pozazdroscic, tym bardziej jesli kasa jest na taki. :) No i raczej Mf to bylaby udana inwestycja wy;posaznie i skrzynia dyna4. Jest jeden u nas w okolicy to diler przyjezdza aby na wymiane olejow, w sumie dobrze bo i do nas przyjezdza :) ale jakos dawno nie byl.
Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

#175 Share Slavo

Slavo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 250 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kuj-Pom

Napisany 20 luty 2009 - 11:23

MF 5435 vs. JD 5720 Oba modele się zmieniły :)
Teraz powinno być MF 5425 & JD 5080R

#176 Share przemo161

przemo161

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PCT

Napisany 20 luty 2009 - 21:09

MF 5435 vs. JD 5720 Nie wiem czy się zmieniły, ale gdzieś na ich filii mają 2008r i jest to symbol 5435 DYNA 4 bynajmniej tak mówił dealer. A co do kasy to na początek w leasing mają od 10% dla korbanka (tak mówił pan od leasingu).

#177 Share norbi

norbi

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 22 marzec 2009 - 10:36

MF 5435 vs. JD 5720 ile ci zaśpiewał za tego mf

#178 Share goldas

goldas

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 27 marzec 2009 - 17:55

MF 5435 vs. JD 5720 Więc i ja może się wypowiem
Jestem posiadaczem MF 5445 90KM z 2005 r przepracowałem nim ponad 1000mth . Na samym początku miałem niewielkie problemy spaliła się cewka od nagrzewnicy i pocił mi się czujnik przy skrzyni biegów usterki zostały wymienione na gwarancji, jak był duży mróz powyżej 15 stopni to nie chodzi prędkościomież ale po około 10-15 minutach pracy jest wszystko OK. Podobnie też jest z hamowaniem, przy mrozach nie zawsze zadziała blokada przedniego napędu i ciągnik hamuje tylko tylną osią, ale to chyba nic dziwnego alektronice mrozy nie służą.
Ciągnik ma w miarę umiarkowany apetyt na paliwo Przy orce pługiem zagonowym Tur Vario XXL na godzinę zegarową spala średnio 11-14 litrów średnio robię hektar w godzinę klasa ziemi 3a do 4b. Zbiornik 150 litrów wystarcza spokojnie na 10-12 godzin pracy. Podobnie w transporcie z przyczepami o masie całkowitej ok. 16 ton ciągnik zużywa podobną ilość paliwa, ważne by nie przekraczać 1900 obrotów bo inaczej wzrasta spalanie i to sporo. Kolejną zaletą jest duża masa ciągnika oraz duży udzwig podnośnika bez problemu unosi agregat bierny z agro maszu z podczepionym siewnikiem amazone D8, do skrzyni sypię 300 kg pszenicy i nie muszę unosić go na hydropaku przy nawrotach,podnośnik podnosi bez problemu, przodu również nie unosi. W kabinie jest w miarę cicho, spokojnie da się rozmawiać przez telefon, ma bardzo wydajną klimę nigdy nie musiała pracować na maksa.
W starszej skrzyni którą ja mam zestopniował bym inaczej biegi, ale teraz jest DYNA-4 do której nie można się przyczepić.
Moim zdaniem do prac polowych będzie lepszy MF jest dłuższy i cięższy niż JD, ma większy udzwig podnośnika, przy dobrze ustawionych ogranicznikach ma naprawdę porządny skręt.
Myślę że kupił bym go jeszcze raz ale z szerszym ogumieniem i nową wersję 5445 lub 5455
A co do kwesti który lepszy MF czy JD?? Pewnie dla jednych będzie lepszy MF a dla innych JD a dla jeszcze innych najlepszym traktorem będzie stara 30stka, kwestia gustu. Pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 5435 vs. JD 5720 Dzisiaj, 07:46
  •  

#179 Share marc28

marc28

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów

Napisany 04 maj 2009 - 09:03

MF 5435 vs. JD 5720 Witam
Nie wiem czy widzieliście odtatni test TOPAGRAR (dodatek styczniowy ) w popularnej mocy ok 95 - 105 KM
Tam pokazane ze wszystkie ciagniki na WOM miały od 83 - do 95 KM a MF 5455 miał 107 KM -- JD miał chyba 85 KM (to do tych którzy mówia o małych konikach w MF)
U Korbanka zainteresował mnie jeszcze jeden fakt na silnikach w tych nowych serjach jest o wiele wiecej koni niz maja w rzeczywistosci
np. MF 5435 ma na silniku 74 kW x 1,36 = 100 KM, a nominalnej mocy ma 92 KM.
z ta zmiana silnikow wprowadzili standarty Fendta - tyle co koni ma tyle na WOM


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy