Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziewczyna na gospodarkę


34962 odpowiedzi na ten temat

#19261 Share Tomasz78

Tomasz78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2192 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2014 - 17:03

Dziewczyna na gospodarkę Solidarność a jakże by inaczej :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 01:29
  •  

#19262 Share fragles1

fragles1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LRA
  • Zainteresowania:Cięcie, gięcie i spawanie
    u Drimelka jest najtaniej

Napisany 02 luty 2014 - 17:06

Dziewczyna na gospodarkę Chłop potęgą jest i basta :D

#19263 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 luty 2014 - 17:06

Dziewczyna na gospodarkę co według was znaczy męska solidarność?

#19264 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 02 luty 2014 - 17:07

Dziewczyna na gospodarkę Tak panowie mieliscie @Line podana na tacy (bo sama sie deklarowala ze pojechalaby i nawet jako kierowca mogla by robic) tylko ze nikt nie potrafil tego zaczac i wykonczyc.

Biorac @Line to tylko Ty bys wiedzial co planujesz, @Lina by sie po czasie domyslila :D A wspolny wypad na targi to po to zeby poznac zobaczyc i porozmawiac, A jadac 500km to jest troche czasu zeby rozmawiac.

W restauracji??? Gdybys ubral garnitur a ona sukienke czy wysciowy komplet, to wiedzialbys ze to pod Ciebie sie ubrala zebys sie nie wstydzil.

Gdyby sie zgodzila na zabawe taneczna to juz bys wiedzial ze ona milo spedza z Toba czas. I chce jak najdluzej sie bawic sie w Twojej obecnosci


I tak jak pisalam na koniec odwozisz do domu, dziekujesz za wspolny mile spedzony czas


Na tym chlopie nigdy bys nic nie stracil. ;)

@Lina mam nadzieje ze nie jestes zla na to co napisalam. Ale ja tak bym Cie poderwala.

I gwarantuje ze jakbys robila tak jak napisalam to po tygodniu KAWE BYM PILA U CIEBIE

Edytowany przez banan575, 02 luty 2014 - 17:11.

Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#19265 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 luty 2014 - 17:12

Dziewczyna na gospodarkę dobra było minęło, po targach już :D bo głupio mi jak tak o mnie piszecie.

#19266 Share Szymi40

Szymi40

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1287 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 02 luty 2014 - 17:15

Dziewczyna na gospodarkę

ehhh wodki nie przepijesz a baby nie prze..... gadasz i tak zawsze maja racje chociaz jej nie maja ;) a co do drugiej pary ciuszkow jak kaze wziasc to zaden strach przeciez, moze zechce ja zaprowadzic do obory :P . gorzej jak by miala brac jakies seksowne patalaszki lozkowe,ale jak samotna wyposzczona to tez nie stracila by na tym raczej.

Nic dodać nic ująć :D

#19267 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 02 luty 2014 - 17:15

Dziewczyna na gospodarkę Glupio to moze chlopom, bo to co mieli w zasiegu reki nie wykorzystali. :rolleyes:
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#19268 Share Miodek_75

Miodek_75

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Góry Świętokrzyskie
  • Zainteresowania:uprawa borówki wysokiej, hodowla pszczół.

Napisany 02 luty 2014 - 17:32

Dziewczyna na gospodarkę Nie znam @Lina ale myślę, że jakby przyszło do konkretów to by z wyjazdu na targi zrezygnowała. Tak by nakazywał zdrowy rozsądek. Jechać taki szmat drogi z ludźmi których się nie zna :blink: . Mógłby wyjść z tego niezły hardcor i zamiast targów rolniczych w Poznaniu byłyby inne gdzieś w Berlinie. Internet stwarza wiele możliwości oszustwa, ostrożności nigdy za wiele ;)

#19269 Share Meg5

Meg5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1601 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 02 luty 2014 - 17:34

Dziewczyna na gospodarkę A ja nie zgodzę się z koleżanką Banan ,ponieważ mimo wszystko dłuższy wypad z nowo poznaną osobą nie należy do rozsądnego postępowania . Nie chcę nikogo obrazić ,ani straszyć ale dziś są czasy ,że raczej nie powinno się ślepo ufać nowo poznanej osobie . Za dużo się słyszy o handlu ludźmi ,nawet handlu narządami ludzkimi itp.
Niech sobie kolega Fragles1 daruje, że wdowy czy mężatki marzą o wykorzystani,ponieważ niejednokrotnie chodzi o zdrowie ,a nawet życie ludzkie ,a wiec jest dużo do stracenia .
Ryzyko owszem ,ale nie w przypadku gdy chodzi o nasze bezpieczeństwo czy życie .
Edit ;
Kolega wyżej ''wyjął'' mi to z ust ... ;)

Edytowany przez Meg5, 02 luty 2014 - 17:47.


#19270 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 02 luty 2014 - 17:49

Dziewczyna na gospodarkę Kazdy postepuje tak jak mu rozsadek podpowiada.

@Lina napisala ze pojechala by na targi, ja napisalam jak ja bym to zrobila,, gdyby sie nie zgodzila to ani Ona by nie jechala ani Ja.

A co do handlu, to nawet cie moga sprzedac w lokalach co sa imprezy.

Jedziesz z kims do takiego lokalu na impreze i juz nigdy z niego do domu nie wracasz.


Kazdy niby ostrozny ale nikt nie wie w jakim towarzystwie ich dzieci sie obracaja.

Edytowany przez banan575, 02 luty 2014 - 17:50.

Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 01:29
  •  

#19271 Share SOKAN

SOKAN

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 577 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dawne woj Sieradzkie

Napisany 02 luty 2014 - 17:59

Dziewczyna na gospodarkę Powiem tak, są tacy ludzie że jadą do okola świata na przysłowiowego stopa. I jeszcze żyją, mało tego dobrze się bawią, poznają ludzi którzy żyją i interesują się tym samym. Owszem istnieje jakieś ryzyko. Ale podobne ryzyko może czyhać na ww ,, imprezach" gdzie też się ludzi nie zna. Tak więc trochę więcej żywiołu, a mniej zastanawiania się.

#19272 Share zetorlublin7341

zetorlublin7341

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2155 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo, ciągniki, motoryzacja, gotowanie, ogrodnictwo

Napisany 02 luty 2014 - 18:01

Dziewczyna na gospodarkę lina zwiewaj bo banan ma na ciebie ochotę nie wiadomo co z tego wyjdzie porwie cie i będzie wykorzystywała, no właśnie internet piszesz do dziewczyny a po drugiej stronie siedzi jakis facet i robi sobie jaja

#19273 Share wysoki1122

wysoki1122

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 136 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LBI
  • Zainteresowania:rolnictwo,maszyny

Napisany 02 luty 2014 - 18:01

Dziewczyna na gospodarkę Przecież tu są sami normalni ludzie nikt nikogo by nie porywał a co imprez w lokalach to naprawdę trzeba uważać koleżance coś wsypali do szklanki i fikneła nic nie pamiętała gdyby była sama to jak by mogła skończyć

#19274 Share Tomasz78

Tomasz78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2192 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2014 - 18:02

Dziewczyna na gospodarkę Banan najlepiej chyba odzwierciedla to co piszesz film 'Uprowadzona".

#19275 Share fragles1

fragles1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LRA
  • Zainteresowania:Cięcie, gięcie i spawanie
    u Drimelka jest najtaniej

Napisany 02 luty 2014 - 18:04

Dziewczyna na gospodarkę

A ja nie zgodzę się z koleżanką Banan ,ponieważ mimo wszystko dłuższy wypad z nowo poznaną osobą nie należy do rozsądnego postępowania . Nie chcę nikogo obrazić ,ani straszyć ale dziś są czasy ,że raczej nie powinno się ślepo ufać nowo poznanej osobie . Za dużo się słyszy o handlu ludźmi ,nawet handlu narządami ludzkimi itp.
Niech sobie kolega Fragles1 daruje, że wdowy czy mężatki marzą o wykorzystani,ponieważ niejednokrotnie chodzi o zdrowie ,a nawet życie ludzkie ,a wiec jest dużo do stracenia .
Ryzyko owszem ,ale nie w przypadku gdy chodzi o nasze bezpieczeństwo czy życie .
Edit ;
Kolega wyżej ''wyjął'' mi to z ust ... ;)

Z tym wykorzystaniem to miało zabrzmieć jako żart, ale widzę że połowa to jacyś sztywniacy :blink: i trzeba ważyć słowa :ph34r:

#19276 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 02 luty 2014 - 18:13

Dziewczyna na gospodarkę No co za chlopy. Bylo minelo targi sie skonczyly a wyjazdu nie bylo.

Ja wam napisalam jakbym ja to zrobila, tylko jakby mi sie udalo tak to zrobic i bym napisala jak poznalismy sie, to pisaliscieby ze @Lina szalona.

Niebezpieczenstwo jest wszedzie i nikt nie wie na kogo czyha.
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#19277 Share pedro2

pedro2

    Kupię słomę w belach w promieniu 100km od Łomży. Usługi transpor

  • Members
  • PipPipPip
  • 1147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie ok Łomży

Napisany 02 luty 2014 - 18:20

Dziewczyna na gospodarkę Nie ma o czym gadać, już po targach chłopy dali ciała bo pewnie bardziej bali się spotkania niż @Lina :lol:

Ja spotkałem się z koleżanką z Af wcześniej nie widzieliśmy się, dzieli nas 120 km, po 2 miesiącach korespondowania chyba w piątek napisała że jest impreza, a w sobote już się spotkaliśmy ;) nie było czasu na kombinowanie, najlepszy jest pełen spontan :D I też zdziwiłem się że nie bała się spotkać i jeździć po nocy z nieznajomym typem, ale do odważnych świat należy ;)
KUPIĘ SŁOMĘ W PROMIENIU 100KM OD ŁOMŻY.

#19278 Share Miodek_75

Miodek_75

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Góry Świętokrzyskie
  • Zainteresowania:uprawa borówki wysokiej, hodowla pszczół.

Napisany 02 luty 2014 - 18:29

Dziewczyna na gospodarkę

... Bylo minelo targi sie skonczyly ...


Jedne się skończyły ale niedługo będą drugie. W Kielcach :)

#19279 Share trus22

trus22

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Łódzkie
  • Zainteresowania:WSZYSTKO CO ZWIĄZANE Z ROLNICTWEM

Napisany 02 luty 2014 - 18:32

Dziewczyna na gospodarkę Banan , ty się normalnie tutaj marnujesz , według mnie powinnaś studiować psychologie :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 01:29
  •  

#19280 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 02 luty 2014 - 18:34

Dziewczyna na gospodarkę

Nie ma o czym gadać, już po targach chłopy dali ciała bo pewnie bardziej bali się spotkania niż @Lina :lol:




Tak, i zawsze chlop mialby ta przewage nad @Lina. Tylko chlop pewnie nie wie jaka.

To Wam powiem. Jezeli @Lina Wam by sie nie podobala, to jest wytlumaczenie ze to byl tylko wypad na targi, wziolem Cie bo samemu byloby nudno jechac a sama chcialas.


Chlopy to Wy macie tym wszystkim sterowac.
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Podobne tematy wykształcone kobiety wieś kobiety na wsi