Zaloguj się, aby obserwować  
kubus

MF 5435 vs. JD 5720

Polecane posty

krzysiu    5

Niepośadam anie tego ani tego ale dla mnie lepszy jest JD, biegi faktycznie w MF te przy reversie rewelacja, te 4 główne biegi po prawej stronie niby fajnie wchodzą z tym sprzęgiełkiem elektronicznym tylko jeden mankament akurat zmiana grupy biegów odbywa się wolno zdecydowanie zawolno i MF jest mało zwrotny, a i dla mnie w jednym i drugim powinno być minimum 20 biegów ponieważ są dużawe skoki pomiędzy biegami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF2007    1
jezdziles takim MF??

jest az tak dobra, ze na drodze sie jej nie uzywa tylko recznie zmienia biegi

Jeździłem takim MF-em.

A w JD zakresy jak zmieniasz? Trzeba użyć sprzęgła, a biegi ciężko wchodzą. Jak pierwszy raz jechałem JD to sie bałem biegów zmieniać bo tak ciężko chodziły, że myślałem, że coś uszkodzę. Teraz to już się do tego przyzwyczaiłem w swoim JD.

Jak sie źle ustawi automatykę to wiadomo, że nie będzie dobrze działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

nawet ustawiajac przy najnizszej predkosci obrotowej zmiane biegow tj. chyba 1400 rpm trzeba czekac wiecznosc zeby ten bieg sie przelaczyl, a JD zmiana odbywa sie plynnie jak w dsg :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

co kto woli MF i JD są tej samej klasy prawie w każdym detalu zależy jak daleko do delera

 

jeden i drugi dobry woli ktoś czerwony i ma delera Korbanka blisko wybierze MF a ktoś inny ma blisko delera JD i np posiada już 2 traktory JD to nie będzie się przesiadał na MF tylko wybierze JD są to porównywalnej klasy maszyny że tak powiem co kto lubi

 

Nie pisz posta pod postem, używaj opcji EDIT!!

Edytowano przez robertbara
Łączenie postów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abuk14    1

Zalezy czy w jakiej byłbym sytuacji, ale gdybym potrzebował ciągnika do prac polowych to bez wątpienia MF. Skrzynia Dyna-4 to jednak bajka, dopiero teraz to sobie uświadomilem, a do Tura jednak JD, czyli tutaj na zawrotnosc trzeba stawic. Takie jest tylko zdanie niedoświadczonego użytkownika, ale tym bym się kierował w wyborze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

hmm piszecie duzo o tym ale jak bywam na zachodzie(niemcy) to gdzie sie nie spojrzec to chodza tylko jd i fendt mf to zadkosc choc i one sa widywane dlatego jd musi miec w sobie to cos skoro niemcy na nich pracuja


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tyger    2

a ursus w Polsce ma to coś że swego czasu Polacy tylko na nim pracowali ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubus    22

Więc króry by lepiej pracowałz turem??


Claas Arion 410 CIS
Zetor 5340 + Track Lift 100
Fortschritt E 514
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

z turem tylko jelen nic wiecej pozdro


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10
a ursus w Polsce ma to coś że swego czasu Polacy tylko na nim pracowali ;)

 

 

no pracowali i dalej pracuja tylko jak weszła unia i dopłaty to wszyscy na zachodnie marki sie przezucaja


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abuk14    1

Dziwne, gdyby rolnicy kierowali się tylko tym, że ciagnik ma ''to coś''. Byłem troszkę we Francji i tam akurat jeździło dużo MFów. W skandynawii kiedyś pracowali na Ursusach i Zetorach, teraz praktycznie tylko Valtra, więc myślę, że po prostu rolnicy kierują się tym co jest w danym kraju popularne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz4255    10

A ja myślę że oni po prostu wspierają swój przemysł. Szkoda tylko że u nas nie ma czego wspierać :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

popieram łukasza te ciagniki co an zachodzie sa inaczej całkiem robione a niemiec nie jest głupi kupuje swoje bo wie ze dobre a przy okazji polepsza gospodarke panstwa


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

JD taki niemiecki jak toyota czeska, teraz firmy są tak globalne że nie wiadomo co gdzie jest produkowane i do kogo należy. Sentyment Niemców wziął się stad że JD zaraz po wojnie zainwestował w Niemczech. A co do tej przysłowiowej mądrości Niemców to można podyskutować ;) gospodarkę państwa to sie wspierało w socjalizmie, teraz to możesz wspierać co najwyżej konkretne firmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

zdazaja sie i przypały ale wiesz niemiec do tyłu na interesie nie wyjdzie eheh


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

gdyby niemiec popierał swojch kupował by fenda. Mysle że za jd przemawia cena. Jesli chodzi o porównanie mf z jd wrażenia z jazdy każdy może mieć inne jedno jest pewne silnik jd w porównaniu z silnikiem mf to kicha nie dośc że więcej pali to model 5820 ma moment obrotowy (322 Nm czym jd sie nie chwali przynajmniej na polskich stronach) niższy niż model 5435 (345 Nm) nie mówiąc o porównywanym modelu 5445. Zwróćcie uwagę że mf osiaga max moc juz przy 1700 obr/min i ma płaska charakterystykę pozatym wszystkie prędkości womu są osiągane przy mniejszych prędkościach silnika co ma znaczenie przy dzisiejszych cenach paliwa o spalaniu jd nie ma co pisać. Jesli chodzi o zwrotnośc fakt jd ma mniejszą średnicę zawracania ale czy na 8 m 40 cm to duzo - szerokość opony.Ja wybrał bym mf z wygladu tez podoba mi się bardziej ale to juz kwestja gustu. Pozdrawiam

