Skocz do zawartości

Zdjęcie

John Deere 6100 - 6400


495 odpowiedzi na ten temat

#261 Share zetor1111

zetor1111

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 314 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 styczeń 2011 - 22:54

John Deere 6100 - 6400 dzięki @unki ty to wszystko wiesz :P a zdjęcia zrobię jutro bo i jeszcze sterowania EHR nie rozgryzłem. A te burczenie z tyłu ciągnika o którym pisalem Ci to zawór przeciążeniowy burczy. Normalne jest to że po 20 min pracy na dość dużych obrotach (podczas trasy pustym ciągnikiem) temperatura była by tylko na połowie zielonego pola? przekaźnik włącza się ze sprzęglem czy bez? A ten filtr siatkowy o którym piszesz wyżej to który?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 6100 - 6400 Dzisiaj, 11:22
  •  

#262 Share unki

unki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 24 styczeń 2011 - 17:17

John Deere 6100 - 6400 To jest normalne ze tak lapie temp., przekaznik bez sprzegla wlanczasz, a filtr znajduje sie z lewej strony pod lewa tylnia zwolnica masz taki plastikowy korek w obudowie mostu na chyba 22 klucz no i pod tym korkiem znajduje sie sito ssace czysci sie je co 1500 MTG ale znajac zycie nie wszyscy o tym wiedza i prawie nikt tego nie robi. A przed odkreceniem korka spusc olej! :rolleyes:

#263 Share paweljrfarmer

paweljrfarmer

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 64 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CRY

Napisany 24 styczeń 2011 - 19:47

John Deere 6100 - 6400 o kurza twarz, to ja silnikiem napykałem ponad 350 mth <_<
@UNKI a gdzie szukać tych czujników (proszę tylko niefachowym językiem; tylko takim jak dla laika) i ile mogą nowe kosztować (bo pewnie sprawdzić ich się nieda czy są dobre czy nie?), bo opony o ile zostały zmienione to wskazówa pokazywałaby zawsze tą samą wartość, a jadąc max pokazuje raz 20 km/h a drugim razem 25 km/h- nie ma reguły.
A filtr paliwa co ile wymieniać (oczywiście biorąc poprawkę na nasze paliwo)?? Ja znalazłem jeden nad pompą, a może jest gdzieś drugi??
Żeby dostać się z kabiny pod kabinę to trzeba wyjąć tą gumową wykładzinę i coś odkręcić czy siedzenie i coś jeszcze, bo przy włączonej blokadzie mostów po skrzyni (prawa strona) olej leci, gdzieś z góry (niby niewiele leci, ale zawsze za dużo).
A teraz pytanie dla ambitnych. Przy jeździe z obciążeniem w prawo przy dużym promieniu skrętu (wyjeżdżanie z pola na szosę lub zakręcanie na poprzeczniakach) występuje metaliczny bardzo silny dźwięk trwającym 4- 7 sekund, w tym czasie nasila się i słabnie. Nie wiem jak by go tu dokładniej opisać; coś jakby świst, gwizd. Zaznaczam, że tylko przy jeździe w prawo; obciążenie może nie odgrywa znaczenia, bo nawet pusty, ale w trudnym terenie wytaje taki dźwięk. Co może siadać??
@UNKI wielki szacun za wiedzę!!!

#264 Share zetor1111

zetor1111

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 314 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 styczeń 2011 - 21:05

John Deere 6100 - 6400 w moim to chyba da się kabinę na prawy bok odwrócić to i w twoim powinno się dać. @unki zdjęcia tych kontrolek i EHR to jutro zrobię.

#265 Share atomik

atomik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 24 styczeń 2011 - 21:29

John Deere 6100 - 6400 czujnik obrotów naturalnie jest z przodu ciagnika patrząc w kierunku jazdy po lewj stronie w pokrywie rozrzadu dochodzi do niego kostka (bliżej mogę napisać że jest blisko pompy wtryskowej nie trudno go nie zobaczyć tylko trzeba odkręcić osłonę boczną dla dobrego dostępu

Edytowany przez atomik, 24 styczeń 2011 - 21:41.

wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania
dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy
jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

#266 Share unki

unki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 24 styczeń 2011 - 23:17

John Deere 6100 - 6400 Czujnik obrotow jest wkrecony w pokrywe rozrzadu przed pompa wtryskowa a czujnik wskazania predkosci znajduje sie z tylu na moscie w prostej lini w dol jak sie konczy kabina na srodku mostu tylniego i skoro mowisz ze masz wycieki pod kabina to sugeruje abys przechylil kabine i je usunal oraz wymienil czujnik lub sprawdzil przy okazji okablowanie. Kabine przewracasz na prawa strone podstawiasz ciagnik na kobylce zdejmujesz prawe kolo odkrecasz komin wkladasz bolce w zawiasy odkrecasz stopy i jazda na bok z caloscia (przed tymi czynnosciami powyciagaj wszystkie ciezkie elementy z kabiny). A co do tego swistu o ktorym wspominasz to raczej nie pomoge bo ciezko to prawidlowo zdjagnozowac siedzac przed kompem. POZDRAWIAM
Filtry paliwa wymieniaj najlepiej co 250 MTG pamietaj ze na plynach eksploatacyjnych sie nie zaoszczedzi :rolleyes:

Edytowany przez unki, 24 styczeń 2011 - 23:19.


#267 Share zetor1111

zetor1111

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 314 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 styczeń 2011 - 14:21

John Deere 6100 - 6400 oto kontrolki których nie mogę rozszyfrować
http://zapodaj.net/f...695d2b.jpg.html
http://zapodaj.net/3...47e328.jpg.html
http://zapodaj.net/5...b046da.jpg.html

i od czego jeszcze są te pokrętla
http://zapodaj.net/0...ccd7e8.jpg.html

odpowiednia dł jest tej miarki bo wydaje mi sie jakby była ucięta
http://zapodaj.net/1...184533.jpg.html

jak ustawia się wysokośc podnoszenia bo wysokośc opuszczania to tym suwakiem z odhylana klapką. A do czego jest te biale pokrętło?
http://zapodaj.net/f...68ba39.jpg.html

#268 Share danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6738 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)

Napisany 25 styczeń 2011 - 15:09

John Deere 6100 - 6400 10 to chyba wys podnoszenia i szybkosc opuszczania.
Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

Sprzedam:
koło zębate przekładni kątowej prasy Sipma

rozrzutnik dwuosiowy
zgrabiarkę gwiazdową

agregat prądotwórczy

#269 Share maks

maks

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 474 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pleszew-Jarocin-Krotoszyn

Napisany 25 styczeń 2011 - 17:36

John Deere 6100 - 6400 Wg mnie:
1 - blokada mostu
2 - kontrolka recznego (a moze park?), cos na pewno z postojem
6 - za mala droznosc filtra powietrza (do wymiany)
8 - jakies światla zapewne :lol:
10 - szybkosc opadania podnosnika i nizej ogranicznik wysokosci podnoszenia
Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

#270 Share atomik

atomik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 25 styczeń 2011 - 20:49

John Deere 6100 - 6400 1-blokada mostu różnicowego
u hydrauiczon-przekładniwego
5-niskie ciśnienie oleju silnikowego
6-brudny filtr poweitrza oczyścić lub wymienić
7-zatkany filtr oleju przekłdniowego lub zbyt niska temperatura oleju
8-światła roboczse
9-pokretło regulacji siłowej
10-szybkośc podnoszenia podnosnika a drugie wysokości podnoszenia
bagnet oleju hyfrauliczno przekładniowego
podnosnik suwak od podnoszenia i opuszczania, z boku pstryczeke góra dół dobre na uwrociach
wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania
dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy
jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 6100 - 6400 Dzisiaj, 11:22
  •  

#271 Share zetor1111

zetor1111

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 314 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 styczeń 2011 - 22:38

John Deere 6100 - 6400 @atomik-wiem że to jest bagnet oleju hydrauliczno przekładniowego tylko [ytałem się czy jego dł jest odpowiednia bo wydaje mi się on jakby był ucięty. Mógłbys rozwinąc pierwszą kontrolkę bo jakoś nie mogę pojąc bo ona mi się zapaliła po krótkiej przejażdźce jak ciągnik stał zapalony w miejscu a potem jak go zgasilem i znow zapaliłem to już się nie zapalila

#272 Share danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6738 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)

Napisany 25 styczeń 2011 - 22:50

John Deere 6100 - 6400 Chyba wiesz co to jest blokada w ciągniku. Może sam niechcący ją włączyłeś... Jak zgasiłeś i zapaliłeś to była już wyłączona
Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

Sprzedam:
koło zębate przekładni kątowej prasy Sipma

rozrzutnik dwuosiowy
zgrabiarkę gwiazdową

agregat prądotwórczy

#273 Share unki

unki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 25 styczeń 2011 - 23:22

