Polecane posty

Rolnikt25    1

Witam mam zamiar pomalować felgi w t25 jaki kolor polecacie żeby fajnie wyglądały i jak wyczyścić felgi ze starej farby i czy dawać jakiś utwardzacz czy lakier bezbarwny malował będę kompresorem z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszek7011    10

Najlepiej było oddać do piaskowania, jak nie to papier i pojechał, ja to bym robił tak, podkład antykorozyjny i lakier poliuretanowy+utwardzacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

Tylko pamietaj żeby po pomalowaniu podkładem zmatować go papierem ściernym np. 400 po czym odtłuścić felgi i dopiero można kłaść lakier i będzie trzymać na lata :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszek7011    10

Większość dostępnych podkładów utrzymuje swoje wartości lepkie do 24 godzin więc w tym czasie jeżeli pomalujesz nawierzchnią to nic ci nie odpadnie i nie potrzeba tego matować, chyba że chcesz mieć idealnie gładką Powierzchnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Ja ostatnio malowałem u siebie przednie felgi i gril autorenolakiem z Nobilesa L-87 z 10% utwardzacza, kość słoniowa czy tam coś. Kolor praktycznie taki jak wychodziły oryginalnie felgi gril i dach.

Tylne będą robione jak się ociepli, bo renolak dość długo schnie do pełnej twardości lakieru, pomimo utwardzacza, ale za to jest trwały. Litrem powinieneś zrobić wszystkie felgi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do czyszczenia polecam preparat scansol malowanie ja ostatnio wymalowałem farbą Agtech kość słoniowa Zetor i wyszło jak w oryginale do farby dodałem utwardzacz 10%  .

Do przygotowania do malowania to tak jak pisałem na początku wyczyść tym scansolem później podkład i lakier najlepiej jest dać 2 warstwy .

Na 4 felgi przedni grill i dach poszło mi 2 litry farby. 


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnikt25    1

Masz najlepszego t25 w Polsce oglądam twoje filmy
a przy okazji mógłbyś zrobić kilka fotek bocznych łańcuchów w t25 bo musze to przerobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj