Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziewczyna na gospodarkę


34946 odpowiedzi na ten temat

#14521 Share Meg5

Meg5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1601 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 22 wrzesień 2013 - 19:34

Dziewczyna na gospodarkę Koleżanko wozak ,a ja mimo wszystko zaleciłabym Ci trochę stonować ...Pamiętaj świata nie naprawisz ,to raz ,a dwa to co nam się czasem wydaje niedorzeczne ,dla kogoś innego jest ok . Ja znam koleżankę banan dużo dłużej jak Ty i też zdarzyło nam się stracie i to pewnie nie jedno ,ale wiesz co ....? Już się do niej przyzwyczaiłam i jest dla mnie neutralna ,jak pisze ciekawie to czytam ,jak nie to wiadomo ...
Edit:
Szkoda koleżanko ,że nie znałaś StasiaS . Byś zobaczyła drwiny z pracy rolnika i nie tylko ... :ph34r:
StasiuS jeżeli to czytasz ,to wiedz ,że nadal o Tobie pamiętam i lepiej się pojaw ,bo zapomnę ....Z Tobą było o czym pisać . ;)
Mat wybacz mi ,że tak pisze. :)

Edytowany przez Meg5, 22 wrzesień 2013 - 20:03.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 02:16
  •  

#14522 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 wrzesień 2013 - 19:52

Dziewczyna na gospodarkę

staraj się dalej ..................śpiewać każdy może trochę lepiej lub trochę gorzej,

..........ale nie oto chodzi jak co komu wychodzi......

#14523 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 22 wrzesień 2013 - 19:55

Dziewczyna na gospodarkę

ot widzisz i jak czujesz sie ,jak Ja nastałam na forum to dzięki Tobie dostałm punky,,............. wiesz jak to mówią jak BÓG KUBIE TAK KUBA BOGU....miłego wymyślania dalszych zwrotek piosenki nie wiem ile masz lat ale Ciebie za żonę z pewnością bym nie chciała.........tytuł sam za siebie mówi a Ty wczoraj pokazałaś swoje Ja powodzenia.


Ale przeciez to wszystko idzie dojsc ile mam lat i skad jestem, kogo mam za meza wszystko jest napisane.

No Twoja zona napewno bym nie byla bo narazie niejestem bi.

Wczoraj nic nie pokazalam tylko normalnie odpowiedzialam.
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#14524 Share Meg5

Meg5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1601 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 22 wrzesień 2013 - 19:58

Dziewczyna na gospodarkę

..........ale nie oto chodzi jak co komu wychodzi......

A czasem człowiek musi ,bo się udusi ... :P

#14525 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 wrzesień 2013 - 20:03

Dziewczyna na gospodarkę wozakto

koleżanka banan ma racje cofnij sie jakieś 5 lat

​to poznasz jej historie ( dzisiaj to grzeczna dziewczynka ale nie zawsze tak było)

#14526 Share daniello123

daniello123

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska

Napisany 22 wrzesień 2013 - 20:20

Dziewczyna na gospodarkę

ot widzisz i jak czujesz sie ,jak Ja nastałam na forum to dzięki Tobie dostałm punky,,............. wiesz jak to mówią jak BÓG KUBIE TAK KUBA BOGU....miłego wymyślania dalszych zwr otek piosenki nie wiem ile masz lat ale Ciebie za żonę z pewnością bym nie chciała.........tytuł sam za siebie mówi a Ty wczoraj pokazałaś swoje Ja powodzenia.


.............................ot czuje sie dobrze ..jak dostałes punkty...........
(jak za zonę to-..............nie "bym chciała".........-bo to głupio "brzmi""""""""""!!!!!!!!!!!!

#14527 Share piotr63a

piotr63a

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 22 wrzesień 2013 - 20:23

Dziewczyna na gospodarkę witam
widze że macie tutaj ciekawa rozmowe

#14528 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 22 wrzesień 2013 - 20:25

Dziewczyna na gospodarkę

Meg5 wiem że jest niesmaczna ale wiesz jak to mówią prawda w oczy kole.......... wolę nie wypowiadać się na tym forum bo nie nawidzę obłudy i kłamstwa a tym bardziej jak ktoś drwi z pracy rolnika jak czyni to banan więc nie wydaje mi się stosowne interweniować w tej sytuacji.


Powiedz mi w ktorym momencie zrobilam kpiny z pracy rolnika???

Bo jak mnie pamiec nie myli to napisalam ze napisze piosenke o rolnikach i dla rolnikow, a ofiary do piosenkni wezme @Meg5 @Jaro itd.

Wtedy Ty sama z @wodna napisalyscie ze nigdy nie pracowalam i sie nie znam na pracy. To Wam odpisalam ze mam papiery na ktorych pisze ile lat pracowalam.

Czy to jakos po chinsku napisalam ze tak to ciezko zrozumiec???

A jak @Meg i @Jaro czuli sie pokrzywdzeni to mogli napisac ze sobie nie zycza zeby o Nich cos pisac.
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#14529 Share piotr63a

piotr63a

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 22 wrzesień 2013 - 20:30

Dziewczyna na gospodarkę hej banan co sie tak tym irytujesz to jest net i kazdy moze pisac co chce, nikt Cie nie zna i tak, a przez neta napewno nie pozna

#14530 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 wrzesień 2013 - 20:31

Dziewczyna na gospodarkę Meg5


StasiaS gdzieś sie zapodział szkoda bo by było ciekawie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 02:16
  •  

#14531 Share samczyk1991

samczyk1991

    Technik mechanik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1058 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Rolnictwo,a w szczególności jej mechanizacja.

Napisany 22 wrzesień 2013 - 20:39

Dziewczyna na gospodarkę Gòral. Szkoda, że wiele ciekawych osób nas opuściło tu na forum. Na początku mojej kariery na af zajeb... grupa prowadziła ten portal. Teraz to juz nie to samo. Banan575 chyba została wygnana z af jak dobrze pamiętam, ale fajnie ze wróciła


Wieczny kawaler ;)

#14532 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 22 wrzesień 2013 - 20:43

Dziewczyna na gospodarkę @StasiekS ostatnio byl 7lutego 2013r moze tez na wakacje pojechal tak jak Ja w maju 2009r :D
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#14533 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 wrzesień 2013 - 20:44

Dziewczyna na gospodarkę To skomplikowane Banan jest po3 latach a Andzeja niema troche szkoda
w brew pozorom jak niektórzy sadza stali bywalcy forum dużo o sobie wiedza i na pewn o sie wzajemnie wspierają

#14534 Share piotr63a

piotr63a

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 22 wrzesień 2013 - 20:45

Dziewczyna na gospodarkę a tak wogóle to poznal tutaj ktos kogos?

#14535 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 22 wrzesień 2013 - 20:48

Dziewczyna na gospodarkę Ja kiedys bajerowalam @Jedrusia, ale on chyba nie byl tym zainteresowany :D


Ale jak mi sie zdaje to chyba nie bylo takiej pary co poznali sie na af i poslubili

Edytowany przez banan575, 22 wrzesień 2013 - 20:50.

Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#14536 Share samczyk1991

samczyk1991

    Technik mechanik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1058 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Rolnictwo,a w szczególności jej mechanizacja.

Napisany 22 wrzesień 2013 - 20:51

Dziewczyna na gospodarkę Andrzej stał sie profesjonalnym i tam naleźy to szukać. :)
Wieczny kawaler ;)

#14537 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 22 wrzesień 2013 - 20:55

Dziewczyna na gospodarkę Tzn gdzie????

Duzo poznikalo osob, Moj ulubiony @brzozak, @ jedrus, @martina, @basiutka @wsk125 itp

No @martina to chyba juz w tym pogotowiu pracuje
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#14538 Share daniello123

daniello123

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska

Napisany 22 wrzesień 2013 - 20:59

Dziewczyna na gospodarkę

To skomplikowane Banan jest po3 latach a Andzeja niema troche szkoda
w brew pozorom jak niektórzy sadza stali bywalcy forum dużo o sobie wiedza i na pewn o sie wzajemnie wspierają

........proponuje troszeczke "oczko przymrozyc" - na to wszystko!!!!!!!!!!!!!!!!!
......GoROL pusc jaki"rym" -jak dawniej!!!!!!

#14539 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 22 wrzesień 2013 - 21:04

Dziewczyna na gospodarkę

a tak wogóle to poznal tutaj ktos kogos?


Tak w ogóle to pewnie ze ktoś kogoś poznał.
Prawda @Pedro :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 02:16
  •  

#14540 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 wrzesień 2013 - 21:06

Dziewczyna na gospodarkę przyjdzie zima to będzie więcej czasu aby sie z ba ,,,podroczyc

Podobne tematy wykształcone kobiety wieś kobiety na wsi