John Deere 6100 - 6400 1. Kontrolka blokady mechanizmu
2. Kontrolka zaciagnietego recznego hamulca.
3. Wysoka temp. oleju przekladniowo-hydraulicznego.
4. Niskie cisnienie systemowe skrzyni biegow.
5. Niskie cisnienie oleju smarowania silnika.
6. Zapchany filtr powietrza.
7. Zapchany filtr skrzyni (moze zapalic sie przez chwile na zimnym oleju, ale nie powinno jesli spelnia specyfikacje John Deere).
8. Światla robocze.
9. Pokrętło regulacji siłowej.
10. Pokretla regulacji szybkosci opuszczania podnosnika i regulacja wysokosci podnoszenia.
11. Przyciski z boku suwaka to takie fajne cos ktore pozwala na wykozystanie ustawien potencjometrow pod klapka i suwaka za pomoca jednego klikniecia. Ustawienie wysokosci opuszczania wykonuje sie za pomoca sowaka i blokuje sie go za pomoca tego bialego pokretla pobaw sie tym to wszystko zrozumiesz i zeby to odblokowac to wystarczy lekko docisnac i pchnac pokretlo do przodu.
12. A co do miarki to na 1000000% jest obcieta brakuje jakies 10 centow przynajmniej na oko tak twierdze. I raczej nic nie dorabiaj tylko kup orginalna nowa zeby nie bylo jaj.

Edytowany przez unki, 25 styczeń 2011 - 23:38.


#274 Share zetor1111

zetor1111

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 314 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 styczeń 2011 - 22:59

John Deere 6100 - 6400 Dziekuje panowie.

#275 Share Damian87

Damian87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 102 postów

Napisany 14 luty 2011 - 12:41

John Deere 6100 - 6400 podepne sie pod temat a dokładnie część "zegary"
świeci mi się na wyświetlaczu błąd d1A. Czy wiecie co on oznacza? Dodam, że obrotomierz i prędkościomierz chodzą normalnie.
John Deere 6300

#276 Share unki

unki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 14 luty 2011 - 21:14

John Deere 6100 - 6400 wyjmij bezpiecznik z gniazda serwisowego na desce jest wszystko opisane ale bodaze bezpiecznik F10 :rolleyes:

#277 Share Damian87

Damian87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 102 postów

Napisany 14 luty 2011 - 23:19

John Deere 6100 - 6400 yyy... gniazdo serwisowe? a gdzie takie się znajduje? czy to jest ta puszka bezpieczników na prawo od fotela?
no a tak w ogole to wiesz za co odpowiada ten błąd?
John Deere 6300

#278 Share unki

unki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 14 luty 2011 - 23:43

John Deere 6100 - 6400 Tak to ta puszka z bezpiecznikami i To ze wyswietla ci sie DIA to swiadczy tylko o tym ze jest bezpiecznik wlozony w gniazdo serwisowe i tylko tyle wyjmij go i bedzie ok :rolleyes:

#279 Share Damian87

Damian87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 102 postów

Napisany 15 luty 2011 - 22:12

John Deere 6100 - 6400 ok dzięki, jutro z rana sprawdze :) ale tak się zastanawiam dlaczego teraz jest ten błąd? nikt nic przy bezpiecznikach nie grzebał więc dlaczego teraz świeci się błąd?

I bądź tu mądry...

Dodany obrazek

Dodany obrazek

więc ktory bezpiecznik mam wyciągnąć? Bo nie mam pojęcia... :/

Edytowany przez Damian87, 16 luty 2011 - 17:29.

John Deere 6300

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 6100 - 6400 Dzisiaj, 11:22
  •  

#280 Share krzysiek24m

krzysiek24m

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 151 postów

Napisany 20 luty 2011 - 08:48

John Deere 6100 - 6400 Słuchajcie -kolega kupił Jelonka 6400 i kazał mi sie przejechać.Okropne wycie w kabinie skrzyni.Jak wcisłem sprzęglo podczas jazdy to tak jakby hamulec wcisnął.Okazuje sie że jest cały czs załączony przedni napęd.A na dobro sprawy to chyba wysokosci kół przednich z tylnymi nie są zgrane i z tego powodu wycie skrzyni i samochamowanie.To jest moja opinia ale chyba trafna.Kolega idzie na to ażeby narazie wymontować wał przedniego napedu azeby nie uszkodziło się cos.Jest brak przewodów elektrycznych na pulpicie wyprowadzajacych do załączania przednigo napędu.Teraz pytanie czy istnieje jakas możliwość po stronie elektrycznej by wyeliminowac chwilowo przedni napęd bez odkrecania wału .Co ja jako amator mechanik mógłbym w prosty nie kosztowny sposob sprawdzic.Bardzo proszę o rady. Z góry za podpowiedż dzęki.Jeszcze moje prywatne rozumowanie.Jak coś nawali przy załączeniu przedniego napędu po stronie elektrycznej to czy on zostaje już cały czas załączony.Bo to jest dla mnie ważna informacja

Podobne tematy john deere 64006300 kupno 6400 6300 doswiadczenie