 

http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/Jo...wrQuad_2004.pdf

http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/MF5445_2004.pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

A mozecie mi wyjasnic tak po chlopsku na czym polega ta skrzynia Dyna4 bo jakos czytam ten prospekt o mf-ie i nic nie czaje. Wiem narazie ze ta wajcha w ksztalcie litery "T" to jest 4 biegi i zmienia je sie przy uzyciu sprzegla i podobno jest to skrzynia 16/16, wiec musza byc po 4 polbiegi na kazdym z tych 4 biegow sprzeglowych. Ale jak je sie zmienia? Mozna rewersem te polbiegi zmieniac ale tylko? Tam na skrzyni nie ma jakichs 4 przyciskow czy cos? Wescie mi to wytlumaczcie. Pzdr.


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

Dzieki, czyli jak obczailem to zmiana biegow glownych to sprzeglo, przycik i popychamy wajche, a polbiegi to aby popychamy to wajche? Eee to fajny sprzet, a ten taki jakby wyswietlacz od 1-4 to inforumuje o polbiegach czy biegach glownych?


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

sprzęgła pod nogą używasz tylko do precyzyjnego podjeżdżania, do zmiany biegów jest ono nie potrzebne. 1-4 biegi główne, ABCD półbiegi.polbiegi mozna zmieniac wajcha od rewersu, lub wajcha od biegów głównych, ale bez przycisku elektosprzegła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2207    0
sprzęgła pod nogą używasz tylko do precyzyjnego podjeżdżania, do zmiany biegów jest ono nie potrzebne. 1-4 biegi główne, ABCD półbiegi.polbiegi mozna zmieniac wajcha od rewersu, lub wajcha od biegów głównych, ale bez przycisku elektosprzegła

 

Nie jest to tak, jak opisałeś. Grupy biegów A, B, C... muszą być załączane po wyciśnięciu sprzęgła ponieważ główna skrzynia biegów jest skrzynią mechaniczną, synchronizowaną. Bez sprzęgła załączane są biegi od 1 do 4 i rewerser. To w przypadku przekładni POWER-QUAD I POWER-QUAD PLUS. Jednak w ciągnikach tych występuje również przekładnia SYNCRO PLUS i POWER REWERSER,a w niej tylko rewerser załączany może być bez wyciskania sprzęgła.

Przycisk na dźwigni wielofunkcyjnej to w zasadzie zwykły gadżet, którego zadanie jest ograniczone i nie należy traktować go jako włącznika czy wyłącznika sprzęgła, ale o tym to osobny rozdział.

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Ależ kolego-kol. bogdan pisał o MF-ie,poza tym dwie ostatnie przez Ciebie wymienione skrzynie w JD 5720 nie występują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo161    0

Widzę, że temat nie był od dawna poruszany. Nie chce zakładać nowego tematu, ale zaczynając od początku. Ojca ogarnęła mania MF koniecznie chciał sobie kupić jakiegoś 255 coś małego i starego. Poszukałem kilka na allegro i w drogę a że na trasie znalazł się dom handlowy Korbanków to już inna sprawa. Pan dealer pokazał nam MF 5435 który bardzo spodobał się mojemu ojcu a on już prawie podpisał umowę. Nie wiem, co sądzić o tym ciągniku? Plis napiszcie czy kupno owego jest dobrym rozwiązaniem? A co do JD 5720 to kolega ma takiego i mówi, że jego DF 200KM spala mniej od tego JD ile w tym prawdy nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

To fajnego masz ojca ze bez namyslow na kupienie nowego zajezdza do dilera i malo co nei kupuje, pozazdroscic, tym bardziej jesli kasa jest na taki. :) No i raczej Mf to bylaby udana inwestycja wy;posaznie i skrzynia dyna4. Jest jeden u nas w okolicy to diler przyjezdza aby na wymiane olejow, w sumie dobrze bo i do nas przyjezdza :) ale jakos dawno nie byl.


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slavo    55

Oba modele się zmieniły :)

Teraz powinno być MF 5425 & JD 5080R

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam do wyboru trzy ciągniki:
      -Fabrycznie nowy MTZ 892.2 
      -Lub John Deere 6330 z 2008 z przebiegiem prawie 10tys 
      -Oraz John Deere 6310 z 1998 roku z przebiegiem prawie 10 tys godzin (obstawiam że więcej). Jaka jest w ogóle dostępność części do tego ciągnika?
      Cena między 6330 a mtz mniej więcej to samo, a 6310 około 40 tys taniej.
    • Przez Patryszka
      Witam ma ktoś z was forda 6610? 
      Chciałbym coś kupić do 35k z napędem. I właśnie zastanawiam się nad tym fordem 80km turbo. 
      Ma ktoś z was ? Jakieś opinie ?
      Dzięki 
    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj