Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziewczyna na gospodarkę


34938 odpowiedzi na ten temat

#12521 Share Famer21

Famer21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 752 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Informatyka, Kino, Muzyka

Napisany 14 lipiec 2013 - 21:21

Dziewczyna na gospodarkę Przerażający jak dla mnie jeszcze heh :) Wolabym sen jak już rzepak kosimy xD xD xD

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 06:45
  •  

#12522 Share Emilia91

Emilia91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 14 lipiec 2013 - 21:21

Dziewczyna na gospodarkę ej MAT czemu makabryczny :D

#12523 Share falconeyes

falconeyes

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 93 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlasie / BBI

Napisany 14 lipiec 2013 - 21:22

Dziewczyna na gospodarkę w mojej rodzinie pokutuje opinia ze sen o weselu oznacza pogrzeb...
„Zwierzęta w ogrodzie patrzyły to na świnię, to na człowieka, potem znów na świnię i na człowieka, ale nikt już nie mógł się połapać, kto jest kim.”
George Orwell

#12524 Share gambler

gambler

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:srokowo

Napisany 14 lipiec 2013 - 21:40

Dziewczyna na gospodarkę Hmmm potrzebna mi pomoc do wirowania miodu na jutro...30+ mazury :P bedzie co polizac...i wylizac na słodko

Na powaznie facet 39 przystojny jak sie ogole...itd itp wiecej na pw<zapraszam Panie

#12525 Share Meg5

Meg5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1601 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 15 lipiec 2013 - 07:11

Dziewczyna na gospodarkę Przystojny jesteś jak się ogolisz ...? :rolleyes:
To może rób to regularnie ,a Ci ''p.w.'' nie będzie potrzebne ,bo w realu się znajdzie niejedna chętne na ten Twój miodek . ;) :P

Edit:

Przerażający jak dla mnie jeszcze heh :) Wolałbym sen jak już rzepak kosimy xD xD xD

Tak ,przerażające ,bo teraz niby jesteś z Nią ,ale wolny tak jakby ...Ta myśl że klamka zapadła ... :unsure: Faktycznie na Ciebie jeszcze nie czas ,jak Cię to przeraża ,trzeba jeszcze dojrzeć ...
Ps :Nie wszystkie dziewczyny zaraz marzą ,by chłopaka przed ołtarz zaciągnąć .Są takie ,co im odpowiada takie ''bycie z sobą '' . Także ,nie wiesz co Twojej po głowie chodzi ,bo być może ją wizja małżeństwa ,również przeraża jak i Ciebie ... ;)

Edytowany przez Meg5, 15 lipiec 2013 - 11:40.


#12526 Share nikolas29

nikolas29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1059 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie pow.EBE
  • Zainteresowania:gra na instrumentach muzycznych///rolnictwo

Napisany 15 lipiec 2013 - 08:21

Dziewczyna na gospodarkę meg ...chyba wszystkie kobiety tak mowia bo moja tez,,ze jak sie ogole ale tylko na dole/////...............>>>>>>>>>>>>zartuje na gorze,

Edytowany przez nikolas29, 15 lipiec 2013 - 08:25.


#12527 Share wdaniel

wdaniel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 580 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opolskie
  • Zainteresowania:rolnictwo, transport, motoryzacja, bhp, ppoż

Napisany 15 lipiec 2013 - 08:32

Dziewczyna na gospodarkę

cytując klasyka: "jeśli chłop nie pije choć trochę to nie ma powszechnego szacunku" także wszystko jest dla ludzi, dorosłych i odpowiedzialnych, a nie dla dzieci które tak się napier**** że ani gadka im się nie klei, ani ustać nie mogą, albo co większym kozakom włącza się "agresor" i mogli by się naparzać choćby ze ścianą - no bo ona się stawia :D :D :D

ja nie piję i nie piłem, a na brak szacunku nie narzekam. Wręcz przeciwnie - jak koledzy chcą się napić, to wiedzą do kogo przyjść, by był kierowcą. W straży, jak sąsiednia jednostka miała imprezę albo zawody, czy dożynki, to do kogo przyszli, by był kierowcą? - do mnie. Raz jeden z sąsiedniej wioski namawiał mnie, bym wypił, powiedziałem nie. Ten nie chciał dać za wygraną i próbował mnie namówić. Ja drugi raz nie powiedziałem nie, bo koledzy będący ze mną powiedzieli, że jak chce, to ma mi przynieść kolę i zostawić mnie w spokoju, bo alkoholu nie wypiję.

tak jak zaznaczyłem na wstępie jest to cytat z klasyka,ale sam odpowiedz sobie na to pytanie, bywasz na weselach? co mówią goście kiedy nie chcesz wypić za zdrowie młodej pary?

Nic nie mówią, bo każdy wie, że nie piję i jestem kierowcą. A jak ktoś się kręci między takimi kolegami, którzy nie szanują tego, że ktoś nie pije, to trzeba by się było zastanowić nad definicją koleżeństwa...


PS: niech nikt nie myśli, że ze mnie taki świętoszek. Jestem po prostu stanowczy i jak mówię, że nie, to znaczy NIE. Postawić na swoim potrafię i jeszcze się na tym nie przejechałem. Z reguły jestem spokojny, trudno mnie wyprowadzić z równowagi, ale jak już komuś się uda, to skutki są jak po tornadzie.

Edytowany przez wdaniel, 15 lipiec 2013 - 08:37.


#12528 Share Emilia91

Emilia91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 15 lipiec 2013 - 08:48

Dziewczyna na gospodarkę wdanie ale nie tylko ty tak masz :) ze nie pijesz ja nawet jak nie potrzeba kierowcy to nie pije jakos mnie to nie ciagnie :) chyba ze jest dzien albo na prawde okazja to wtedy mozna pomyslec

#12529 Share wdaniel

wdaniel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 580 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opolskie
  • Zainteresowania:rolnictwo, transport, motoryzacja, bhp, ppoż

Napisany 15 lipiec 2013 - 08:55

Dziewczyna na gospodarkę ja nawet jak jest okazja, to też nie piję...

#12530 Share baziula

baziula

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 539 postów

Napisany 15 lipiec 2013 - 08:56

Dziewczyna na gospodarkę Albo okazyjnie piwo lub trochę wina.



<<<Tak ,przerażające ,bo teraz niby jesteś z Nią ,ale wolny tak jakby ...Ta myśl że klamka zapadła ... :unsure: Faktycznie na Ciebie jeszcze nie czas ,jak Ci to przeraża ,trzeba jeszcze dojrzeć ...
Ps :Nie wszystkie dziewczyny zaraz marzą ,by chłopaka przed ołtarz zaciągnąć .Są takie ,co im odpowiada takie ''bycie z sobą '' . Także ,nie wiesz co Twojej po głowie chodzi ,bo być może ją wizja małżeństwa ,również przeraża jak i Ciebie ... ;)>>>>

Zgadzam się w 200%

Edytowany przez baziula, 15 lipiec 2013 - 08:59.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 06:45
  •  

#12531 Share Emilia91

Emilia91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 15 lipiec 2013 - 08:58

Dziewczyna na gospodarkę no tak ale okazji co raz mnie takze nie pije :) wole byc kierowca :)

#12532 Share baziula

baziula

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 539 postów

Napisany 15 lipiec 2013 - 09:02

Dziewczyna na gospodarkę Jednych to nie ciągnie w cale , innych ponad miarę....

#12533 Share Emilia91

Emilia91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 15 lipiec 2013 - 09:04

Dziewczyna na gospodarkę no tak :)

#12534 Share wlkpmder

wlkpmder

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 737 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:polska

Napisany 15 lipiec 2013 - 09:15

Dziewczyna na gospodarkę To jesteśmy w dużej mniejszości z tym nie piciem popatrzcie na statystyki ilu pijanych kierowców złapią szok.

#12535 Share Emilia91

Emilia91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 15 lipiec 2013 - 09:17

Dziewczyna na gospodarkę no jest co raz wiecej... Ja wole poszalej jak kieruje :D

#12536 Share Meg5

Meg5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1601 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 15 lipiec 2013 - 09:41

Dziewczyna na gospodarkę

meg ...chyba wszystkie kobiety tak mowia bo moja tez,,ze jak sie ogole ale tylko na dole/////...............>>>>>>>>>>>>zartuje na gorze,

To w końcu gdzie ...? Bo wiesz czasem ma to znaczenie gdzie ... ^^
PS: Niższy podszyt, to i drzewo na większe wygląda .... :D

#12537 Share wdaniel

wdaniel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 580 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opolskie
  • Zainteresowania:rolnictwo, transport, motoryzacja, bhp, ppoż

Napisany 15 lipiec 2013 - 10:10

Dziewczyna na gospodarkę

To jesteśmy w dużej mniejszości z tym nie piciem popatrzcie na statystyki ilu pijanych kierowców złapią szok.

statystyki pokazują tylko złapanych pijanych, ale nikt nie powiedział ilu kierowców złapali, którzy wydmuchali 0,00. Mnie raz złapali w ciągu samochodów - 8 przede mną i 3 za mną. Jeden przeszedł się od samochodu do samochodu poinformować, że nie chcą dokumentów, tylko test na obecność narkotyków i alkohol. Drugi szedł od auta do auta i kazał chuchnąć. Po chwili zapalała się czerwona albo zielona doida. Powiedział, że jak pojawi się zielona - można jechać. Przedemną wszyscy odjeżdżali, a za mną - nie wiem, bo nie stałem:D

#12538 Share KULAWA_KOZA

KULAWA_KOZA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2123 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska KOL.
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 15 lipiec 2013 - 11:07

Dziewczyna na gospodarkę

Hmmm potrzebna mi pomoc do wirowania miodu na jutro...30+ mazury :P bedzie co polizac...i wylizac na słodko

Na powaznie facet 39 przystojny jak sie ogole...itd itp wiecej na pw<zapraszam Panie

heheheh 39 lat to już "po chłopie"
Facet jak się do góra 30 nie ożeni to potem ma już ciężko.
Chyba że jest na prawdę przystojny to już inna bajka.

#12539 Share Meg5

Meg5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1601 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 15 lipiec 2013 - 11:39

Dziewczyna na gospodarkę Hmm,ciekawe co piszesz ...To w myśl Twojej teorii zostało Ci niespełna dwa lata :P
No chyba ,że jesteś obłędnie przystojny ,a i od siebie jeszcze dodam -mądry . ;) To wtedy inna bajka ... :rolleyes:

Edytowany przez Meg5, 15 lipiec 2013 - 12:59.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dziewczyna na gospodarkę Dzisiaj, 06:45
  •  

#12540 Share gambler

gambler

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:srokowo

Napisany 15 lipiec 2013 - 12:11

Dziewczyna na gospodarkę Upss...to kulawa koza wysyła mnie juz na cmentaz komunalny...to juz po mnie<

Podobne tematy wykształcone kobiety wieś kobiety na wsi